KORONAVİRUSA YOLUXANLARIN SAYI - CANLI STATİSTİKA

Çörəyi çox yeyənlərə bəd xəbər — Şəkərli diabet uzaqda deyil – Çörəyin norması

Çörəyi çox yeyənlərə bəd xəbər
09:54
03.11.2019
3822
Maraqlı
A
Diabet hər il on minlərlə insanı cənginə alır. Diabet valideynlərdən genlərlə gələcək nəslə ötürülür. Azərbaycanda 10 ilə diabet xəstələrinin sayı yarım milyona çata bilər. Diabet xəstəliyinin cörək və karbohidrat çox qəbul edən millətlərdə geniş yayılması göz önündədir.

"Ölkə.Az" medicina.az-a istinadən bildirir ki, Moskvanın məşhur qastroenteroloqu Aleksey Paramanov istər ağ, istər qara çörəyin normadan çox yeyilməsinin diabetə səbəb olmasını bildirib və çörək qəbulunda bəzi normalara aydınlıq gətirib.

Həkim, çörəyin toxluq yaratmasını inkar edib. İndi hazırlanan çörəklər çox emal olunmuş, kəpəksiz undan hazırlanır ki, bu da çox asanlıqla qlükozaya çevrilir.

Çörək ən yüksək qlikemik indeksə malik ərzaqdır, ona görə qanda şəkəri artırır, hiperinsulinemiya yaradır, qaraciyəri yağlandırır.  Davamlı çörəklə özünü tox tutanlarda bel, qarın hissə piylənir, insulin rezidentliyi yaranır, II dip diabet yaranmasını sürətləndirir.

Şəkərli diabetdə ağ çörəyi qara ilə əvəz etmək də mifdir və əsası yoxdur. Bu çörəklər arasında yeganə fərq kəpəkli undur. Qara çörək yüksək mədə turşuluğu və reflüksü olan insanlara olmaz.
 

Qlütensiz çörək sizə lazımdırmı?

Qlütensiz çörək ən sağlıklıdır fikri də mifdir. Qlütensiz çörək düyü və ya qarğıdalı unundan hazırlanır və kalori, kökəltmək, qlikemik indeks baxımından adi çörəkdən fərqlənmir. Çeliakiy və qlüten həssaslığı olan insanların bağırsağını iltihabdan qoruya bilər, bir çox xəstə insanlara faydalıdır, amma hamı üçün vacibdir, sağlıklıdır demək olmaz. Əgər sizin Çeliakiy diaqnozunuz yoxdursa, qlütensiz çörəyə keçməyə ehtiyac yoxdur.

Mayasız çörək də maya effektli məhlul istifadə edilir. O zaman alıcıları mayasız çörək adı ilə məyə cəlb edib, çörəyi baha satırlar, buna isə həkim kimi izahım yoxdur. Bu, biznesdir.

Təzə bişmiş, isti çörək gec həzm olunur, qəbilik zamanı bağırsaqlarda keçirməməzlik yarada bilər. Eləcə də reflüksü artırır. Ona görə bir qədər ehtiyatlı olmaq lazımdır.

Çörək hazırda satılan kulinar bir qidadır, ondan qaçmaq yox, sadəcə düzgün istifadə etmək lazımdır. Hər gün normadan artıq istifadə olunan bir çörək dilimləri ayda 1-2 çörək miqdarında olaraq, orqanizmdə aylar sonra piylənmə və diabetin əsasını qoyur.

Çörəkdən ağılla istifadə etmək lazımdır.

Səhərlər bir dilim tost, günorta yeməyində bir dilim yemək, axşam isə çörəksiz də keçinmək olar. Sutkalıq doza 150-200 qramı aşmamalıdır.
Uşaqlar isə ümumiyyətlə az çörək yeməlidir.

Ölkə.Az

ŞƏRH YAZ
1

III Dünya Müharibəsini hansı ölkə başladacaq? — VİDEO

III Dünya Müharibəsini hansı ölkə başladacaq?
09:00
03.07.2020
1655
Maraqlı
A
Dünyada gərginlik artmaqda davam edir. Bəşəriyyətin gələcəyi üçün aydın və daha inandırıcı proqnozlar demək olar ki, mövcud deyil. Gündəmə gətirilən ehtimallar da əsasən mənfi məzmunla yüklənib. Ən yaxşı halda, qeyri-müəyyənliyin hökm sürdüyünü iddia etmək mümkündür. Amma gələcəklə bağlı müxtəlif ssenarilər də mövcuddur. Əsas ssenarilərdən biri budur ki, pandemiya təxminən yaxın iki il ərzində sona çatacaq. Və bəşəriyyət yalnız bundan sonra pandemiyanın öz arxasında buraxdığı “fəlakət bataqlığı”nı qurutmaq üçün imkan qazanacaq. “Fəlakət bataqlığı”nın nə qədər müddətə qurudula biləcəyi isə yenə də qeyri-müəyyəndir, hətta müəmmalıdır. Bu, azmış kimi daha bir qorxunc ssenari müzakirə mövzusudur. İddialara görə, dünyada hazırda baş verənlərin sarsıdıcı nəticələri bəşəriyyəti üçüncü dünya müharibəsinə sürükləyə bilər. Dünyanın az qala bütün ölkələrinin bu müharibədə birbaşa və ya dolayısıyla iştirak etmək məcburiyyətində qalacağı da ehtimal olunur.

Dünyada gərginlik artmaqda davam edir. Bəşəriyyətin gələcəyi üçün aydın və daha inandırıcı proqnozlar demək olar ki, mövcud deyil. Gündəmə gətirilən ehtimallar da əsasən mənfi məzmunla yüklənib. Ən yaxşı halda, qeyri-müəyyənliyin hökm sürdüyünü iddia etmək mümkündür.

Amma gələcəklə bağlı müxtəlif ssenarilər də mövcuddur. Əsas ssenarilərdən biri budur ki, pandemiya təxminən yaxın iki il ərzində sona çatacaq. Və bəşəriyyət yalnız bundan sonra pandemiyanın öz arxasında buraxdığı “fəlakət bataqlığı”nı qurutmaq üçün imkan qazanacaq.

“Fəlakət bataqlığı”nın nə qədər müddətə qurudula biləcəyi isə yenə də qeyri-müəyyəndir, hətta müəmmalıdır.

Bu, azmış kimi daha bir qorxunc ssenari müzakirə mövzusudur. İddialara görə, dünyada hazırda baş verənlərin sarsıdıcı nəticələri bəşəriyyəti üçüncü dünya müharibəsinə sürükləyə bilər.

Dünyanın az qala bütün ölkələrinin bu müharibədə birbaşa və ya dolayısıyla iştirak etmək məcburiyyətində qalacağı da ehtimal olunur.

ŞƏRH YAZ
0

Pəhrizsiz düşünərək arıqlayın

Pəhrizsiz düşünərək arıqlayın
19:31
02.07.2020
3729
Maraqlı
A
Xüsusi pəhrizə əməl etmədən də arıqlamaq mümkündür. Amerikada Diana İronz imzası ilə çıxan "Asan gözəllik sirləri" adlı kitabda qadınlara pəhrizsiz arıqlamağın üsulları açıqlanır.

"Ölkə.Az" axşam.az-a istinadən xəbər verir ki, kitabda psixoloji düşüncələrin bu yolda sizə yardım edəcəyi vurğulanıb.

Beləliklə pəhrizsiz arıqlamaq üçün…

· İlk əvvəl özünüzə çox bəyəndiyiniz, əyninizə balaca olan bir libas alın. Bu sizdə arıqlamağa olan həvəsi gücləndirəcək.

· Hər gün yeməkdən əvvəl 1 stəkan soyuq su için. Bu sizin aclığınızın qarşısını alacaq.

 · Yemək zamanı çoxlu bibər yeyin. Bibər bədəninizdəki yağları 25 faiz əridir.

· Qaranlıqda yeməyin.

· Aclıq hiss etdikdə musiqiyə qulaq asın.

· Gün ərzində ən az 20 dəqiqə küçədə gəzin.

· Yeməkdən sonra pilləkənləri çıxıb-düşün.

· Şokaladı yedikdən sonra çay yox, qazlı su için. 

· Rəflərinizdə olan libaslarınızı yerə töküb, onları yenidən yerləşdirməyə başlayın.

· Yeməkdən sonra limon yeyin.

· Daha çox tərəvəzlərə üstünlük verin.

· Televizora baxarkən, qəzet və ya kitab oxuyarkən heç nə yeməyin.

Ən əsası bütün günü güzgüyə baxıb, kökəldiyinizi deməkdən əl çəkin. Yediyiniz hər şeydən sonra, "kökəldim" düşüncəsindən uzaq olun.

ŞƏRH YAZ
0
BAĞLA