Həyatın hansı səbəbdən əmələ gəldiyi müəyyənləşdi

14.08.2019
Alimlər həyatın necə və hansı səbəbdən əmələ gəldiyini müəyyən edib.
"Ölkə.Az" xəbər verir ki, Almaniyanın Tübingen Universiteti və Fransadakı Nant Universitetinin alimləri günəş sistemindəki uzaq yerlərdən gələn meteoritlərin Yer kürəsində həyatın yaranmasında mühüm rol oynadığını müəyyən edib. Tədqiqatçılar maqma Yer səthinə töküldükdə meydana gələn süxurlarda selenium izotoplarının tərkibini ölçüb. Yer süxurları və meteoritlərin izotopik tərkibinin oxşarlığı seleniumun, suyun və həyatın qorunması üçün lazım olan digər maddələrin kosmik mənşəyindən xəbər verir.

Alimlərin fikrincə, aşkar edilmiş izotoplar mantiyaya yalnız nüvənin və ayın əmələ gəlməsindən sonra daxil ola bilər (3.9-4.5 milyard il əvvəl). Əvvəllər Yer mantiyasının müasir tərkibinin formalaşmasına kömək edən meteoritlərin Günəş sisteminin daxili bölgəsindən gəldiyinə inanılırdı.

Bununla birlikdə, izotopun tərkibi Yupiterin orbitindən kənarda olan karbonlu kondritlərə uyğundur. Hesablamalara görə, bu göy cisimləri Yerdəki bütün suyun 60 faizinin mənbəyinə çevrilib, yəni planetdə meteoritlərin düşməsi okeanların əmələ gəlməsi və həyatın inkişafı üçün yeganə səbəb olub.

Müşfiq Məmmədov

Saçını boyayan qadınların nəzərinə — Xərçəngə yoluxa bilərsiniz

Saçını boyayan qadınların nəzərinə
Tez-tez saçlarını rəngləyən qadınların sinə xərçənginə yoluxma riski daha yüksəkdir.

''Ölkə.Az'' xəbər verir ki, Amerikada ''İnternational Journal of Cancer'' jurnalının yayımladığı xəbərə görə, saçlarını kimyəvi maddə ilə düzləşdirən və kimyəvi rənglərdən istifadə edən qadınlar xərçəngə daha asan yoluxur. Afrika əsilli amerikalı qadınlar üzərində aparılan müşahidə nəticəsində qadınların 5-8 həftə arasında saç boyaması onların yüzdə 60 faiz daha çox  xərçəngə yoluxmasına səbəb olur. Lakin ağ saçlı qadınlarda bu risk yüzdə 8 faizdir. Jurnalın açıqlamasına görə,  mütəxəssislər uzun zamandır kimyəvi saç boyaları ilə xərçəng arasında əlaqəni araşdırırıblar. Və nəticədə məlum olub ki, saç boyası ilə xərçəng arasında əlaqə güclüdür. Üstəlik saç boyasının qalıcı olub-olmamasının heç bir fərqi yoxdur.

Düzenli saç boyamak meme kanseri riskini artırıyor

Nərmin Nuru

"Qalın ağac" 9,5 milyona satıldı

Fransalı rəssam Pol Qogenin “Qalın ağac” (Te Bourao II) əsəri Parisdə keçirilən hərracda 9,5 milyon avroya satılıb.

"Ölkə.Az" axşam.az-a istinadən xəbər verir ki, rəsm adı açıqlanmayan beynəlxalq kolleksiyaçı tərəfindən alınıb.

Qeyd edək ki, P.Qogenin digər rəsmləri dünyanın aparıcı muzeylərində, xüsusən də Ermitaj və Orse muzeyində nümayiş olunur.