Mətn ölçüsü:
  • 100%

ABAD jurnalistlər üçün media-tur təşkil edib

22-23 sentyabr tarixlərində ABAD-ın təşkilatçılığı ilə Balakən rayonuna media-tur təşkil edilib.

"Ölkə.Az"-ın əməkdaşının da iştirak etdiyi media-tur ABAD-ın Balakəndəki mərkəziylə tanışlıqdan başlayıb. ABAD direktorunun müşaviri Elvin Şirinov jurnalistlərə qurumun məqsədi, görülən işlər barədə ətraflı məlumat verib:

"ABAD-ın əsası (Ailə biznesinə asan dəstək)  Prezident İlham Əliyevin 23 sentyabr 2016-cı ildə imzaladığı müvafiq fərmanla qoyulub və artıq publik hüquqi şəxsin yaradılmasından 1 il ötür. Qurum ASAN Xidmətin tabeçiliyində yaradılıb. Məqsəd Azərbaycanda ailə təsərrüfatlarına, kiçik və orta sahibkarlıq subyektlərinə dəstək göstərmək, vətəndaşların ölkənin sosial-iqtisadi inkişafında fəal iştirakını təmin etmək, həmçinin özünəməşğulluq istiqamətində həyata keçirilən proqramlara dəstək olmaqdır. İlk olaraq fəaliyyətimizə pilot layihə olaraq Masallı rayonunda başlamış, növbəti mərhələdə isə 21 oktyabr 2016-cı ildə ABAD və Dövlət Neft Şirkəti arasında imzalanan əməkdaşlıq memorandumuna əsasən SOCAR-ın sosial yönümlü siyasəti çərçivəsində Balakən ikinci mərkəz kimi seçildi. Hazırda Balakəndə 12 ailə ABAD-a qoşulub və onlara monoblok konteyner şəklində zəruri istehsal avandanlıqları təqdim olunub".

Müşavir ABAD-ın qarşıdakı məqsədləri barədə danışarkən qeyd edib ki, bu gün Azərbaycanda kiçik və orta sahibkarlığın bazarda özünə yer tutması üçün vacib şərtlərdən biri böyük şirkətlərlə rəqabət apara bilməsidir:

"Düzdür, hər bir ailə ABAD-ın təklif etdiyi xidmətləri mərhələli şəkildə icra edib rəqabətqabiliyyətli ailə təsərrüfatına çevrilə bilər. Lakin onun təkbaşına, ayrı-ayrılıqda həyata keçirəcəyi xidmətlərə sərf edəcəyi məbləğ sonda məhsulun elə bir qiymətlə bazara çıxarılmasına səbəb olacaq ki, öz alıcısını tapa bilməyəcək və nəticədə təsərrüfat dağılacaq. Bunun üçün də ABAD həmin ailələrə biznes məktəbi keçir, onlara biznes-konstaltinq, marketinq, maliyyə, hüquqi yardım, satışın təşkili barədə yardım göstərir, eyni zamanda lazımi avadanlıqlarla da təmin edir".

E.Şirinovun sözlərinə görə, hazırda cem, mürəbbə, ət və süd, həmçinin sənətkarlıq məhsullarının istehsalı üzrə fəaliyyət göstərən publik hüquqi şəxsin Bakı şəhərində İçəri Şəhərdə, Heydər Əliyev adına Beynəlxalq Hava Limanında və Dəmiryol vağzalında sərgi-satış mərkəzi mövcuddur. Şirinov həmçinin qeyd edib ki, ölkəmizdə keçirilən voleybol üzrə Avropa çempionatı ilə əlaqədar turistlərin sıx ziyarət etdiyi Milli Gimnastika Arenasının ərazisində kiçik bir ABAD butikinin də açılıb. O, ABAD-çılar tərəfindən hazırlanan məhsulların yarışların keçirildiyi ərəfədə turistlərə təqdim olunacağını söyləyib.

ABAD rəsmisi gələcək planlar barədə isə bunları deyib:

"Bu gün Avstraliyanın Darbua ailəsinin məhsulu Azərbaycana gəlib çıxırsa və hər bir azərbaycanlı da onu alırsa, nə üçün bizim Samir Əliyevin “Bal kimi” məhsulu xarici bazara çıxmasın? Məhsulların bazara çıxması üçün onun bredləşdirilməsi vacibdir. Biz bu sahədə də ailələrə dəstək göstəririk. Hazırlanan məhsullar müxtəlif laboratoriyalarda testdən keçirildikdən sonra sertifikatlaşdırılır. Bu gün ABAD-çı ailələrin hazırladıqları məhsullar heç də xarici brendlərdən geri qalmır, hətta bəzən onları üstələyir”.

Təqdimatdan sonra media nümayəndələri bir neçə ABAD-çının qonağı olub, mürəbbə, kolbasa istehsalı ilə tanış ediliblər. 

Həmçinin bildirilib ki, ABAD tərəfindən dəstəklənən ailə təsərrüfatlarının məhsulları "Bravo" supermarketlər şəbəkəsində satışa çıxarılır. “Bal kimi”, “Balməkan”, “Dənə-dənə” , “Yay səbəti” , “Bağımızın bəhrəsi”, “Budaqdan”, , “Meyvə bağı” mürəbbə brendlərini "Gənclik Mall” ticarət mərkəzində yerləşən “Bravo” supermarketindən və Xaqani 26/32 ünvanında (keçmiş “Tahir 97” mağazası) fəaliyyət göstərən “Bravo ekspress”dən əldə etmək mümkündür.
 

Ölkə.Az