Nadinc uşaqlar niyə aqressiv olur? — SƏBƏBİ AÇIQLANDI

Nadinc uşaqlar niyə aqressiv olur?
12:16
07.09.2019
4972
Maraqlı
A
Sözə qulaq asmayan uşaqlar yetkinlik yaşına çatanda yuxusuzluğa məruz qalırlar.
 "Ölkə.Az" Rusiya mətbuatına istinadən xəbər verir ki,  Avstraliyadan olan tədqiqatçılar bu nəticəyə gəliblər ki, yuxu qaydalarını gözləməyən və davranış problemləri olan narahat uşaqlar yetkinlik yaşına çatdıqda yuxusuzluqla tez-tez qarşılaşırlar.
 
Aparılan təcrübədən məlum olub ki, yuxusuzluqla daha çox, beş və ya on yaşlarında davranış problemlərinin müşahidə olununan uşaqlar rastlaşırlar. Belə uşaqlar ətrafdakıları yorurlar, əsəbi və narahat olurlar. Onlar həmçini vaxtında yatmağa getməkdən imtina edirlər. 
 
Alimlərin qeyd etdiyi kimi, bu gün yuxusuzluqdan demək olar ki, hər üçüncü şəxs əziyyət çəkir. Bir çox hallarda bu, insanların fiziki və psixi sağlamlığına, eləcə də onların əmək qabiliyyətinə mənfi təsir göstərə bilir. Beləliklə, yuxusuzluq təkcə ayrı-ayrı insanlar üçün deyil, bütövlükdə cəmiyyət üçün də bir problemdir. 
 
Yeni elmi işin müəllifləri hesab edirlər ki, alınan məlumatlar bu problemin təbiətini anlamaq və onunla daha effektiv mübarizə aparmağa kömək edəcək. 
 
Müşfiq Məmmədov
Ölkə.Az
ŞƏRH YAZ
0

Bu da Zelenskinin oxşarı — Adı Ümiddir- FOTO/VİDEO

Bu da Zelenskinin oxşarı
09:58
Bu gün
597
Maraqlı
A
Rusiyanın paytaxtı Moskvada Ukrayna prezidenti Vladimir Zelenskinin oxşarı tapılıb.

“Ölkə.Az” report-a istinadən xəbər verir ki, Ukrayna liderinin oxşarına metroda rast gəlinib.

Məlumata görə, Ümid adlı həmin şəxs Özbəkistan sakinidir. O, Moskvada avtomobil rəngsazı işləyir.

Ölkə.Az

ŞƏRH YAZ
0

Ən bahalı brendlər açıqlandı — YENİ SİYAHI

Ən bahalı brendlər açıqlandı
08:56
Bu gün
603
Maraqlı
A
Əqli mülkiyyətin qiymətləndirilməsində ixtisaslaşan "Interbrand" beynəlxalq konsaltinq şirkəti dünyanın ən bahalı brendlərinin növbəti illik reytinqini dərc edib. 1998-ci ildən tərtib olunan reytinqdə "Apple" şirkəti ardıcıl yeddinci dəfə birinci yeri tutub.

“Ölkə.Az” "ICTnews"a istinadən xəbər verir ki, 2019-cu ildə "Apple" brendinin dəyəri 234,2 milyard dollar təşkil edib ki, bu da bir il əvvəldən 9 faiz çoxdur.

"Google" şirkəti 167,7 milyard dollarlıq göstərici ilə ikinci pillədə qərarlaşıb. Bu göstərici 2018-ci ilin nəticəsini 8 faiz üstələyir.

Liderlər üçlüyünü il ərzində 24 faiz bahalaşaraq 125,3 milyard dollar olan "Amazon" brendi tamamlayıb.

Sonrakı mövqelərdə "Coca-Cola" (brendin qiyməti 4 faiz – 63,4 milyard dollaradək ucuzlaşıb), "Samsung" (2 faiz - 61,1 milyard dollaradək artım), "Toyota" (5 faiz - 6,2 milyard dollaradək artım) və "Mercedes-Benz" (5 faiz - 50,8 milyard dollaradək artım) yer alıb.

Tədqiqat aparılan zaman "Interbrand" tərəfindən brendin dəyərinə təsir göstərən müxtəlif amillər nəzərə alınır. Onlar arasında məhsul və xidmətlərin satışı üzrə maliyyə göstəriciləri, əmtəə nişanının alıcı seçiminə təsir dərəcəsi və şirkətin gəlirlərinə ziyan vurmadan yüksək qiymətlər təyin etməyə imkan verən brendin gücü qeyd olunur.

"Interbrand" reytinqinə ilk dəfə "Dell Technologies" (63-cü yer), "LinkedIn" (98-ci yer) və "Uber" (87-ci yer) kimi texnoloji şirkətlər daxil edilib. Qeyd etmək lazımdır ki, məlumat sızması ilə əlaqədar qalmaqallar və sonradan tətbiq edilən böyük məbləğli cərimələr nəticəsində "Facebook" sosial şəbəkəsinin brendinin dəyəri 12 faiz ucuzlaşıb.

Ən sürətli artan brendlər kimi "Mastercard" ( 25 faiz) və "Salesforce" ( 24 faiz) göstərilib. 2019-cu ildə "Gucci" ( 23 faiz), "Starbucks" ( 23 faiz) və "Adobe" ( 20 faiz) brendləri də artım tempini yüksəldib.

Reytinq müəlliflərinin sözlərinə görə, son ildə ən dinamik sektor internet vasitəsilə mediakontentin istehsalı və yayılması ilə bağlı sektor olub. Texnoloji sahədə brendlərin dəyəri orta hesabla 9 faiz bahalaşıb ki, bu da məşhur məhsul istehsalçılarından ( 11 faiz) azdır.

Bu il 100 ən bahalı brendin ümumi dəyəri 2,13 milyard dollar təşkil edib ki, bu da 2018-ci ilə nisbətdə 5,7 faiz çoxdur. 26 şirkət illik hesablamada ikirəqəmli artım tempi nümayiş etdirib, "IBM" və "Intel" isə tənəzzülə uğrayıb.

Ölkə.Az

ŞƏRH YAZ
0
BAĞLA