Günəş sistemində 9-cu planetlə bağlı — Alimdən ŞOK AÇIQLAMA

Günəş sistemində 9-cu planetlə bağlı
18.10.2017
Astronomlar elmdə inqilaba səbəb olan kəşfə imza atıblar.

“Ölkə.Az” xəbər verir ki, uzaq kosmos və qalaktikaların doğulmasını müşahidə edən alimlər 6 yeni qalaktika kəşf ediblər. Çin, Amerika və Çili alimlərindən ibarət cəmiyyətin alimləri altı yeni qalaktika kəşf ediblər. Kosmik obyektlər Böyük Partlayışdan 550-800 milyon il sonra formalaşıb. Alimlər Serro-Tololo və Las-Kampanas observatoriyalarında işləyiblər.

Bundan başqa, NASA Günəş sistemində doqquzuncu planetin olduğuna aid məlumatlar əldə etdiyini açıqlayıb. Məlumatlara əsasən, 9-cu planetin Yerdən 10 dəfə böyükdür.

Açıqlamada deyilir: “Günəş sisteminin qaranlıq uclarında uzaq kütlələrdəki orbitləri əyən və bütün günəş sistemini bir tərəfə əyən bir planet gizlənir. Dünyadan on dəfə böyük olan və Neptunun Günəşə olan uzaqlıq məsafəsindən 20 dəfə böyük məsafədə yerləşən doqquzuncu planet haqqında məlumat əldə etmək çox çətindir”.

Azərbaycanlı alimlər isə hələlik bu sahədə araşdırmaların aparıldığını bildirirlər. AMEA Şamaxı Astrofizika Rəsədxanasının direktoru Namiq Cəlilov “Ölkə.Az”a açıqlamasında bildirdi ki, alimlərin inqilaba səbəb olan kəşfi Xabll teleskopu vasitəsilə həyata keçirilib. Onun sözlərinə görə, bu teleskopun çox yaxşı göstəriciləri var və imkan verir ki, kainatda baş verən qamma şüalarında alışmaları tutsunlar.

“Bu teleskop vasitəsilə yeni qalaktikaları kəşf ediblər”, - deyə azərbaycanlı alim bildirib.

N.Cəlilov deyir ki, Günəşdə 9-cu planet də yeni kəşflərdən biridir: “Günəşin kənarında kiçik kütləli cisimlərdən ibarət bir qovşaq var. Həmin qovşağa yaxın böyük bir cisim aşkarlanıb. Hazırda bu barədə diskusiya gedir. Hələlik həmin planetin dəqiq yeri deyilmir. Lakin onun mövcudluğu haqqında müzakirələr aparılır”.

Yerdən 10 dəfə böyük olması barədə deyilənlərə gəlincə, ekspert deyir ki, bunu hələlik dəqiq demək mümkün deyil: “Hələlik bu sahədə çoxlu araşdırılmalar aparılmalıdır. Onun kütləsi müəyyən edilməlidir. Bu fərziyədir ki, həmin planet yerdən nə qədər böyük ola bilər. Onu deyə bilərəm ki, bu kifayət qədər böyük planet deyil. Əgər belə olsaydı, biz onu müşahidə edə bilərdik. Ola bilər ki, orbiti böyük olduğu üçün görə bilməmişik”

Ziya Səccad

Kiçik ölçülü nüvə reaktoru hazırlanır — Yeni tədqiqatlar aparılacaq

Kiçik ölçülü nüvə reaktoru hazırlanır
19.01.2018
NASA və ABŞ Energetika Nazirliyi kiçik ölçülü nüvə reaktoru hazırlayırlar.

"Ölkə.Az" xəbər verir ki, reaktordan kosmik məkanın araşdırılması və ya Ay və Marsın öyrənilməsi üçün istifadə oluna bilər. Qurğunun növbəti sınağı martda Nevada səhrasında keçiriləcək.

"Kilopower" adlandırılan reaktorun gücü 1-dən 10 kVt-dək olacaq və 10 il istifadə ediləcək.

Kosmik qurumun mütəxəssislərinin qiymətləndirməsinə əsasən, bununla iki fərdi yaşayış evini enerji ilə təmin etmək olar.

Adnan Oktar və “kediciklər”i Türkiyədə etirazlara səbəb oldu — Aidiyyəti qurum isə “qarışmırıq” deyir

Adnan Oktar və “kediciklər”i Türkiyədə etirazlara səbəb oldu
19.01.2018
Özünə məxsus “A9TV” kanalında daim şou-verilişlərilə gündəmdə qalmağı bacaran və çılpaq qadınları ilə məşhur olan Adnan Oktar Türkiyədə böyük etirazlara səbəb olub.

“Ölkə.Az” xəbər verir ki, cəmi iki ay ərzində “Adnan Oktar ilə söhbətlər” verilişinə görə Türkiyə Radio və Televiziya Şurasına 444 şikayət daxil olub. Buna baxmayaraq, şura kanalın fəaliyyətinə qarşı çıxmayıb və onları cəzalandırmayıb.

Şikayətlər Adnan Oktarın din, irq, siyasi və cinsi ayrı-seçkiliyə yol verməsindən, gəncləri seksə dəvət etməsindən, əxlaqsızlığı təbliğ etməsindən və s. səbəblərdən edilib. Türkiyə Radio və Televiziya Şurası isə açıqlama verib ki, onların xətti ilə yayımlanan “A9TV” kanalı mövcud qanunvericiliyi pozmur və pis vərdişləri təbliğ etmir.

Sonradan aparılan araşdırmalar zamanı məlum olub k, “kedicik”ləri soyunduraraq, efirdə oynadan A.Oktar bu görüntüləri yalnız “YouTube” video portalı və sosial şəbəkələr vasitəsilə yayımlayır. Görüntülərə  “A9TV” loqosu vurduqlarına görə isə izləyicilər düşünür ki, telekanalda yayımlanan verilişdən götürülüb. Əslində isə Türkiyə Radio və Televiziya Şurasının nəzarət etdiyi kanalda belə abırsız görüntülər yayımlanmır.

Türkiyə Radio və Televiziya Şurası bildirib ki, onlar təkcə öz xətlərilə yayımlanan kanalların efirlərinə nəzarət edə bilirlər, internet üzərindən yayımlanan verilişlərə isə qarışa bilmirlər.