Azərbaycanda işlənmiş, çirkli "pamperslər" əhalidən alınır — MÜƏMMALI BİZNES

Azərbaycanda işlənmiş, çirkli
23:07
07.09.2019
10492
Maraqlı
A
Artıq 2 aydan çoxdur ki, sosial şəbəkələrdə, qadın qrupları və İnstaqramda "İşlənmiş pamperslərin alışı" adı altında elanlar və şirnikləndirici əməkdaşlıq barədə postlar paylaşılır.

“Ölkə.Az” medicina.az-a istinadən bildirir ki, elan sahibləri xanımlara istifadə etdikləri, bulaşmış, xüsusilə sidikli pampersləri atmamağı, toplamağı, müəyyən qədər yığıldıqdan sonra əlaqə saxlayaraq, gəlib götürəcəklərini təklif edirlər.

Bir bez üçün 0.03 qəpik təklif edən naməlum "biznes" nümayəndələri pampersləri hətta vətəndaşın yaşadığı yerdə və ya yaxın ərazidə görüşərək qəbul edir, yerindəcə pulunu ödəyirlər. Bir çox qadınlar işlənmiş pamperslərin yenidən emal edilib, ucuz brend altında təzədən satışa çıxacağından ehtiyat edərək, bu təklifə qarşı çıxır.

"İşlənmiş pampersləri nə edəcəksiz, niyə alırsız" sualının cavabı da müəmmalıdır: "Bu, biznes sirridir".

Təklif bir qədər iyrənc olsa da, bir çox kasıb ailələr işlənmiş pamperslərin 10-20 ədədini yığıb pul götürməkdə maraqlıdır.

Məlumat üçün bildirək ki, işlənmiş pamperslər sonradan fabrikdə emal olunub təzə pampers hazırlamaq məqsədilə yığılmır. İşlənmiş pampers biznesi bir çox ölkələrdə var.

Kirli pampersləri bağ-bostan, parnik işlərində istifadə edirlər. Belə ki, bezin tərkibində olan hidrogel nəmliyi özünə çəkib saxladığı üçün, suvarmaya qənaət edir, torpaq və bitki daha az su ilə daha çox nəm qalır.

Amma Azərbaycanda bu biznesin qanuni olub-olmaması, qaydalara nə qədər əməl edilib-edilməməsi sual altındadır.

Ölkə.Az

ŞƏRH YAZ
0

Bu da Zelenskinin oxşarı — Adı Ümiddir- FOTO/VİDEO

Bu da Zelenskinin oxşarı
09:58
Bu gün
527
Maraqlı
A
Rusiyanın paytaxtı Moskvada Ukrayna prezidenti Vladimir Zelenskinin oxşarı tapılıb.

“Ölkə.Az” report-a istinadən xəbər verir ki, Ukrayna liderinin oxşarına metroda rast gəlinib.

Məlumata görə, Ümid adlı həmin şəxs Özbəkistan sakinidir. O, Moskvada avtomobil rəngsazı işləyir.

Ölkə.Az

ŞƏRH YAZ
0

Ən bahalı brendlər açıqlandı — YENİ SİYAHI

Ən bahalı brendlər açıqlandı
08:56
Bu gün
568
Maraqlı
A
Əqli mülkiyyətin qiymətləndirilməsində ixtisaslaşan "Interbrand" beynəlxalq konsaltinq şirkəti dünyanın ən bahalı brendlərinin növbəti illik reytinqini dərc edib. 1998-ci ildən tərtib olunan reytinqdə "Apple" şirkəti ardıcıl yeddinci dəfə birinci yeri tutub.

“Ölkə.Az” "ICTnews"a istinadən xəbər verir ki, 2019-cu ildə "Apple" brendinin dəyəri 234,2 milyard dollar təşkil edib ki, bu da bir il əvvəldən 9 faiz çoxdur.

"Google" şirkəti 167,7 milyard dollarlıq göstərici ilə ikinci pillədə qərarlaşıb. Bu göstərici 2018-ci ilin nəticəsini 8 faiz üstələyir.

Liderlər üçlüyünü il ərzində 24 faiz bahalaşaraq 125,3 milyard dollar olan "Amazon" brendi tamamlayıb.

Sonrakı mövqelərdə "Coca-Cola" (brendin qiyməti 4 faiz – 63,4 milyard dollaradək ucuzlaşıb), "Samsung" (2 faiz - 61,1 milyard dollaradək artım), "Toyota" (5 faiz - 6,2 milyard dollaradək artım) və "Mercedes-Benz" (5 faiz - 50,8 milyard dollaradək artım) yer alıb.

Tədqiqat aparılan zaman "Interbrand" tərəfindən brendin dəyərinə təsir göstərən müxtəlif amillər nəzərə alınır. Onlar arasında məhsul və xidmətlərin satışı üzrə maliyyə göstəriciləri, əmtəə nişanının alıcı seçiminə təsir dərəcəsi və şirkətin gəlirlərinə ziyan vurmadan yüksək qiymətlər təyin etməyə imkan verən brendin gücü qeyd olunur.

"Interbrand" reytinqinə ilk dəfə "Dell Technologies" (63-cü yer), "LinkedIn" (98-ci yer) və "Uber" (87-ci yer) kimi texnoloji şirkətlər daxil edilib. Qeyd etmək lazımdır ki, məlumat sızması ilə əlaqədar qalmaqallar və sonradan tətbiq edilən böyük məbləğli cərimələr nəticəsində "Facebook" sosial şəbəkəsinin brendinin dəyəri 12 faiz ucuzlaşıb.

Ən sürətli artan brendlər kimi "Mastercard" ( 25 faiz) və "Salesforce" ( 24 faiz) göstərilib. 2019-cu ildə "Gucci" ( 23 faiz), "Starbucks" ( 23 faiz) və "Adobe" ( 20 faiz) brendləri də artım tempini yüksəldib.

Reytinq müəlliflərinin sözlərinə görə, son ildə ən dinamik sektor internet vasitəsilə mediakontentin istehsalı və yayılması ilə bağlı sektor olub. Texnoloji sahədə brendlərin dəyəri orta hesabla 9 faiz bahalaşıb ki, bu da məşhur məhsul istehsalçılarından ( 11 faiz) azdır.

Bu il 100 ən bahalı brendin ümumi dəyəri 2,13 milyard dollar təşkil edib ki, bu da 2018-ci ilə nisbətdə 5,7 faiz çoxdur. 26 şirkət illik hesablamada ikirəqəmli artım tempi nümayiş etdirib, "IBM" və "Intel" isə tənəzzülə uğrayıb.

Ölkə.Az

ŞƏRH YAZ
0
BAĞLA