#4noyabr-a qarşı — TƏXRİBAT

#4noyabr-a qarşı
13:06
13.10.2017
436
Ölkə
A

Səhifə oktyabrın 12-dən 13-nə keçən gecə kimliyi hələ məlum olmayan şəxslər tərəfindən heklənib. Belə ki, bu gecədən etibarən adminlər (təşkilatçılar) səhifənin idarəçiliyindən məhrum ediliblər.

Yerli marketoloqların heç bir brendə bağlı olmadan təşkil etdiyi #4noyabr viral kampaniyasının Facebook səhifəsində təşkilatçılar mütamadi olaraq yeniliklər və vəd olunan hədiyyələr barədə məlumat paylaşırdılar. 

#4noyabr viral kampaniyasının təşkilatçılardan olan Elgün Namazlı bildirib ki, bu barədə hüquq-mühafizə orqanlarına müraciət hazırlayırlar:  

“Bu #4noyabr viral kampaniyasının uğurunu qəbullana bilməməkdir. Eyni zamanda bu bir cinayətdir. Başqa şəxslərin yaratdığı səhifəni gizli yollarla ələ keçirmək və idarə etməyə çalışmaq cinayətdir. İnanırıq ki, hüquq-mühafizə orqanlarının köməyi ilə tezliklə hekləyənlərin kimliyi məlum olacaq. Təcrübədən görmüşük ki, hüquq-mühafizə orqanlarının ayıqlığı və sayıqlığı nəticəsidə hekləyənlərin kimliyi tezliklə aşkarlanır.

Ona görə də bildirmək istəyirik ki, səhifənin idarəçiliyi yenidən bizə qayıdana qədər həmin səhifədə paylaşılan heç bir material üçün məsuliyyət daşımırıq. 

#4noyabr Azərbaycanda ən çox səs gətirən viral kampaniyadır. Kampaniya iştirakçılarına bildirmək istəyirik ki, müsabiqənin şəffaflığı və gedişatı ilə bağlı narahat olmasınlar, bütün hədiyələrin qeydiyyatı aparılıb, bütün loglar qeydə alınıb. Facebook səhifəsi yalnız hədiyyələri nümayiş etdirmək üçün istifadə olunurdu. Hər kəsi səsləyirik ki, #4noyabr həştəqi ilə sosial şəbəkələrdə paylaşım etməyə davam etsinlər. 

Xatırladaq ki, bundan əvvəl də #4noyabr kampaniyası ilə bağlı Facebookda bir neçə saxta səhifələr açılıb. Bununla bağlı da təşkilatçıların mediada fikirləri səsləndirilib.

Qeyd edək ki, #4noyabr Azərbaycanda ilk dəfə heç bir brendə bağlı olmadan yerli marketoloqların birgə komanda şəklində hazırladığı viral kampaniyadır. Kampaniya çərçivəsində #4noyabr həştəqi ilə Sosial Şəbəkələrdə paylaşım edən istifadəçilərdən biri təsadüfi seçiləcək və hədiyyələrlə mükafatlandırılacaq. Müxtəlif biznes qurumları da viral kampaniyaya qoşulub və hədiyyələr vəd ediblər. Mükafatların həcmi 20 min manatdan artıq ölçülür. Azərbaycanda bu tip viral kampaniya heç zaman keçirilməyib, bu ilkdir.

4 Noyabr tarixində nə baş verəcəyi isə bu gün bəlli olacaq.

ŞƏRH YAZ
0

Metrodan istifadə edənlərin sayı artır

Metrodan istifadə edənlərin sayı artır
19:30
Bu gün
422
Ölkə
A
2018-ci ilin yanvar-mart aylarında metro nəqliyyatından istifadə edən sərnişinlərin sayında artma müşahidə olunub.

Dövlət Statistika Komitəsindən "Ölkə.Az"a verilən məlumata görə, metro nəqliyyatının xidmətindən istifadə edən sərnişinlərin sayı ötən ilin müvafiq dövrünə nisbətən 1,9 faiz artaraq 56,4 milyon nəfərə çatıb.

ŞƏRH YAZ
0

“Nar”dan autizmli uşaqlara dəstək aksiyası

“Nar”dan autizmli uşaqlara dəstək aksiyası
18:03
Bu gün
782
Ölkə
A

“Nar” özünün korporativ sosial məsuliyyət (KSM) strategiyası çərçivəsində daha bir sosial aksiyaya imza atdı. Autizmdən əziyyət çəkən uşaqlara dəstək olmağa qərar verən mobil operator bu çərçivədə “Nur” korreksiyaedici mərkəzlə əməkdaşlığa başladı. Belə ki, 23-27 aprel 2018-ci il tarixləri arasında qardaş Türkiyə Cümhuriyyətinin Alanya şəhərində keçiriləcək ANCA Dünya Autizm Festivalında “Nur” korreksiyaedici mərkəzdə müalicə alan 3 autizmli uşaq və 4 pedaqoqun iştirakı mobil operator tərəfindən təmin edildi.

ANCA Dünya Autizm Festivalı ilk dəfə 1995-ci ildə Kanadada keçirilib. Festival hər il müxtəlif ölkələrdə təşkil edilir. Bu il festivalda 35 ölkənin iştirakı gözlənilir. Azərbaycanı bu festivalda məhz “Nur” korreksiyaedici mərkəz təmsil edəcəkdir. “Nur” korreksiyaedici mərkəzdə defektoloq, loqoped, psixoloq, müalicəvi idman, yaşam və gimnastika müəllimi, xüsusi pedaqoqlar xidmət göstərirlər. Mərkəzdəki mütəxəsislər Daun sindromu, autizm, əqli inkişafın ləngiməsi, hiperaktivlik, eləcə də digər psixoloji və  müxtəlif  nitq  problemlərinin reabilitasiyası ilə məşğul olurlar.      

Festivalda Azərbaycanı təmsil edəcək kollektivin səfər xərclərini öz üzərinə götürən “Nar” uşaqların çıxışlarında istifadə edəcəkləri xüsusi paltarlar və milli geyimlər, idman dəstləri, milli rəqs üçün  xüsusi müəllimin dəvəti, müxtəlif dillərdə hazırlanmış broşürlər və milli hədiyyələrin təşkili, eləcə də digər logistik xərclərin qarşılanmasını təmin etdi.

ŞƏRH YAZ
0
BAĞLA