Gözünüzdəki bu problem xərçəngin əlamətidir! — XƏBƏRDARLIQ

Gözünüzdəki bu problem xərçəngin əlamətidir!
01:30
19.03.2019
4939
Maraqlı
A
İnsanın gözlərinə baxaraq, onun haqda çox söz söyləmək olar. Gözlər insanın yalnız daxili aləmindən yox, həm də sağlamlığından xəbər verir. Gözdə yaranmış problemlər insanın, hətta ağlına belə gəlməyən bir çox xəstəliklərin əlaməti ola bilər.

"Ölkə.Az" medicina.az-a istinadən bu əlamətlərdən bir neçəsinin səbəbini açıqlayır: 

1. İtdirsəyi 

Yəqin ki, hər birinizin gözlərində nə vaxtsa itdirsəyi çıxıb. Çox ağrılı olmasına baxmayaraq, adətən bir neçə gündən sonra öz-özünə itib gedir. Əgər 3 ay müddətində itdirsəyi çəkilib getmirsə, o zaman bu piy vəzilərinin bədxassəli şişi kimi nadir bir xərçəng növü ola bilər. 

2. Qaşların tökülməsi 

Saçların tökülməsinin səbəbləri müxtəlifdir. Əgər qaşlar tökülərsə, bu qalxanabənzər vəzin işində ciddi problemlərin olmasından xəbər verir. 

3. Bulanıq görmə 

Əgər siz kompüterdən tez-tez istifadə edirsinizsə, o zaman gözlərinizdə yanma və ya bulanıq görmə müşahidə edə bilərsiniz. Əgər ekrana baxarkən görüntü qeyri-dəqiqdirsə, deməli, sizdə "kompüter görməsi" sindromu yaranıb. 
Gələcəkdə bu sizə narahatlıq yaradacaq. Buna görə də yaxşı olardı ki, təxirə salmadan həkimə müraciət edəsiniz. 

4. Kor ləkə 

Görmə əhatəsində olan kiçicik kor ləkənin səbəbi var.  Əgər bu ləkə yanıb-sönən işıq və dalğavari xətlərlə müşahidə edilərsə, o zaman bu, miqrenin əlamətidir. Kor ləkənin əmələ gəlməsi baş ağrısı ilə də müşahidə edilir. 

5. Bərəlmiş gözlər

Bu əlamət qalxanabənzər vəzin problemindən xəbər verir. Onun əsas səbəbi bu vəzin həddən artıq aktivliyi, yəni hipertireozdur. 

6. Göz ağının saralması 

Bu hal sarılıq kimi tanınır. Əsas səbəbi qaraciyər və öd kisəsi problemləridir. 

7. Dumanlı görmə 

Şəkərli diabetdən əziyyət çəkən insanlar, göz xəstəliklərinə daha çox məruz qalırlar. Diabet xəstələrində ən çox yayılan göz problemi diabetik retinopatiyadır. Bu xəstəlik gözlərin qan-damar sisteminə təsir edir.  Bu səbəbdən bəzi şəkər xəstələrində hətta korluq da yaranır.

Ölkə.Az

ŞƏRH YAZ
0

İntervallı aclıq: immunitet sistemi necə — Yaxşılaşa bilər?

İntervallı aclıq: immunitet sistemi necə
07:35
Bu gün
3136
Maraqlı
A
Qrats Universitetinin (Avstriya) bir qrup alimi intervallı aclığın orqanizm üçün bir çox faydalarını üzə çıxarıb.

"Ölkə.Az" xəbər verir ki, alimlər 60 könüllü iştirakçı üzərində dörd həftə ərzində xüsusi bir pəhrizi sınaqdan keçirib. Təcrübə üçün bir az dolu bədənli, eyni zamanda sağlam orta yaşlı kişilər və qadınlar seçilib. Onlar arasında veqan və vegetarianlar olmayıb.

Onların yarısı (nəzarət qrupu) əvvəlki yemək vərdişlərini qorumalı, digər yarısı müəyyən intervallı aclıq üsuluna əməl ediblər.

Dörd həftəlik təcrübədən sonra onların hər biri orta hesabla 3,5 kq arıqlayıb, nəzarət qrupundakı iştirakçılar isə təxminən 200 qram arıqlayıb.

Araşdırmanın digər müsbət təsirlər arasında aşağıdakılar qeyd edilib:

Yüksək qan təzyiqinin aşağı salınması;

Metabolik proseslərin yaxşılaşdırılması;

Qanda doymamış yağ turşularının konsentrasiyasında artım - bir sıra müşahidələrə görə infarkt və digər ürək-damar xəstəlikləri riskini azaldır.

Cənubi Kaliforniya Universitetinin alimləri orucun immuniteti gücləndirdiyini aşkar edib.

Məlum olub ki, aclıq qanda ağ qan hüceyrələrinin sayının kəskin azalmasına səbəb olur və qidalanma normallaşdırıldıqda immun hüceyrələrin səviyyəsi nəinki bərpa olunur, həm də əvvəlki ilə müqayisədə artır.

Viskonsin Universitetinin tədqiqatçıları aclığın bədən üçün cavabdeh olan bəzi genləri aktivləşdirməsinə əsaslanan başqa bir fərziyyə irəli sürüb.

16 saat gündəlik oruca daxildir

Buna bəzən "8 saatlıq yemək pəncərəsi" deyilir. 8 saat yeyirsiniz, qalan 16 saat ərzində oruc tutursunuz. Bir qayda olaraq bu, gündəlik və ya demək olar ki, hər gün edilir.

İntervallı aclıq üçün ən yaxşı seçim budur: 8 saatı 2-3 nahara bölün. Bir çoxları intervallı aclığın çəki atmaq əvəzinə maddələr mübadiləsini yavaşlatdığını və əks effekt verdiyinə əmindir. Ancaq bu, belə deyil.

16/8 yemək yeyərkən daha az qida qəbul edir və tamamilə mexaniki olaraq azaldılmış kalorili rasiona sahib olursunuz. Eyni zamanda, enerjiniz kifayət qədərdir, çünki bədən həzm prosesinə daha az enerji sərf edir.

Bununla birlikdə uzun aclıq və aşağı kalorili pəhriz (1000 kkaldan az, iki həftədən çox) tiroid vəzinə, cinsiyyət hormonlarına, böyümə hormonlarına mənfi təsir göstərir.

Hər hansı oruc mədə-bağırsaq problemləri, qastrit, xoralar, pankreatiti olan insanlar üçün uyğun deyil. Hamilə qadınlar və ya uşaqların oruc tutması xüsusilə ziyandır. (publika.az)

ŞƏRH YAZ
0

Ağrıları müalicə edən möcüzəvi ÇİN TƏLİMİ — FOTO

Ağrıları müalicə edən möcüzəvi ÇİN TƏLİMİ
07:04
Bu gün
2065
Maraqlı
A
Çin təbabəti öyrədir ki, ağrıya dözmək səhvdir, çünki ağrı ilə müşayiət olunan hər hansı bir vəziyyət sinir sonlarını və beyin hüceyrələrini məhv edir. Şiddətli ağrı hiss edirsinizsə, onu aradan qaldırmaq üçün bütün mümkün tədbirləri görməlisiniz. Bu, həqiqətən bütün bədənə zərərlidir.

"Ölkə.Az" bu yazıda osteoxondroz ağrılarından qurtulmağın 9 yolu ilə tanış edir.

1. Uşaq pozası

Bel və çanaq-bud oynağında ağrılar zamanı tətbiq olunur, sinir sistemini zəiflətməyə xidmət edir. Şəkildəki vəziyyəti alın, qolları mümkün qədər irəliyə uzadın, ovuc içləri yerə dəyməlidir. Dərindən nəfəs alın və bu vəziyyətdə 1 dəqiqə qalın. Ağrı xeyli zəifləyir.

2. Divar pozası

Baş ağrısı, çiyinlərdə və boyundakı gərginliyi aradan qaldırır. Baş hərlənməsi olanlara tövsiyə olunur. Divarın qarşısında oturub ayaqları divar boyunca yerləşdirin, əllərinizi mədənizdə saxlayın. Gözlərinizi yumun, bərabər nəfəs alın və bütün lazımsız düşüncələri özünüzdən uzaqlaşdırmağa çalışın. Bu vəziyyətdə sadəcə 5 dəqiqə dayanmaq boyun və çiyin gərginliyini aradan qaldıracaq, baş ağrısı dərhal yox olacaq!

3. Pişik

Onurğa sütunu və kürək ağrılarında istifadə olunur, əzələlərdə ağrını azaldır. Dördayaqlıların vəziyyətini alıb, əlləri çiyin bərabərliyində yerə qoyun. Diqqət edin ki, onurğa sütunu döşəməyə paralel olsun, boynunuzu isə yuxarı doğru qaldırın. Dərin nəfəs alıb bədəni aşağı əyin, başınızı isə yuxarı qaldırın. Sonra nəfəs verin və bədəni yuxarı qaldırın, başı isə aşağı salın. Yavaş-yavaş hərəkət edin, dərindən nəfəs alın. Bu hərəkəti 10 dəfə təkrar edin. Əgər dizlər yüklənibsə, onların altına yumşaq altlıq qoya bilərsiniz.

4. Bükülmə və uzanma

Mədəniz ağrıyırsa və həzm problemləri varsa, bu hərəkət kömək edir. Yerdə oturun, kürəyinizi və ayaqlarınızı düz saxlayın. Sol ayağı bükün və sağ ayağın arxasına qoyun. Balans üçün sol əlinizlə yerə söykənərək sola dönün. Dərindən nəfəs alın, bu vəziyyətdə 30 saniyə qalın. Eyni hərəkəti sağ ayaqla təkrarlayın.

5. Kəpənək pozası

Çanaq-bud oynaq ağrılarında effektivdir, ayaq və dizlərdə gərginliyi azaldır. Döşəməyə oturun, belini düz tutun. Bardaş qurub dizləri mümkün qədər aşağı əyin. 2 dəqiqə bu vəziyyətdə dayanın.

 

6. Çiçək pozası

Belin aşağı hissəsində yaranmış ağrı və qulunclardan xilas olmağa kömək edir. T hərfi mövqeyində döşəməyə yatın, qollarınızı hər iki tərəfə düz açın. Əyilmiş dizlərinizi sinənizə tərəf çəkin. Çiyinləri yerdən qaldırmadan dizlərinizi yüngülcə yan tərəfə endirin. 2 dəqiqə belə pozada qalın və digər tərəfi ilə təkrarlayın.

7. Uçuş pozası

Bel, böyrək və mədə ağrılarına qarşı xeyirdir. Yerə uzanıb dizləri bükün, qolları isə aşağı doğru uzadın. Mümkün qədər belinizi rahatlaşdıraraq çanaq sümüyünü yavaşca qaldırın və yerə endirin. Məşqi 10 dəfə təkrarlayın.

8. İrəli doğru hərəkət

Menstruasiya və oynaq ağrılarını aradan qaldırır. Yerdə oturun, sağ ayağınızı düz saxlayın. Sol ayağı dizdən bükün və onunla sağ ayağı itələyin. Tədricən mümkün qədər irəliləyin. Bu vəziyyətdə 30 saniyə dayanın. Sağ ayaqla təkrarlayın.

9. Rahatlaşma pozası

Ayaqlarda yorğunluğu aradan qaldırır, budları rahatlaşdırır. Hündürdaban geyindikdən sonra etmək çox faydalıdır. Ayaqları bir-birinə keçirib təzim edin. Çox rəvan irəliləyin, əlləri yerə qoyun. Sol dizinizi bükün və sağ ayağınızı düz saxlayın. Bu vəziyyətdə 30 saniyə dayanın, sonra digər ayağı ilə eyni şəkildə təkrarlayın.

ŞƏRH YAZ
0
BAĞLA