Azərbaycanda ən soyuq hava dalğalarının qeydə alındığı — TARİXLƏR

Azərbaycanda ən soyuq hava dalğalarının qeydə alındığı
20:00
19.10.2017
353
Ölkə
A
Ekstremal soyuq dövrlər əhali üçün risklər və təhlükələr yaradır

Son onillikdə soyuq hava dalğaları hadisələrinin orta sayında və davamiyyətində cüzi azalma baş verib.

"Ölkə.Az" xəbər verir ki, Azərbaycan Milli Elmlər Akademiyasının (AMEA) Coğrafiya İnstitutunun “İqlimşünaslıq və aqroiqlimşünaslıq” şöbəsinin aparıcı elmi işçisi Umayra Tağıyeva APA-ya bildirib ki, əgər soyuq hava dalğaları hadisələrinin orta sayı 1964-1990-cı illərdə 2,7 olmuşdusa, 1991-2014-cü illərdə bu rəqəm 2,5 təşkil edib.

Onun sözlərinə görə, 1961-1990-cı illərdə, 1972-ci ildə müşahidə edilən 3 soyuq dalğanın davamiyyəti 41 gün, ən uzunmüddətli dalğanın davamiyyəti 31 gün təşkil edib: “Son onilliklərdə isə ən güclü soyuq hava dalğaları 2012-ci ildə qeydə alınıb ki, bu zaman 3 soyuq dalğanın ümumi davamiyyəti 26 gün, ən uzunmüddətli dalğanın davamiyyəti isə  21 gün təşkil edib. Beləliklə 1961-1990-cı illərdə  qeydə alınan soyuqlar son onilliklərlə müqayisədə daha kəskin və davamlı olub”. 

U.Tağıyeva qeyd edib ki, insanlar hər il qarşıda gələn mövsümün necə keçəcəyi barədə müxtəlif müzakirələr aparmağa maraq göstərirlər. Xüsusən bu məsələnin yay və qış fəsillərində daha da aktuallaşdığını deyən institut əməkdaşı bildirib ki, son onilliklərdə yay fəslinin daha isti keçməsi, isti hava dalğalarının daha davamiyyətli olması artıq faktdır.

O qeyd edib ki, qışda  son illərdə daha çox yadda qalan ayrı-ayrı ekstremal dövrlərə görə əhalidə bəzən qış aylarının ( 2008-ci il, 2012-ci illərin qışı) daha sərt keçməsi haqqında təsəvvür yaranır: “Coğrafiya İnstitutunun əməkdaşı Cəmilə Əhmədova ilə birgə apardığımız “Abşeron yarımadasında soyuq hava dalğalarının tədqiqi və əhali üçün risklər” mövzusunda tədqiqat işi nəticəsində məlum olub ki, digər anomal hadisələrlə yanaşı, ekstremal soyuq dövrlər əhali üçün risklər və təhlükələr yaradır. Eyni zamanda, qış soyuqlarının əhaliyə təsiri qiymətləndirilib və müəyyən edilib ki, təcili yardıma olan ümumi çağırışlarla yanaşı ürək-damar xəstəlikləri üzrə olan çağırışların sayı da qışda digər fəsillərlə müqayisədə xeyli çox olub”.

ŞƏRH YAZ
0

Əhali bu səbəbdən istiliklə tam təmin edilməyib — RƏSMİ AÇIQLAMA

Əhali bu səbəbdən istiliklə tam təmin edilməyib
20:12
Bu gün
1
Ölkə
A
Noyabrın 15-dən etibarən əhalinin istiliklə təmin olunmasına başlanılmalıydı. Lakin şəhərin bir çox yerlərində istilik təmin edilməyib. Bəzi ərazilərdə isə istilik verilsə də, bu qənaətbəxş deyil. Sosial şəbəkələrdə və bəzi Kütləvi İnformasiya Vasitələrində bildirilir ki, istiliyin verilməməsinə səbəb “Azəristiliktəchizat”ın “Azəriqaz”a borclu olmasıdır.

Ötən il bununla bağlı “Azəristilik” tərəfindən rəsmi açıqlama verilmişdi. Bildirilib ki, qurum qaza görə xidmət haqqını ödəyə bilməyib. Bu səbəbdən də, onların qazanxanalarına verilən qazın təminatı kəsilib. Sonradan hökumətin müdaxiləsi problemin aradan qaldırılmasına səbəb oldu. Bununla da, dekabr ayında istilik təmin edildi.

Bəs bu il vəziyyət necə olacaq? Suala cavab tapmaq üçün “Azəristilik”lə əlaqə saxladıq. “Azəristiliktəchizat” ASC-nin Abonent və müştəri xidmətlərinin rəisi Rafiq Əliyev “Ölkə.Az”a açıqlamasında bildirdi ki, bu il borc problemi həll edilib. Onun sözlərinə görə, borcun böyük qismi qaytarılıb. Qurum rəsmisi istiliyin təmin edilməsində yaranmış problemi belə izah etdi:

“Bakıda bütün qazanxanalarımız işləyir. Sadəcə qazın təzyiqi aşağı olduğu üçün istilik çatdırılmır. Hazırda Bakıda 550 qazanxana var. Hardasa 500 qazanxana işə düşüb, digərləri isə mətkəblər üçün nəzərdə tutulub. Hazırda tətil olduğu üçün onların işləməsi dayandırılıb. Məktəblər fəaliyyətə başlayanda, həmin qazanxanalar da işləyəcək”.

Rafiq Əliyev əlavə edib ki, əhalinin istiliyə görə ödəmələrində də ciddi problemlər yoxdur.

Ziya Səccad
Ölkə.Az

ŞƏRH YAZ
0

Bu il Bakıda yüzdən çox insan yol qəzalarında ölüb

Bu il Bakıda yüzdən çox insan yol qəzalarında ölüb
20:00
Bu gün
154
Ölkə
A
Bu il Bakıda baş verən yol qəzalarının statistikası açıqlanıb.

"Ölkə.Az"ın məlumatına görə, Bakı şəhər Dövlət Yol Polisi İdarəsinin bölmə rəisi Vaqif Əsədov APA-ya bildirib ki, bu il yanvarın 1-dən noyabrın 10-dək Bakı şəhəri üzrə 527 yol-nəqliyyat hadisəsi qeydə alınıb. Hadisələr nəticəsində 166 nəfər ölüb, 461 nəfər xəsarət alıb. Ötən ilin müvafiq dövrü ilə müqayisədə 61 hadisə, 4 ölüm, 145 xəsarət faktı azalıb, eyni zamanda, xəsarət dərəcələri yüngülləşib.

V. Əsədov qeyd edib ki, Bakı şəhər Dövlət Yol Polis İdarəsi paytaxtda hərəkətin intensiv olduğu küçə və prospektlərdə, yol keçidlərində, yol ayırıclarında hərəkətin təhlükəsizliyinin təmin edilməsi məqsədilə mütəmadi olaraq profilaktik tədbirlər keçirib. Bu tədbirlərin nəticəsidir ki, ildən-ilə hadisələrin ümumi indeksində azalma müşahidə olunur. Paytaxt yollarında hərəkətin təhlükəsizliyinin təmin olunmasında müasir informasiya texnologiyalarının imkanları sayəsində baş verən hər bir hadisə xidmətin müvafiq şöbələrində araşdırılaraq təhlil edilib. Məlum olur ki, hadisələrin baş verməsində ümumi faiz nisbəti üzrə ötmə və manevr qaydalarının pozulması üzrə 23 faiz, sürət həddinin aşılması ilə bağlı 37 faiz, piyadaların avtomobillərlə vurulması ümumi hadisələrdə 67 faiz təşkil edib.

Hesabat dövründə piyada keçidlərindən istifadə etməyərək öz həyatları ilə bərabər, digər hərəkət iştirakçılarına da ciddi təhlükə yaradan piyadalarla profilaktik maarifləndirici iş aparılıb, yol hərəkətinin təhlükəsizliyi barədə məlumatlar verilib. Belə ki, bu dövrdə inzibati tənbeh tədbirləri çərçivəsində 590 mindən artıq inzibati protokol tərtib olunub ki, onlardan da 84 mini piyada protokoludur.

Foto və video qeydiyyat funksiyalarına malik xüsusi texniki vasitələrlə aparılan təhlillər sübut edir ki, paytaxt üzrə hadisələrin ümumi çəkisində piyadalar ehtiyatsızlıq, yaxud səhlənkarlıqdan yol-qəza hadisəsinin baş verməsinə səbəb olurlar. Hərəkətin intensiv olduğu küçə və prospektlərdə, yol keçidlərində, yol ayırıclarında hərəkətin təhlükəsizliyinin həssas olduğu ərazilərdə piyada keçidlərindən istifadə etməyən ehtiyatsız piyadalar yol-qəza hadisələrin iştirakçısına çevrilirlər.

Xüsusilə diqqət çəkən bir məqam var ki, baş verən qəzalarda hadisələr əsasən yerüstü və yeraltı piyada keçidlərin yaxınlığında baş verir. Eləcə də, hadisələr üzrə bir sıra faktlar da göstərir ki, piyadalar işıqforun tələblərinə əməl etmir, yolda hərəkət hüququ olan avtomobilin qarşısına çıxır. Təbliğat məqsədilə piyadalarla aparılan söhbətlərdə onlar “bilmədim”, “görmədim” deyərək, “bir də olmaz” cavabı ilə öz həyatlarını təhlükəyə məruz qoyur, ailə üzvlərinin bir ömür boyu əziyyətini düşünmür, diqqətsizlik edirlər. Unutmaq olmaz ki, yaşamaq üçün, həm də sağlam ömür sürmək üçün məsuliyyətli olmaq həyatın başlıca şərtidir.

Piyadalar arasında intizamın möhkəmləndirilməsi, sürücü-piyada münasibətləri, yollarda hərəkətin təhlükəsizliyinin təmin olunması, xüsusilə piyadaların yol hərəkəti ilə bağlı həyat və sağlamlığının qorunması diqqət mərkəzindədir. Tövsiyə olunur ki, hər bir vətəndaş – hərəkət iştirakçısı – sürücü – piyada hərəkətin intensiv olduğu küçə və prospektlərdə, yol keçidlərində, yol ayırıclarında diqqətli olmalı, hüquq qaydasına əməl etməli, yol polisinin, qanunvericiliyin tələblərinə ehtiramla yanaşmalıdır.

ŞƏRH YAZ
0
BAĞLA