İftardan sonra gilas yeməyin 6 FAYDASI

İftardan sonra gilas yeməyin 6 FAYDASI
15:00
05.06.2018
6517
Maraqlı
A
Ramazan ayını sağlam şəkildə başa vurmaq üçün yediklərimiz və içdiklərimiz çox önəmlidir.

“Ölkə.Az” xəbər verir ki, həkimlər bu  müddət ərzində halsızlıq, yorğunluq və bəzi xəstəliklərə məruz qalmamaq üçün iftardan sonra gilas məsləhət görür.

Kifayət qədər faydalı meyvə olan gilası iftardan iki saat sonra yemək orqanizm üçün çox faydalıdır.

1. İmmunitet sistemini gücləndirir

Həkimlər bildirirlər ki, iftardan 2 saat sonra qəbul etdiyimiz gilas immunitet sistemini gücləndirərək orqanizmi xəstəliklərə qarşı qoruyur.


2. Rahat yuxunu təmin edir

Yatmadan əvvəl qəbul etdiyimiz gilas orqanizmdə azalan melatonini tamamlayır və yuxuya getməni asanlaşdırır.

 

3. Xərçəng riskini azaldır

Gilas anti oksidant təsirə malikdir. Bu səbəbdən xərçəngə qarşı qalxan rolunu oynayır.

 


4. Ürək-damar sistemini qoruyur

Gilas ürəyin dostudur. Tez-tez gilas yemək ürək-damar sisteminin sağlamlığını qoruyaraq infarktın qarşısını alır.

 

5. Orqanizmdəki yağları yandırmağa kömək edir

 

6. Yaddaşı möhkəmləndirir

Hikmət Həsənov
Ölkə.Az

ŞƏRH YAZ
0

Evdə dondurma hazırlayın — Hazırlanma qaydası

Evdə dondurma hazırlayın
00:00
Bu gün
4700
Maraqlı
A
Havalar isindikcə soyuq təamlara ehtiyac duyulur. Dondurmalar isə yayın əvəzolunmaz dadlarından ən çox sevilənidir.

"Ölkə.Az" Axsam.az-a istinadən dondurmanın hazırlanma qaydasını təqdim edir:

Tərkibi:

4 ədəd yumurtanın ağı

1 stəkan şəkər tozu

1 ç.q vanil

200 qr qaymaq
1 çimdik duz

Hazırlanma qaydası:

Yumurtaların ağını sarısından ayırıb, ağının üzərinə duz səpib, 5 dəqiqə mikserlə çalırıq. Sonra üzərinə şəkər tozu və vanili əlavə edirik. Bir neçə dəqiqəyə beze tam hazır olacaq. Daha sonra qaymağı da əlavə edib, mikserlə 5 dəqiqə də qarışdırırıq. Hazır dondurmanın yarısını başqa bir qaba qoyub, kakao da əlavə edə bilərsiniz. Dondurmanı 3 saat dondurucuda saxladıqdan sonra yemək olar.

Ölkə.Az

ŞƏRH YAZ
0

Ürəyi qoruyan qidalar

Ürəyi qoruyan qidalar
21:47
26.05.2019
3083
Maraqlı
A
Bəzi qidalar ürək-damar sisteminin qorunması baxımından çox faydalıdır.

"Ölkə.Az" bu ərzaqların adlarını təqdim edir.

1. Alma. Liflə və antioksidanla zəngin olan bu meyvə ürəyinizi qoruyur.

2. Spanaq, brokolli. Qan təqyiqini normallaşdırır, ürəyin fəaliyyətini bərpa edir.

3. Yulaf. Zərərli xolestrinin yaranmasına əngəl olur.

4. Çərəzlər. Tərkibindəki E vitamini ürək dostu hesab edilir.

5. Zeytun yağı. Sadəcə bir neçə çay qaşığı zeytun yağı zərərli xolesterolun səviyyəsini azaldır, qan şəkərini normallaşdırır.
6. Qırmızı meyvələr. Gilas, çiyələk kimi qırmızı meyvələr qan təzyiqini salaraq, damarları genişləndirir.

7. Nar. Antioksidantla zəngin olan nar qan dövranını tənzimləyir, qandakı hemoqlobini artırır.

8. Yaşıl çay. Hər gün bir stəkan yaşıl çay içmək piylənmədən qoruyur. Xolesterinə qarşı da faydalıdır.

Ölkə.Az

ŞƏRH YAZ
0
BAĞLA