Canlı korifey: "Rəqqasə niyə gedib Azərbaycanın milli geyimində xidmətçilik etməli, plov gətirməlidir?" — MÜSAHİBƏ - FOTO

Canlı korifey:
10:22
27.02.2018
3195
Mədəniyyət
A
Son müsahibəsinin nə zaman oxuduğumu xatırlamıram. Çünki çox müsahibə verməyi xoşlamır. Elə bizim bu söhbətimizin alınması da jurnalist kimi mənim üçün şans əsəridir. Çünki o, Azərbaycan rəqs sənətinin sonuncu mogikanıdır, Azərbaycanın ən yaşlı xalq artistidir. Əlli, hətta altmış il öncə quruluş verdiyi rəqslərə bu gün də tələbat var.

Beləliklə, "Ölkə.Az"-ın suallarını "Şərəf" ordenli prezident təqaüdçüsü, xalq artisti Roza Cəlilova cavablandırır.

- Roza xanım, səhhətiniz necədir?

- Səhhətim belədir ki, iki aydan sonra səksən doqquz yaşım tamam olacaq. Hələ də sənətimlə məşğulam, hələ də köməyimi gözləyirlər, mənə ehtiyac var. Ekranda görürəm ki, əlli beş il öncə qurduğum rəqslər hələ də gedir. Bu, mənimçün böyük mükafatdır. İndi rəqsləri qururlar, bir müddət sonra unudulur.

- Niyə indi qurulan rəqslər tez yaddan çıxır?

- Çünki bir-birini yamsılayırlar, baletmeysterimiz, rəqs quruluşçumuz yoxdu. İndi-indi tədricən bəlkə də cücərir. Amma vaxtında Əlibaba Abdullayev, Əminə Dilbazi və mənim kimi rəqs quruluşçuları vardı. Qurduğum "Durnalar" rəqsi hələ də yaddaşlardadır və oynanılır. Maestro Niyazinin xahişiylə "Muleyli" rəqsini aşıqlarla qurdum. O, sənətdə qara rəng sevmirdi, rəngarəngliyi sevirdi. Bir gün məni çağırıb dedi ki, Roza, ehtiyacımız var, kömək et. Dedim ki, nə etməliyəm? Bir hind rəqsi, "Muleyli" rəqsini və Üzeyir bəyin yeganə mahnısı var -"Qaragöz" onun rəqsini qurdum. Bütün bunlar bir həftənin içində tamamlandı. Yeri gəlmişkən, Azərbaycana ilk dəfə hind rəqsini mən gətirmişəm.

- Bu neçənci ilə təsadüf edir?

- Niyazinin vəfatından iki il öncə-1982-ci il idi. Sənət elədir ki, qocalsan da, gərək sevəsən. İndi cavanlarda həvəs, istək yoxdur.

- Müasir dövrün rəqqaslarından, rəqqasələrindən kimləri bəyənirsiniz?

- Məndən inciməsinlər, rəqqasə görmədim. Əminə həmişə deyirdi ki, onlar hara, biz hara?

- Bu, şübhəsiz ki, belədir...

- Mən o məhəbbəti Əminə Dilbazidə, Böyükağa Məmmədovda, Əlibaba Abdullayevdə və özümdə gördüm. Özümdən sonra heç kimdə görmədim. Çünki rəqs edəndə hoppanırlar, rəqsi başa düşmürlər. Lirika elə şeydir ki, ürəkdən gəlir. Rəqsi qururdum, müəllim gəlib soruşanda deməyə qorxurdum. Əlibaba Abdullayevin qurduğu rəqsi dəyişmək mümkün deyildi. Yalnız mənə icazə verirdi ki, rəqsə bax, əlavələrini de. Mən də rəqsə baxandan sonra ona öz naxışlarımı, əlavələrimi edirdim. Bu da onun çox xoşuna gəlirdi. Halbuki ona nəyisə bəyəndirmək asan deyildi. Niyazi demişdi ki, "Muleyli" rəqsi çox xoşuma gəlib, onu simfoniyaya salacağam. "Muleyli" hara, simfoniya hara? Sadəcə, rəqs onun çox xoşuna gəlmişdi. Rəqsin paltarlarını özü tikdirdi, geyimlərin rəngini özü seçdi. Çox təəssüf ki, maestro tez vəfat etdi. Yoxsa daha çox işlər görəcəkdik.

- İndi rəqqasələr bir qədər tanınandan sonra gedib məclislərdə, toyxanalarda, xınayaxdılarda oynayırlar. Bu doğrudurmu?

- Mən axır vaxtlar eşitmişəm ki, toylara rəqs kollektivləri aparıb oynadırlar. Ayıbdır! Əgər çörək qazandıqlarını deyirlərsə, tamamilə səhvdir. Azərbaycanda çörək qazanmağa çox iş var. Bu bizə xas deyil.

- Rəqqaslər gündəlik geyimdə məclislərə gedirlər. Bəs bu doğrudurmu?

- Ötən il haqqımda çıxan "Səhnəmizin ağ çiçəyi" adlı kitabda bildirirəm ki, rəqsə pula görə getmək olmaz.

- Bəs rəqqasənin plov təqdim etməsi doğru sayıla bilərmi?

- Restoranın, şadlıq sarayının xidmətçisi var. Rəqqas, rəqqasə niyə gedib Azərbaycanın milli geyimində xidmətçilik etməlidir? Rəqqasədən camaat zövq almalıdır. Bu saat zövq çox aşağı düşüb. Amma sənətkar insanların zövqünü yuxarı qaldırmalıdır. Studiyada rəqs etmək olar, toyxanada yox. Mənim ulu nənələrimin paltarını ucuzlaşdırmaq olmaz.

- Bu cür iradlar olanda onlar bildirirlər ki, dolanışıq üçün edirik. Bəs siz necə dolanırdınız?

- Həyatımda toyda rəqs etməmişəm. Kanadadan gələn yaxın bir insanım mənə dedi ki, məclisimizdə otur, səni görsünlər. Dedim ki, oturaram, amma, oynamaq yoxdur. Hətta öz qızımın toyunda demək olar ki, rəqs etməmişəm. Toya gedən şəxsi rəqqasə saymıram. Müğənni, musiqiçi toya gedə bilər, rəqqasə yox.

 

İntiqam VALEHOĞLU 
Ölkə.Az

ŞƏRH YAZ
0

Sərxan Sərxan: "Sənətdə heç vaxt pul, şöhrət dalınca qaçmamışam"

Sərxan Sərxan:
13:27
20.07.2018
2642
Mədəniyyət
A
"40 ildir sənətdə, səhnədəyəm. Düz 30 il öncə Əməkdar artist fəxri adına layiq görüldüm. Bu il isə mayın 27-də ölkə prezidenti tərəfindən Xalq artisti fəxri adını aldım. İnanın ki, nə o vaxt, nə də indi xəbərim olmuşdu.Hətta dostlarımdan biri zəng vurub təbrik edəndə bildirdim, niyə tələsirsən, ad günümə hələ 20 gün qalır, qayıdıb dedi ki, ad gününü yox, Xalq artisti adını təbrik edirəm."

"Ölkə.Az" Oxu.Az-a istinaən  xəbər verir ki, bunu tanınmış sənətkar, Xalq artisti Sərxan Sərxan deyib.

O qeyd edib ki, sənətdə heç vaxt pul, şöhrət dalınca qaçmayıb. Xalq artistinin sözlərinə görə, sənətə pulun gözü ilə baxmaq düzgün deyil, sənətə sənət naminə gəlmək lazımdır və yalnız o zaman uğur qazana bilərsən.

Tanınmış sənətçi həm adının, həm soyadının Sərxan olmasına da aydınlıq gətirib.

Bildirib ki, gənc vaxtlarından Bakıdan Moskvaya üz tutmalı olub və o vaxt onu təqdim edərkən aparıcı soyadını söyləməkdə xeyli çətinlik çəkməli olub:

“Mənim gözəl soyadım var - Qurbanbəyov. Sərxan da babamın adıdır. Gördüm ki, soyadımı çəkməyə çətinlik çəkir, rus aparıcıya dedim ki, Sərxan Sərxan de (gülür). Elə ötən əsrin 80-ci illərindən də Sərxan Sərxan oldum və belə təqdim edildim.

Eyni zamanda, Sərxan adı o vaxt yeni və az qoyulan adlardan olduğu üçün mənim pərəstişkarım olan azərbaycanlıların - içərisində Rusiyada, ovaxtkı SSRİ-də yaşayan soydaşlarımız da var - bir çoxu övladlarına Sərxan adı verməyə başladılar. İndi həmin sərxanların bir çoxu ailə-uşaq sahibi olublar”.

S.Sərxan mərhum dövlət başçısı Heydər Əliyevlə bağlı maraqlı xatirəsini danışıb:

“Böyük dövlət adamı olan Heydər Əliyev hər zaman sənətə, sənət adamlarına xüsusi diqqət yetirib. Daim dövlət konsertlərindən sonra səhnənin arxasına gələrək sənət adamları ilə görüşüb, söhbətləşib. Bir gün yenə dövlət konsertlərindən biri idi, Heydər Əliyev konsertdən sonra sənət adamları ilə görüşürdü.

Hamı ilə Azərbaycan dilində danışırdı, mənə çatanda isə rus dilində danışdı. Dedim ki, Heydər Əliyevic, mənimlə də azərbaycanca danışın. O da gülə-gülə və özünəməxsus amiranəliklə dedi ki, o zaman sən də azərbaycanca oxu (gülür).

Bu söz məni əməlli-başlı tutdu. Elə həmin gün bir nəfər televiziyada çalışan dostum mənə bir xeyli şeir təqdim etdi. Əksəriyyəti də Tofiq Bayramın şeirləri idi, özü də hamısı gözəl idi.

Onlardan birini, tez bir zamanda hitə çevrilən “Ay gecikən məhəbbətim” şerini seçdim və ona musiqi bəstələdim, elə həmin gün, bir anın içində... Bu mahnım Azərbaycanla yanaşı, Moskvada, keçmiş SSRİ-də də çox məşhur oldu”.

ŞƏRH YAZ
0

Azərbaycanda iki teatra yeni direktorlar təyin olundu

Azərbaycanda iki teatra yeni direktorlar təyin olundu
17:22
17.07.2018
5146
Mədəniyyət
A
Azərbaycandaiki teatra yeni direktor təyin edilib.

"Ölkə.Az"ın "Report"a istinadən xəbərinə görə, Gənc Tamaşaçılar Teatrının keçmiş direktoru Mübariz Həmidov Sumqayıt Dövlət Dram Teatrına direktor təyin olunub. Sumqayıt şəhər İcra Hakimiyyəti başçısının I müavini Teymur Səmədov və Mədəniyyət Nazirliyinin İncəsənət şöbəsinin müdiri İsmayıl Hüseynov Mübariz Həmidovu kollektivə təqdim ediblər.

Sumqayıt Dövlət Dram Teatrının sabiq direktoru İslam Həsənov YUĞ teatrına direktor yeni təyin olunub.Qeyd edək ki, bundan əvvəl YUĞ teatrında direktor əvəzi vəzifəsini Kukla Teatrının direktoru Rəşad Əhmədov icra edirdi.

ŞƏRH YAZ
0
BAĞLA