Axşam saatları səhhətinizin qeydinə qalın — Günün qoroskopu

Axşam saatları səhhətinizin qeydinə qalın
01:04
24.05.2019
2547
Maraqlı
A
"Ölkə.Az" günün ulduz falını təqdim edir:

Qoç - ünsiyyətlə zəngin gün olacaq. Lakin yaxın ətrafınızdakı insanlarla təmaslar o qədər də rahat olmayacaq. Sizə yeni işlər tapşırmaq istəyənlərlə yanaşı, yardımlarınızdan bəhrələnmək istəyənlər də var.

İnformasiya mübadiləsi və məlumatlardan yararlanın. Peşəkar fəaliyyətinizlə birbaşa əlaqəsi olan məsələlərlə məşğul olmaq üçün əlverişli zamandır. Eyni vaxtda bir neçə işlə məşğul olmalı olacaqsınız.

Günün ikinci yarısında nümayişkaranə müqavimət göstərməyin. Aldığınız xəbəri təhlil edin, faydalı məlumatları qulaqardına vurmayın.

Axşam saatları səhhətinizin qeydinə qalın.

Buğa - məqsəd və hədəfləriniz artdıqca yoldakı maneələrlə sədlər də ciddiləşir. Tələblərinizin sayını bir qədər azaldın, bəzi situasiyalarda güzəştə getməyi bacarın. Sizə rədd cavabı vermək istəyən adam fikrini dəyişə bilər.

Günün ikinci yarısında qərar qəbul edəndə üzdə olan variantı seçməyə tələsməyin. Situasiyanı hərtərəfli araşdırın. Hadisələr zəncirvari inkişaf edərək yaşamınıza yeni insanlar, ideyalar və planlar cəlb edə bilər.

Axşam saatlarında ziddiyyətli emosiyalar yarana bilər. Etiraf ehtiyacında birmənalı olmayan məqamlar aşkarlana bilər.

Sizdən sui-istifadə olunmasına yol verməyin.

Diqqətli və sayıq olun.

Əkizlər - kollektivdəki şərait qarşılıqlı yardımlaşma və əməkdaşlıq tələb edir. Peşəkar fəaliyyət prosesində yaranan ləngimələr və məhdudiyyətləri aradan qaldırın. Əks təqdirdə onlar yaxın vaxtlarda ciddi problemlərə çevrilə bilər.

Maraqlarınız yaxın ətrafınızdakı insanların planları ilə toqquşursa, ehtiyatlı davranın. Münaqişələri, fikir ayrılıqlarını aradan qaldırın.

Emosional olmayın.

Axşam saatlarında ciddi məsələni həll etmək mümkün deyil. Aktivliyin yeni mərhələsi ərəfəsində normal istirahət etməyi unutmayın.

Xərçəng - yeniliklər özləntisi, planların reallaşdırılmasında ərəfə istəkləri var.

Tələsməyin, düşünülməmiş addımlar atmayın. Mühüm xəbərləri gözləyin. Səbr və işlərdəki soyuqqanlılıq xoşagəlməz problemlərdən qurtulmağa yardım edər. Ünsiyyətinizi ümumi işlə məşğul olduğunuz insanlarla məhdudlaşdırın.

Günün ikinci yarısında ev işləri stressdən qurtulmağa imkan verəcək. Heç nəyi mürəkkəbləşdirməyin, çalışdığınız yerdə və yaşam arealında qayda yaradın.

Gərginliyə ehtiyac yoxdur.

Maraqlandığınız işlə məşğul olun.

Şir - yaxın ətrafınızdakı insanların planlarınıza müdaxilə etmələrinə imkan verməsəniz, çox işlər görmək olar. İşləriniz az deyil. Yığılıb qalmış məktublara cavab verin. Maraqlı məlumatlar ola bilər.

Günün ikinci yarısında tək qalmaq istəyəcəksiniz.

İdmanla məşğul olun. Bu zaman orqanizminizdəki endorfinlər sizə tam sakitlik qədər xoş təsir göstərəcək.

Axşam saatlarında köhnə dostlarla görüş əhvalınızı yaxşılaşdıracaq.

Qız - təşəxxüs və eqoizmdə heç bir xeyir yoxdur. Mühüm situasiyalara nəzarət sizdə olsa belə, həssas davranın.

Yaşanacaq hadisələr eqosentrizminizdə yanıldığınızı göstərəcək. İndiyədək sizə güzəştə gedən şəxs qəflətən müqavimət göstərə bilər. Yaxın ətrafınızdakı insanları diqqətlə müşahidə edin.

Günün ikinci yarısında təzyiqlə təkanlara əl atmayın, sözlərinizdə kateqorik və sərt olmayın.

Çətin situasiyada düzgün yolu müəyyənləşdirin. Tələsməsəniz, fayda əldə edə bilərsiniz.

 

Tərəzi - ayın sonunadək olan proseslərin ərəfəsi olan gündür. Əvvəlki günlərlə müqayisədə emosional gərginlik çoxdur. Yaxın ətrafınızdakı insanlar sizdən diqqət və yardım gözləyirlər. Belə gözlənti əsəbləri tarıma çəkə bilər.

Günün ikinci yarısında stressdən qurtulmaq üçün çalışın.

Sakit şəraitdə, tələsmədən işləyin. Problemlərin ilk siqnalları alınarsa, zəruri tədbirlərə əl atın, vəziyyəti harmonik edin.

Əqrəb - dəyərlər sisteminiz bu gün problemlər yarada bilər. Dəqiq seçim etməlisiniz. Günün uğurları və uğursuzluqları məqsədə doğru irəliləyişdə seçdiyiniz kursun müəyyənləşdirilməsindən asılıdır.

Günün ikinci yarısında seçim zərurəti yaranarsa, itki verəcəksiniz.

Hadisələri bir qədər qabaqlayın ki, daha ciddi problemlərlə qarşılaşmayasınız.

Dost məsləhəti faydalı ola bilər.

Axşam saatlarında yaxşı tanıdığınız insanlarla birlikdə olun.

Oxatan - əsas diqqəti işlərdə nizam yaradılmasına yönəldin. Maraqlarınız itkilər və çətinliklər olmadan gerçəkləşdirilə bilər. Qəfil qərarın təsiri altında maliyyə məsələlərinizlə bağlı düşünülməmiş addım atmayın.

Yaranacaq çətinliklər bundan sonra qarşılaşacağınız problemlərin carçılarıdır.

Münasibətlərinizin normada qalmasına fikir verin. Münaqişəyə səbəb arayanların toruna düşməyin. Aldığınız xəbərləri təhlil edin.

İfrat dərəcədə yorulana qədər çalışmayın.

Oğlaq - fəaliyyətdə məhdudiyyətlər yoxdur. Emosional baxımdan əhvalınız dəyişə bilər. Mənasız təşviş, səbəbsiz depressiya, baş verənlərin pis məcrada görünməsinə aludə olmayın.

Daxili durumunuzu təhlil etməyə çox vaxt ayırmamaq üçün çalışın.

Günün ikinci yarısında yaranan qayğılar müstəsna diqqət tələb edir. Problemlər həll olunmazsa və ya təxirə salınarsa, çat böyüyəcək, sonradan fəsadları aradan qaldırmaq daha da çətin olacaq.

Yaşananları ciddi şəkildə təhlil edin.

Dolça - iş həyatınızın yeganə mənası deyil. Bunu anlayın və bilin ki, işlərin bir hissəsi bilavasitə nəzarətiniz olmadan da yerinə yetirilə bilər. Qüvvə və imkanlarınızı daha ciddi layihəyə qorumaq üçün bəzi planlardan imtina etmək gərəkdir.

Günün ikinci yarısında hansısa məsələni həll edə bilmirsinizsə, situsiyaya kəskin müdaxilələr etməyin.

Hadisələrin öz məcrasında inkişaf etməsinə şərait yaradın.

Balıqlar - diqqəti cəlb etmək üçün əlahiddə addım atmağa səbəb yoxdur. Tələsik çalışmayın, sıçrayış üçün qüvvə toplayın. Sizə lazım olan məsələ əlahiddə səylər və zəhmətiniz olmadan həllini tapacaq.

Şərtlərin uğurlu durumu düzgün yolda olduğunuzu göstərəcək.

Sabah işləriniz çox olacaq və buna indidən hazırlaşın. Yaşamınızda qayda yaradın. Hadisələrin qəfil inkişafı, emosiyalar təbəddülatı istisna deyil.

Axşam saatlarında istirahət edin, dincəlin. Gərginlikdən qurtulun.

Ölkə.Az

ŞƏRH YAZ
0

İntervallı aclıq: immunitet sistemi necə — Yaxşılaşa bilər?

İntervallı aclıq: immunitet sistemi necə
07:35
Bu gün
2554
Maraqlı
A
Qrats Universitetinin (Avstriya) bir qrup alimi intervallı aclığın orqanizm üçün bir çox faydalarını üzə çıxarıb.

"Ölkə.Az" xəbər verir ki, alimlər 60 könüllü iştirakçı üzərində dörd həftə ərzində xüsusi bir pəhrizi sınaqdan keçirib. Təcrübə üçün bir az dolu bədənli, eyni zamanda sağlam orta yaşlı kişilər və qadınlar seçilib. Onlar arasında veqan və vegetarianlar olmayıb.

Onların yarısı (nəzarət qrupu) əvvəlki yemək vərdişlərini qorumalı, digər yarısı müəyyən intervallı aclıq üsuluna əməl ediblər.

Dörd həftəlik təcrübədən sonra onların hər biri orta hesabla 3,5 kq arıqlayıb, nəzarət qrupundakı iştirakçılar isə təxminən 200 qram arıqlayıb.

Araşdırmanın digər müsbət təsirlər arasında aşağıdakılar qeyd edilib:

Yüksək qan təzyiqinin aşağı salınması;

Metabolik proseslərin yaxşılaşdırılması;

Qanda doymamış yağ turşularının konsentrasiyasında artım - bir sıra müşahidələrə görə infarkt və digər ürək-damar xəstəlikləri riskini azaldır.

Cənubi Kaliforniya Universitetinin alimləri orucun immuniteti gücləndirdiyini aşkar edib.

Məlum olub ki, aclıq qanda ağ qan hüceyrələrinin sayının kəskin azalmasına səbəb olur və qidalanma normallaşdırıldıqda immun hüceyrələrin səviyyəsi nəinki bərpa olunur, həm də əvvəlki ilə müqayisədə artır.

Viskonsin Universitetinin tədqiqatçıları aclığın bədən üçün cavabdeh olan bəzi genləri aktivləşdirməsinə əsaslanan başqa bir fərziyyə irəli sürüb.

16 saat gündəlik oruca daxildir

Buna bəzən "8 saatlıq yemək pəncərəsi" deyilir. 8 saat yeyirsiniz, qalan 16 saat ərzində oruc tutursunuz. Bir qayda olaraq bu, gündəlik və ya demək olar ki, hər gün edilir.

İntervallı aclıq üçün ən yaxşı seçim budur: 8 saatı 2-3 nahara bölün. Bir çoxları intervallı aclığın çəki atmaq əvəzinə maddələr mübadiləsini yavaşlatdığını və əks effekt verdiyinə əmindir. Ancaq bu, belə deyil.

16/8 yemək yeyərkən daha az qida qəbul edir və tamamilə mexaniki olaraq azaldılmış kalorili rasiona sahib olursunuz. Eyni zamanda, enerjiniz kifayət qədərdir, çünki bədən həzm prosesinə daha az enerji sərf edir.

Bununla birlikdə uzun aclıq və aşağı kalorili pəhriz (1000 kkaldan az, iki həftədən çox) tiroid vəzinə, cinsiyyət hormonlarına, böyümə hormonlarına mənfi təsir göstərir.

Hər hansı oruc mədə-bağırsaq problemləri, qastrit, xoralar, pankreatiti olan insanlar üçün uyğun deyil. Hamilə qadınlar və ya uşaqların oruc tutması xüsusilə ziyandır. (publika.az)

ŞƏRH YAZ
0

Ağrıları müalicə edən möcüzəvi ÇİN TƏLİMİ — FOTO

Ağrıları müalicə edən möcüzəvi ÇİN TƏLİMİ
07:04
Bu gün
1808
Maraqlı
A
Çin təbabəti öyrədir ki, ağrıya dözmək səhvdir, çünki ağrı ilə müşayiət olunan hər hansı bir vəziyyət sinir sonlarını və beyin hüceyrələrini məhv edir. Şiddətli ağrı hiss edirsinizsə, onu aradan qaldırmaq üçün bütün mümkün tədbirləri görməlisiniz. Bu, həqiqətən bütün bədənə zərərlidir.

"Ölkə.Az" bu yazıda osteoxondroz ağrılarından qurtulmağın 9 yolu ilə tanış edir.

1. Uşaq pozası

Bel və çanaq-bud oynağında ağrılar zamanı tətbiq olunur, sinir sistemini zəiflətməyə xidmət edir. Şəkildəki vəziyyəti alın, qolları mümkün qədər irəliyə uzadın, ovuc içləri yerə dəyməlidir. Dərindən nəfəs alın və bu vəziyyətdə 1 dəqiqə qalın. Ağrı xeyli zəifləyir.

2. Divar pozası

Baş ağrısı, çiyinlərdə və boyundakı gərginliyi aradan qaldırır. Baş hərlənməsi olanlara tövsiyə olunur. Divarın qarşısında oturub ayaqları divar boyunca yerləşdirin, əllərinizi mədənizdə saxlayın. Gözlərinizi yumun, bərabər nəfəs alın və bütün lazımsız düşüncələri özünüzdən uzaqlaşdırmağa çalışın. Bu vəziyyətdə sadəcə 5 dəqiqə dayanmaq boyun və çiyin gərginliyini aradan qaldıracaq, baş ağrısı dərhal yox olacaq!

3. Pişik

Onurğa sütunu və kürək ağrılarında istifadə olunur, əzələlərdə ağrını azaldır. Dördayaqlıların vəziyyətini alıb, əlləri çiyin bərabərliyində yerə qoyun. Diqqət edin ki, onurğa sütunu döşəməyə paralel olsun, boynunuzu isə yuxarı doğru qaldırın. Dərin nəfəs alıb bədəni aşağı əyin, başınızı isə yuxarı qaldırın. Sonra nəfəs verin və bədəni yuxarı qaldırın, başı isə aşağı salın. Yavaş-yavaş hərəkət edin, dərindən nəfəs alın. Bu hərəkəti 10 dəfə təkrar edin. Əgər dizlər yüklənibsə, onların altına yumşaq altlıq qoya bilərsiniz.

4. Bükülmə və uzanma

Mədəniz ağrıyırsa və həzm problemləri varsa, bu hərəkət kömək edir. Yerdə oturun, kürəyinizi və ayaqlarınızı düz saxlayın. Sol ayağı bükün və sağ ayağın arxasına qoyun. Balans üçün sol əlinizlə yerə söykənərək sola dönün. Dərindən nəfəs alın, bu vəziyyətdə 30 saniyə qalın. Eyni hərəkəti sağ ayaqla təkrarlayın.

5. Kəpənək pozası

Çanaq-bud oynaq ağrılarında effektivdir, ayaq və dizlərdə gərginliyi azaldır. Döşəməyə oturun, belini düz tutun. Bardaş qurub dizləri mümkün qədər aşağı əyin. 2 dəqiqə bu vəziyyətdə dayanın.

 

6. Çiçək pozası

Belin aşağı hissəsində yaranmış ağrı və qulunclardan xilas olmağa kömək edir. T hərfi mövqeyində döşəməyə yatın, qollarınızı hər iki tərəfə düz açın. Əyilmiş dizlərinizi sinənizə tərəf çəkin. Çiyinləri yerdən qaldırmadan dizlərinizi yüngülcə yan tərəfə endirin. 2 dəqiqə belə pozada qalın və digər tərəfi ilə təkrarlayın.

7. Uçuş pozası

Bel, böyrək və mədə ağrılarına qarşı xeyirdir. Yerə uzanıb dizləri bükün, qolları isə aşağı doğru uzadın. Mümkün qədər belinizi rahatlaşdıraraq çanaq sümüyünü yavaşca qaldırın və yerə endirin. Məşqi 10 dəfə təkrarlayın.

8. İrəli doğru hərəkət

Menstruasiya və oynaq ağrılarını aradan qaldırır. Yerdə oturun, sağ ayağınızı düz saxlayın. Sol ayağı dizdən bükün və onunla sağ ayağı itələyin. Tədricən mümkün qədər irəliləyin. Bu vəziyyətdə 30 saniyə dayanın. Sağ ayaqla təkrarlayın.

9. Rahatlaşma pozası

Ayaqlarda yorğunluğu aradan qaldırır, budları rahatlaşdırır. Hündürdaban geyindikdən sonra etmək çox faydalıdır. Ayaqları bir-birinə keçirib təzim edin. Çox rəvan irəliləyin, əlləri yerə qoyun. Sol dizinizi bükün və sağ ayağınızı düz saxlayın. Bu vəziyyətdə 30 saniyə dayanın, sonra digər ayağı ilə eyni şəkildə təkrarlayın.

ŞƏRH YAZ
0
BAĞLA