Mübariz Mənsimov: "Palmali"nin sahibi həmişə mən olacağam — MÜSAHİBƏ

Mübariz Mənsimov:
10:44
13.05.2017
950
Analitika
A
Tanınmış azərbaycanlı iş adamı Mübariz Mənsimov Türkiyə mətbuatına müsahibə verib.

"Ölkə.Az" müsahibəni təqdim edir:

-Son dövrlər turizmdə baş verən dalğalanmalar səbəbindən bir çox şirkət çətin günlər keçirir. Siz də qısa bir müddət əvvəl şəhər otellerini satacağınızı açıqlamışdınız. "Edition Hotel" ilə bağlı xəbərlər yayılıb. Turizm sektorunu tamamilə tərk etməyi düşünürsünüz?

-Turizm sektorunda sadəcə "Edition Hotel"i satmışıq. Turizmdə gəlir gətirməyən işləri tərk edirik.

-Turizm sahəsi ilə bağlı yaxşı təklif olsa digər otelləri də sata biləcəyinizi demişdiniz. Bu sözləriniz hələ qüvvədədir?

-Mən iş adamıyam. Yaxşı qiymət versələr, əsas işimiz olan "Palmali", "Palmarina", "Palmalife" və Azərbaycandakı otelimizdən başqa hər şeyi sata bilərik. Daşınmaz əmlak işində də varıq, yaxşı qiymət versələr, sata bilərik. "Palmali"nin sahibi həmişə Mübariz Mənsimov olacaq. Bodrumdakı "Palmarina" və "Palmalife" ilə Azərbaycandakı otel həmişə Mənsimovlar ailəsinin olacaq. Bunları satmaq barədə düşünmürük. Türk xalqı üçün inşa etdik, elə də qalsın.

-"Edition Hotel"in satışından gəlir əldə edə bildinizmi?

-"Edition Hotel"dən pul qazana bilmədik, ziyana işləyirdi. Ziyanın yarısından qayıtmaq da xeyirdir deyə düşündük. Sərmayə qoyduğumuz pulu geri qaytardıq. 180-200 milyona yaxın pul xərcləmişdik. Bunun yarısı kredit idi. "Dənizbank"dan kredit götürmüşdük.

-Otellərin satışından əldə edilən məbləğ üçün yeni bir planınız varmı? Bu pulu əsas işiniz olan dənizçiliklə bağlı yeni kapital qoyuluşunda istifadə edəcəksiniz?

-Bəli. Son dövrdə qlobal olaraq dənizçilik işi zərbə aldı. Gəmi qiymətləri ucuzlaşıb. Bunu yaxşı dəyərləndirib əsas işimizə yönəltmək istəyirik. "Edition Hotel"in satışından əldə etdiyimiz maliyyəni də əsas işimiz olan gəmiçiliyə sərf etdik.

-Siz Rusiya, Qara dəniz, Aralıq dənizi, Xəzər və Baltik dənizinin daxili limanları arasında  nəqliyyatda ən güclü şirkətlərin rəqibisiniz. Hədəfinizi dünya səviyyəsində nəqliyyat bazarına yönəltmisiniz. Dünya artıq çox kiçikdir. Siyasi  və iqtisadi çaxnaşmalardan kənarda qalmaq mümkün deyil. Bir ölkə ilə yaşanan siyasi bir böhran embarqolarla müşayət olunur. Bunun öhdəsindən necə gəlirsiniz?

-Əslində dünyada qlobal bir sıxıntı var. Bir tərəfdən Şimali Koreyanın nüvə təhlükəsi, digər tərəfdən isə ABŞ prezidenti Donald Trampın  izləyəcəyi siyasət qeyri-müəyyənlik yaradır. Rusiya ilə Türkiyənin arasına "şeytan" girdi. Rusiya ilə yaşanan böhrən bizə təsir etdi. Rusiyadakı ən böyük ikinci dənizçilik şirkəti bizik. Birinci yerdə dövlət şirkəti var. Rus bayrağı altında üzən gəmilərimiz kabotajda (dənizçilik terminidir, eyni dövlətin limanları arasında işləyən yük və sərnişin gəmiləri üçün nəzərdə tutulub - red.) işlədiyi üçün bizə çox təsir etmədi. Amma bəzi işləri tərk etdik. Bu səbəbdən işçi sayımız 45 mindən 35 minə qədər azaldı. Dövlətlər bir-biri ilə savaşa bilər, amma bu iş dünyasında əks olunmamalıdır.

-Əsl işiniz olan yükdaşımaçılığa yönələndə gəmi investisiyalarındakı hədəflərinizi də ciddi şəkildə yoxladınızmı? Hazırda 270 gəminiz var. 5 ildən sonra sizi yeni coğrafiyalarda görə biləcəyikmi?

-Gəmilərin sayı dəyişir. Ortalama yaşı 5-də tutmağa çalışırıq. İl ərzində orta hesabla 7 yeni gəmi alıb, 5-ni satırıq. 15-20 il yaşı olan gəmiləri saxlamamağa çalışırıq. Dünya səviyyəsində ən böyük 7-ci dənizçilik şirkətiyik. Məqsədimiz 2020-ci ildə 1-ci olmaqdır. 2018-ci ilin sonunda dənizçilik sektorunun canlanacağını düşünürəm.

-İnkişaf  planlarınız nədir?

-Maliyyə partnyorluğu, önəmli bankların köməyi ilə böyüyəcəyik. Çox şükürlər olsun ki, banklar "Palmali"yə inanırlar. Kreditlərimizi formalaşdırdılar. Buradan onlara minnətdar olduğumu bildirmək istəyirəm. 20 ildir ki, banklarla əməkdaşlıq edirik. Dənizçilik və off-shore, yəni neft quyularına xidmət sahəsində böyüməyi planlaşdırırıq. Yeni gəmilərə ehtiyac duyacağıq və bunların bir hissəsini Türkiyədə inşa etdirməyə davam edəcəyik.

-Gəmi tutumunu 3 milyondan 5 milyon tona çatdırmaq hədəfini necə həyata keçirməyi planlaşdırırsınız?

-Malta, Rostov və İstanbulda ofislərimiz var. Bütün ofisləri birləşdirib Maltadakı şirkətə tabe edəcəyik. Böyük bir tonnaj ortaya çıxacaq.

-"Palmali Qrup"un azlıq payları üçün Azərbaycanın "SOCAR" və ABŞ-ın "Goldman Sachs" investisiya bankı ilə danışıqlar apardığınız iddia edildi. Bir ortaqlıq görüşü gündəmdə varmı?

-"SOCAR" və ya "Goldman Sachs" ilə ortaq olmayacağıq. Bir dövlət şirkəti ilə ortaq olmaq istəmirəm. O fikrin sahibini də (Alaattin Aykaç) uzaqlaşdırdım. Şirkətdə daxili təmizləmə işi apardıq. "Palmali"nin sahibi həmişə Mənsimov olacaq. "Goldman Sachs" mövzusunda isə "öz yağımızla qovrulacağıq" deyirəm.

-"SOCAR"la niyə ortaq olmaq istəmədiniz?

-Təəssüflər olsun ki, "SOCAR"la iş tərzimiz bir-birinə uyğun gəlmədi. Baxışlarımız fəqli olduğu üçün və o vaxt gündəmdə olan iqtisadi vəziyyəti dəyərləndirərkən də fikir ayrılıqları oldu. Bildiyiniz kimi, “Palmali” 20 ildir ki, fəaliyyət göstərən bir şirkətdir və açıldığı gündən beynəlxalq iş təcrübəsinə sahibdir. Sektorda əldə etdiyi məlumat və təcrübə sayəsində bu il “Clarkson” şirkətinin keçirdiyi araşdırmala görə dünya dənizçilik şirkətləri arasında 7-ci yeri tutub. Həmişə olduğu kimi bundan sonra da daha peşəkar, dünya səviyyəli böyük şirkətlərlə əməkdaşlıq etməyə hazırıq. İllərin verdiyi təcrübəyə və komandama güvənirəm.

-Türkiyə üçün vacib bi dövr olan referendum prosesi geridə qaldı. Bundan sonra nələri gözləyirsiniz? Prezident-üsul idarə sisteminin Türkiyə iqtisadiyyatına hansı təsirlərini gözləyirsiniz?

-Türkiyə kürd, laz və s. kimi bölünməməlidir. Türkiyə Respublikası vətəndaşlarının hər biri eyni hüquqa malik olmalı, eyni rəftara tabe olmalıdır. Dini inanca görə insanlar bölünməməlidir. Müasir Türkiyə bu gün bütün müsəlman dünyasının modelidir. Bu müasir xəttin pozulmaması, davam etməsi lazımdır. Rəcəb Tayyip Ərdoğan Türkiyənin tarixdə Mustafa Kamal Atatürkdən sonra ən böyük lideri, ən böyük şansıdır. Çox gözəl işlər həyata keçirib və keçirəcəyinə inanıram. Mənə görə prezident üsul idarə sisteminin Türkiyəyə çox böyük faydası olacaq. İndi dünyada bir çox ölkə bu sistemlə idarə edilir. Dünya siyasi platformasında məcburən hər kəs sözünü dinləyir. Prezidentimizin gələcəyə baxışı sayəsində bir çox doğru və gözəl işlər görülüb. Məsələn, səhiyyə və təhsil sektorunda bir çox uğurlu addımlar atıldı, vətəndaşların işi asanlaşdı. Böyük layihələrlə tanış olduq, Mərmərə, Avrasiya tuneli, sürətli dəmiryolu xəttləri, avtomobil şoseləri vəs. İxracat və turizmdə rekorda imza atıldı. İxracat edilməyən ölkə demək olar ki, yoxdur. 10 il ərzində daha da gözəl işlər olacaq. Allah qismət etsə, yaşayıb görəcəyik. Doğrusu, xaricilərin böyük əksəriyyəti 20 il əvvəlin Türkiyəsinin prezidentini tanımırdılar. Amma bu gün dünyanın bir çox ölkəsində hətta uşaqlar da Ərdoğanı tanıyır.

-Səhmlərinizi açıq satışa çıxarmaq barədə planınız varmı?

-2020-ci ildə Nyu-Yorkda səhmlərimizi açıq şəkildə satışa buraxmaq fikrindəyik. Şirkətin 20-30% hissəsini satmağı düşünürük.

-Nyu-Yorku seçməyinizin xüsusi bir səbəbi varmı? Niyə məhz Nyu-York?

-Nyu-York dah geniş bir bazardır. Biz çay yükdaşımasında gəmi sahibi olaraq dünyadakı ən böyük şirkətik. ABŞ bu mövzuda çox böyük bir bazardır və orada bizimlə rəqabət apara biləcək bir şirkət yoxdur.

-Rusiya, Malta və Türk bayraqlı gəmiləriniz var. Türk bayraqlı gəmi nisbəti neçədir? Yeni investisiyalarla bu nisbət dəyişə bilərmi?

-Gəmilərimizin əksəriyyəti Malta və Rusiya bayrağı altında üzür. Hörmətli prezidentimizin sayəsində dənizçilər üçün iki bayraq və vergidən müəyyən sərbəstli və təşviqlər təyin edilib. Biz də onu dəyərləndirib Malta bayrağından istifadə edirik. Türkiyədə gəmi sahiblərinin 90%-i Malta bayrağından istifadə edir. Türk gəmi sahibləri Türk Lloydunu dəstəkləməlidir. Mən bir gündə bütün gəmilərimə Türk bayrağı asa bilərəm.  Bu gün başda “Ciner Qrup” olmaqla Türkiyənin çox ciddi və güclü gəmi sahibi qrupları var. Yalçın Sabancı kimi insanlarla hazırda güclü şirkətlər var. Sektorda əvvəldən animasiyaçılar var idi, indi gəmi sahibləri (armator) var.

Biz türk tərsanələrində son 10 ildə 48 gəmi inşa etdirdik. Türk gəmi sahibləri arasında bizim qədər gəmi inşa etdirən başqa bir şirkət yoxdur. Türkiyədə dənizçilik sənayesinə ən böyük gəliri və faydanı biz veririk deyə bilərik. İldə 30-40 gəmi təmir edirik. Gəmi sahibliyi asan iş deyil, savaşa oxşayır, düzgün işi görən hər zaman qalib gəlir.

-ABŞ prezidenti Donald Trampın xüsusi dəvəti ilə 20 yanvarda Ağ Evdə keçirilən inaqurasiya tədbirində iştirak etdiniz. ABŞ iş planlarınızda hansı yeri tutur?

-Tramp Türkiyə və ABŞ üçün ən yaxşı seçimdir. Trampın yaxşı prezident olacağına əminəm. Tramp və Ərdoğanın xəttlərinin oxşar olduğunu, bunun ABŞ-Türkiyə münasibətlərinə kömək edəcəyini düşünürəm. Dostluğumuz iş adamı olduğu dövrdən başlayır. Floridada şirkət qururuq, işlər başa çatmaq üzrədir.

Digər tərəfdən noyabr ayında ABŞ-da iştirak etdiyimiz vacib bir tenderin nəticələri məlum olacaq. Bu dənizçilik sahəsində bir tenderdir, amma nəticələr açıqlanmadan məlumat vermək düzgün olmaz. Tender prosesində üç şirkət qaldıq. Digər iki şirkətin biri fransız, digəri isə ABŞ şirkətidir. Tenderdə şansımızın çox olduğunu düşünürəm.  Tenderlə bağlı olaraq yeni gəmilərə ehtiyacımız olacaq. ABŞ-da işləyən gəmilərin orada inşa edilməsi lazımdır, amma biz müəyyən bir hissəsini Türkiyədə inşa etməyi düşünürük.

-Futbol maraq dairənizdədir. Bəzi futbol klubları ilə sponsorluq barədə görüşlər etdiyiniz idda edilir. Belə bir düşüncəniz varmı?

-Türkiyəyə gəldiyim gündən bəri “Beşiktaş” klubunun tərəfdarıyam. Heç vaxt tərk etmədim, etmərəm də. Sevdalıyam. “Beşiktaş” türk komandasıdır. Bizim rəngimiz ağ-qaradır. Klub prezidenti Fikret Orman çox uğurludur. Dünyanın ən gözəl stadionunu tikdirib. Bu il inşallah çempion bizik. Bəzi komandalara kömək etdik, amma bunları dilə gətirmək düzgün deyil. Yaxşılığı şouya çevirmək olmaz. Sponsor olmaq qərarını versək, təbii ki, “Beşiktaş”a sponsor olmaq istəyərəm.

Ölkə.Az

ŞƏRH YAZ
0

"Sözün varsa, gəl üzümə de" — Araz Əlizadə Orduxan Teymurxanı debata çağırdı

12:35
17.02.2018
8823
Analitika
A
Aprelin 11-də keçiriləcək prezident seçkilərinə namizəd, Azərbaycan Sosial-Demokrat Partiyasının (ASDP) sədri, Milli Məclisin deputatı Araz Əlizadə Avropa ölkələrində fəaliyyət göstərən azərbaycanlı videobloger Orduxan Teymurxan və digərlərini canlı debata çağırıb.

A.Əlizadə “Ölkə.Az”a açıqlamasında Orduxan Teymurxan və digər videoblogerlərlə birbaşa və yaxud canlı debata çıxmağa hazır olduğunu bildirib. 

“Amma bir şərtim var ki, debat canlı olmalıdır. Daha sonradan mənim fikirlərim kəsiləcək və yaxud ixtisar olunacaqsa, buna razı olmaram. Mən birbaşa yayım olan debatda istənilən şəxslə görüşməyə hazıram. Yetər ki, bu canlı olsun!”,-deyə Araz Əlizadə bildirib.

Deputat qeyd edib ki, son günlər internet vasitəsilə özlərini “qəhrəman” hesab edən videoblogerlərin Azərbaycan əleyhinə qarayaxma kampaniyası aparması insanlarda ikrah hissi yaradır:

“Mən nə Orduxanı, nə də digərlərini tanımıram. Amma eşidirəm ki, onlar prezidentliyə namizəd olan şəxsləri təhqir etməyə çalışırlar. Bilirsiniz, mən köhnə Bakılıyam. Biz Bakılıların da bir adəti vardı. Cavan vaxtı küçədə futbol oynaya bilməyən uşaqları qapıya qoyurdular. Qapıda dayanan həmin uşaqlar topu buraxan zaman deyirdik ki, yerə yıxıl, adın çıxsın. Digər tərəfdən isə məhəllədə döyülən qorxaq uşaqlar küçənin o biri başına qaçıb söyüş söyürdülər. Hamı da onlara qorxaq kimi baxaraq, fikir vermirdi. İndi Avropada gizlənən bu uşaqlar da mənim haqqımda nə deyirsə, hər bir söyüşlərini onların ailə üzvlərinin ünvanına göndərirəm. Sosial şəbəkələrdə mənim haqqımda nə mənfi fikirlər yazılırsa, onlara bir cavabım var: Əgər kişisənsə, gəl, üzümə de! Çünki gedib xaricdən nə isə yazanda, ona cavab verilə bilmir. Ümumiyyətlə, bu adamlar mücərrəd və qorxaq insanlardır. Mən onlara necə cavab verim? Bir daha deyirəm ki, mən köhnə Bakılyam. Bizdə adət budur ki, kişi sözünü kişinin üzünə deyər. Əgər onlar türklər demişdən, erkək olsaydılar, sözü gəlib üzümə deyib layiqli cavablarını alardılar. İş yerim və yaşadığım ünvan hamıya məlumdur. Əgər sözləri varsa, buyurub gəlsinlər, üzümə desinlər. Yoxsa ki, qaçıb xarici ölkədən söyüş söymək kişilikdən uzaq hərəkətdir”. 

Zaur Əziz
Ölkə.Az

ŞƏRH YAZ
1

Belarus tranziti Baltikyanı ölkələri tərk edir — ANALİTİKA

Belarus tranziti Baltikyanı ölkələri tərk edir
18:03
06.01.2018
4346
Analitika
A
Ötən ilin avqust ayında Rusiya prezidenti Vladimir Putin Kalininqradda ölkənin şimal-qərb nəqliyyat infrastrukturunun inkişafı ilə bağlı keçirilən müşavirədə Belarusun neft şirkətlərinin üzərinə yerli neft məhsullarını Rusiya limanlarından, xüsusilə Ust-Luqa və Sankt-Peterburq limanları vasitəsilə ixrac etmək öhdəliyinin qoyulmasını təklif edib.

"Ölkə.Az" "Reporta"-a istinadən xəbər verir ki,  V.Putin bununla bağlı bəyanatında təklfini belə izah edib:

"Belarusun neft emalı zavodlarında bizim neftimiz emal olunur (orada başqa ölkələrin nefti yoxdur və çətin ki, bundan sonra da olsun), bu səbəbdən bunu vahid çərçivə halına salmaq lazımdır. Bizim neftimiz bilavasitə öz infrastrukturumuza bağlı olmalıdır”.

Rusiya prezidentinin bəyanatına Baltikyanı ölkələr dərhal reaksiya verib. Litvanın baş naziri Saulyus Skvernyalis bildirib ki, Belarus neft məhsullarının Rusiya limanları və Rusiya dəmir yolları vasitəsilə ixracı Belarus üçün əlverişsiz və təhlükəlidir. S.Skvernyalis qeyd edib ki, Rusiya limanları qışda donur və bu iqlim şəraiti neft məhsullarının daşınması üçün təhlükəli və həssas məsələdir. Litva baş nazirinin fikrincə, şərq dövlətlərinin rəhbərləri tez-tez iqtisadi maraqları nəzərdə tutmayan siyasi qərarlar qəbul edirlər. O, Litva siyasətçilərini Belarus yüklərinin Litva dəmir yolları vasitəsilə Klaypeda limanına tədarükünün davam etdirilməsini təmin etməyə çağırıb.

Lakin baş nazirin çağırışı qəzet yazılarından kənara çıxmayıb. Artıq 2017-ci ilin sonunda Belarus neft tranzitinin istiqamətinin dəyişməsi prosesi başlayıb: Belarus neft məhsullarının ilk 72 min tonu Baltikyanı ölkələrdən deyil, Rusiya vasitəsilə ixrac olunub.

Ötən ilin 8 dekabrında "Belneftxim” konsernin sədri İqor Lyaşenko bildirib ki, Belarus və Rusiya əlverişli şəraitin yaranacağı təqdirdə, 2018-ci ildə Rusiya limanları vasitəsilə ixrac həcminin 1 milyon tona çatdırılmasını razılaşdırıb.

Bu iqdisadi baxımdan əsaslandırılmış qərardırmı?

Qərb analitiklərinin fikrincə, nəqlin istiqamətinin dəyişdirilməsi Belarus neft emalı zavodları üçün ziyanlı olacaq. Çünki Ust-Luqa, Primorsk və Rusiyanın Leninqrad vilayətinin digər limanları Belarus neft emalı zavodlarından ən azı 800 kilometr aralıda yerləşir. Bu isə Ventspils, Riqa və Klaypeda limanları ilə müqayisədə kifayət qədər uzaqdır. Bunun nəticəsi kimi, nəql qiymətləri Baltikyanı ölkələrdən fərqli olaraq dəfələrlə çoxdur. 2017-ci ilə qədər Belarus neft məhsullarının hər bir tonunun Baltikyanı ölkələr vasitəsilə ixracı 6-8 dollara başa gəlirdisə, Rusiya vasitəsilə bu rəqəm 12-18 dollar təşkil edib.

Lakin Rusiya tarif rejiminə elə dəyişikliklər etdi ki, Belarusa artıq yükləri Baltikyanı ölkələr vasitəsilə deyil, Rusiya limanlarından ixrac etmək sərfəli oldu. Əvvəl Rusiya Dəmir Yolları yükdaşıma tariflərinə 25% endirim tətbiq edirdisə, sonra bu rəqəm 50%-ə çatdırıldı, hazırda isə kompleks tariflər tətbiq olunur.

Belarusun neft məhsullarına tətbiq olunan güzəştli şərtlər yüklərin Baltikyanı ölkələrdən deyil, məhz Rusiya limanları vasitəsilə daşınmasını daha əlverişli edib.

Nəql üçün vaxt itkisi ilə bağlı Rusiya maliyyə eksperti İqor Yuşkov bildirib ki, əgər bu, yekun gəlirə təsir göstərmirsə, nəqlin müddəti əhəmiyyətli deyil: "Əsas məsələ aparılan bütün əməliyyatlardan sonra hesabda nə qədər pulun qalmasıdır. Əgər Rusiya marşrutundan istifadə zamanı Baltikyanı ölkələrlə müqayisədə vəsait daha çox qalırsa, təbii ki, məhz Rusiya limanları seçiləcək. Bunun hansı müddətə başa gəlməsi isə elə də əhəmiyyətli deyil.”

İqor Lyaşenko

Nəticə etibarilə 2018-ci ildə Rusiya vasitəsilə daşınan neft məhsullarının həcminin 12 dəfə artırılması planlaşdırılır, ekspertlərin hesablamalarına görə, beş il sonra Belarusun neft nəqlinin əsas hissəsi Baltikyanı ölkələrdən yan keçəcək.

Bu qərarın siyasi məqamları nədən ibarətdir?

Vladimir Putinin avqust bəyanatından sonra Belarus KİV-lərində Baltikyanı ölkələrin limanlarının loqistika baxımından müəyyən müstəvidə daha rəqabətədavamlı olacağı barədə qeydlər yer alıb. Rusiyalı ekspertlərin bu məsələyə münasibəti özünü çox ləngitməyib: Belarusun Rusiya neftini hansı şərtlərlə əldə etdiyi kimi, vacib bir məsələni də unutmaq olmaz.

"Xam neftin Belarusa tədarükü məsələsini tranzitin hansı limanlar vasitəsilə həyata keçirilməsi ilə tam şəkildə əlaqələndirmək mümkündür. Xatırladım ki, Belarusun xeyrinə misli görünməmiş qərar qəbul edilib: Bu 20 milyon ton neft ixrac etmək hüququ verməklə yanaşı, "rekreasiya fəaliyyətinə" daha 6 milyon ayırmasını təmin edir. Bu səbəbdən, belaruslar riyazi hesablamalar apararaq onlara nəyinsə sərf etmədiyini deyərkən onu da unutmalı deyillər ki, bu şərtlər əsasında Belarusa tədarük bizə də sərf etmir. Bununla belə, biz bunu edirik”, - deyə Rusiya Milli Enerji Təhlükəsizliyi Fondunun rəhbəri Konstantin Simonov bildirib.

Konstantin Simonov

Sonda qeyd edək ki, Baltikyanı ölkələrdə 2017-ci ildə daha da şiddətlənən Qərbə və NATO-ya meyilli əhval-ruhiyyə öz "bəhrəsini verdi". Litva və Latviya Rusiyanın iştirakı ilə həyata keçirilən bütün iri strateji layihələrdən məhrum oldular, Rusiya bazarlarına çıxışı və Rusiyadan olan nəql imkanlarını itirdilər. İndi isə Belarus vasitəsilə həyata keçirilən tədarük imkanları da əllərindən çıxmaqdadır.

ŞƏRH YAZ
0
BAĞLA