“Full” paketlərinə 50 minədək “Nar” abunəçisi qoşulub

“Full” paketlərinə 50 minədək “Nar” abunəçisi qoşulub
13:42
16.04.2018
744
Ölkə
A
“Nar”-ın sərfəli “Full” paketlərindən istifadə etmiş abunəçilərin sayı qısa müddət ərzində 50 minə çatıb.

Sərfəli qiymətə ölkədaxili danışıq dəqiqələri və bol internetin daxil olduğu paketlərin əsas özəlliyi qazanılan bonusların növbəti aya keçməsidir. Xatırladaq ki, “Nar”-ın təqdim etdiyi “Full” paketləri Azərbaycanın mobil rabitə bazarında ilk dəfə olaraq “yanmayan” bonuslar təcrübəsinə əsaslanır. Belə ki, keçirilmiş çoxsaylı sorğular və abunəçilərin istəkləri  əsasında bonusların yanmaması və bir sonrakı aya keçirilməsi təmin edilib. Abunəçilərin sorğularına əsasən, bonusların toplanmasından başqa, həm də qalıq bonusların dəyişdirilməsi funksiyası – “Exchange” təklifi irəli sürülüb. 

Beləliklə, “Full” paketlərinin daha bir özəlliyi “Nar” abunəçilərinin dəqiqələri meqabaytlara və ya, əksinə, meqabaytları dəqiqələrə dəyişə bilmək imkanına sahib olmalarıdır. Bununla daha bir ilkə imza atmış “Nar” artıq “Full” paketlərinin istifadəçilərinə öz bonuslarından istədikləri şəkildə istifadə etmək, onları  digər bonuslarla dəyişmək fürsətini də verib. “Exchange” təklifi çərçivəsində mümkün olan bu fürsət sayəsində abunəçi topladığı yüzlərlə dəqiqə və megabaytları dəyişə bilir. 

Rominqdə olan “Full” istifadəçiləri də toplanan bonuslardan növbəti ayda istifadə etmək fürsəti qazanırlar. Belə ki, Türkiyə və ya İranda rominqdə olan “Nar” istifadəçiləri 2 GB-dək internet bonusu əldə edirlər. 

“Full” paketləri haqqında ətraflı məlumatı nar.az internet səhifəsindən öyrənmək olar. 

“Azerfon” şirkəti (“Nar” ticarət nişanı) 21 mart 2007-ci ildə fəaliyyətə başlayaraq qısa bir müddətdə Azərbaycanda telekommunikasiya və mobil rabitə sahəsinin aparıcı şirkətlərindən birinə çevrilib. “Nar” ticarət nişanı Azərbaycanın zəngin mədəni və tarixi irsinin çağdaş həyatla bağlılığının rəmzi olaraq seçilib. 
“Nar” ölkədə ilk dəfə olaraq 3G texnologiyasını təqdim etmiş və geniş 4G şəbəkəsini abunəçilərinin istifadəsinə verib. 2017-ci ilin 2-ci rübündə müstəqil beynəlxalq şirkət olan “P3 Communications” tərəfindən keçirilmiş mobil rabitə şəbəkələrinin müqayisəli testlərinə əsasən, dinamik inkişaf və şəbəkənin genişləndirilməsi istiqamətində görülmüş işlər sayəsində “Nar” şəbəkəsi mobil zəng xidmətlərinin göstərilməsi üzrə ölkədə ən yüksək nəticəyə nail olub. 
“Nar” şəbəkəsi hazırda ölkə ərazisinin 93%-ni əhatə edir və 2 milyondan çox abunəçiyə yüksəkkeyfiyyətli xidmət göstərir.

ŞƏRH YAZ
0

Goranboyda ilanlar evlərə hücum edib — FOTO

Goranboyda ilanlar evlərə hücum edib
21:10
Bu gün
37
Ölkə
A
Goranboy rayonunda vətəndaşa məxsus evə sürünənlər daraşıb.

"Ölkə.Az" "Report"a istinadən xəbər verir ki, rayonun Qaradağlı kənd sakini Murad Muxtarov ona məxsus fərdi evdə bu ay artıq 6 ilanı öldürdüklərini bildirib.

"Səhər saatlarında uzunluğu 1 metr 40 sm-dən uzun olan ilanı vanna otağına girən zaman öldürdük. Hələ yaz fəslidir, evdə və həyətdə 10-dan çox ilan görünüb, yayda buna daha çox rast gəlməyimizdən qorxuruq. Sürünənlərə qarşı xüsusi dərmanlama işləri aparsaq da, heç bir nəticəsi yoxdur, günü-gündən çoxalırlar", - o deyib. 

Qeyd edək ki, kənd ərazisindəki əkin sahələrində də çoxlu sayda ilanlara rast gəlinir.

Ölkə.Az

ŞƏRH YAZ
0

Energetika Nazirliyinə 599 müraciət daxil olub

Energetika Nazirliyinə 599 müraciət daxil olub
19:33
Bu gün
1892
Ölkə
A
Cari ilin yanvar-aprel ayları ərzində Azərbaycan Respublikasının Energetika Nazirliyinə və nazirliyin tabeliyində olan Enerji Məsələlərini Tənzimləmə Agentliyinə istehlakçıların hüquqlarının qorunması, abonentlərin elektrik enerjisi və qazla təchizatı ilə əlaqədar 599 ərizə və müraciət daxil olub.

Nazirlikdən "Ölkə.Az"a verilən xəbərə görə, 87 müraciət “Qaynar xətt” (“Onlayn müraciət”), 512 müraciət isə poçt vasitəsilə qəbul edilib. Vətəndaşlardan ən çox daxil olan müraciətlər elektrik enerjisi təchizatı ilə əlaqədar məsələləri əhatə edib. Belə ki, 181 müraciətdən 45-i elektrik sayğaclarının quraşdırılması və ödənişlərin hesablanmasında borcun yaranması, 56-sı enerji təchizatı şəbəkəsinə qoşulma üçün texniki şərtlərin verilməsi, 80-i isə elektrik enerjisinin verilişi ilə bağlı olub.

2018-ci ilin 4 ayı ərzində qaz təchizatı ilə bağlı 152 müraciət qeydə alınıb. Bunlardan 83-ü qaz xəttinə qoşulma, sayğaclarının quraşdırılması və izafi borcun yaranması, 69-u isə qazın verilişinə dair olub. 

İstehlakçılar tərəfindən nazirliyə daxil olan bütün müraciətlər müəyyən olunmuş qaydada nazirlik tərəfindən araşdırılıb, mahiyyəti üzrə təhlil edilərək lazımi tədbirlər görülməsi üçün aidiyyəti qurumlara göndərilib və icra olunub. Bəzi müraciətlər icraya nəzarət çərçivəsində nazirliyin nümayəndələrinin iştirakı ilə yerində yoxlanılıb və cavablandırılıb. Bütün ərizə və müraciətlər “Vətəndaşların müraciətləri haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununa, elektrik enerjisindən və qazdan istifadə qaydalarına, elektroenergetika və qaz təchizatı haqqında mövcud qanunvericiliyə uyğun olaraq icra edilib. 

Vətəndaşların müraciətlərinə baxılması işinin çevik və səmərəli təşkili məqsədilə nazirliyin rəsmi internet səhifəsində rəhbərliyin qəbulu qrafiki yerləşdirilib. Bu xidmətdən faydalanan vətəndaşlar nazirliyin məsul işçiləri tərəfindən qəbul edilərək şikayətləri dinlənilib, problemləri araşdırılaraq həll edilib. 

Energetika Nazirliyi vətəndaşların şikayətlərinə obyektiv baxılması, problemlərin düzgün və operativ araşdırılmasında şəffaflığın və vətəndaş məmnunluğunun təmin edilməsini daim diqqətdə saxlayır və abonentlərə qarşı sui-istifadə əməllərinin qarşısının alınması istiqamətində müvafiq tədbirlərin görülməsi üçün öz işini davam etdirir.

ŞƏRH YAZ
0
BAĞLA