Mətn ölçüsü:
  • 100%

Həkimlərin brend olması üçün

Hazırda Azərbaycanın tibb sektorunda həkimlərin marketinq fəaliyyəti yox səviyyəsindədir.

Hər sahə üzrə bir həkimlə (cərrah, ginekoloq və s.) işləmək, onun PR işlərini həyata keçirmək və ona lazım olan auditorianı yığmaq asan məsələ deyil. Amma bu ağır və uğurlu addımlar şirkətimiz tərəfindən peşəkarcasına həyata keçirilir.

Bu sözləri "Ölkə.Az"a açıqlamasında “Modern Marketing Group”un təsisçisi, tanınmış marketoloq Yusif Vəliyev bildirib.

Onun sözlərinə görə hazırda Azərbaycanda həkimlər tərəfindən edilən marketinq fəaliyyətinin yalnız böyük maliyyə itkisi və kiçik təsirlərdən başqa bir faydası yoxdur. Səbəb fəaliyyətin peşəkar səviyyədə qurulmaması, marketinq biliklərinin azlığı, plansızlıq və.s.-dir. Bir çox şəxslər marketinq strategiyalarını yaratdıqları və reallaşdırdıqları zaman aşağıdakı yalnışlıqlara səbəb olurlar: 

1) Vahid brend üslubun olmaması;
2) Strategiyanın plansız və istək üzərindən qurulması;
3) Hədəf kütlənin ehtiyac və istəklərinin nəzərə alınmaması;
4) Strategiyanın hədəfi ilə fərdin hədəflərinin uyğunlaşmaması;
5) Strategiyanın arxasında fəaliyyətin göstərilməməsi;
6) Reklamın dayaqsız olması və boş görünüş effekti ilə effektivsizlik;
7) Brend strategiyada üstünlüklərin olmaması və nə üzərindən brendləşmənin dağınıq olması;
8) SMM-in yanlış idarə olunması;
9) Fərdin sektorda payını və mövqeyini bilməməsi, sektor araşdırmasız yalnış addımlar;
10) Copy-lərdən istifadə və zəif görünmə;
11) Kompleks deyil, dağınıq addımlar;
12) Marketinq üçün böyük maliyyə ayırıb, marketinq strategiyasız, brend strategiyasız addımlar.

Azərbaycanda isə hazırda bu işin peşəkarından çox, qeyri-peşəkarları fəaliyyət göstərir ki, bu da yüksək məbləğdə pulların boşa getməsindən başqa bir şey deyil. Tanınmış marketoloq Yusif Vəliyevin sözlərinə görə, plansız marketinq fəaliyyətindən ən yaxşı halda 5% nəticə götürmək olur. Amma, bu işi peşəkarcasına və uğurlu həyata keçirdikdən sonra yüksək nəticə əldə etmək olar.

Marketinq iş elanları

 

“Modern Marketing Group” şirkəti pulların əlavə olaraq xərclənməsinə, qeyri-peşəkarcasına və bazar araşdırması aparmadan marketinq fəaliyyətinin göstərilməsinə bir mənalı olaraq qarşıdır. Çünki, insanların hazırda marketinq səviyyəsinin olmamasından istifadə edən şəxslər, onlara lazım olmayan auditorianı pul ilə satmaqdan başqa bir şey deyil.

Qeyd edək ki, marketinq fəaliyyəti yalnız bu günü deyil, gələcəkdəki məqsədlərə çatmağa hesablanmalıdır. Belə olduqda, daha sağlam və uzunmüddətli nəticələr əldə olunur.