Onurğanızı çökdürən 5 vərdiş — Vaxtında xilas olun

Onurğanızı çökdürən 5 vərdiş
03:10
15.08.2019
3494
Maraqlı
A
Onurğa orqanizmin, bədənin şah sütunudur. Onu asanlıqla qırmaq, zədələmək olmur. Amma həyatımız boyu gündəlik vərdişlərimiz fikir vermədiyimiz halda onurğamızı sıradan çıxarır. Bunlardan biri məsələn oturaq iş, avtomobil və kompüter asılılığıdır. Onurğa və ətrafının ağrıları məhz 70% hallarda neqativ vərdişlərdən qaynaqlanır.

“Ölkə.Az” medicina.az-a istinadən 10 il ərzində onurğanı çökdürən 5 səbəbi təqdim edir:

1. İş yerində fasilə verməmək, oturmaq, hərəkətsizlik

Mütəxəssislər bildirir ki, gənc yaşda onurğa problemlərinin başlanması məhz müasir iş şəraiti, şəhər həyatı ilə bağlıdır. Komputer arxasında iş 40 yaşından sonra insanın bel və boyun ağrılarına səbəb olur. Həyat keyfiyyətini aşağı salır, psixika və sinir sistemini pozur.

Oturaq iş fəqərələrarası diskləri sıxır, ostexondroz yaradır, insanda xroniki gərginlik yaradır.

Oturaq işdə çalışanlar hər 1 saatdan bir gəzişməyi, bir kənarda onurğa dartınmaları etməyi hər gün həyata keçirməlidir. Xüsusi məşqlər, hərəkətlərlə onurğanı bir pozadan çıxarmalıdırlar. 

Əgər insan onurğa və belində kiçik diskomfort və ağrını ilk başdan görməzdən gəlməsə, onurğanın gələcək degenerasiyasının, yırtıq və iltihabının qarşısını alar.

1 saatdan bir yerindən qalxıb, gəzişmək, ayaq, qolları hərəkət edirmək, oturmaq, qalxmaq faydalıdır.

2. Hündürdaban və narahat ayaqqabı

Daha çox qadınların onurğasını çökdürən bu səbəb şpor, barmaqda şişlər, sümük çıxması, gizli çat, sinirlərin sıxılması, ayaqlarda ağrı, keyimə, onurğanın əyilməsinə səbəb olur. Yadda saxlayın ki, hündürdabanda gündə 2 saatdan artıq gəzmək olmaz.

Bu, onurğa beyində təzyiq yaradır, təbii qaməti pozur, onurğa maye dövranını ləngidir.

Qadın yaşlandıqca, artıq 40 yaşından bel, onurğa ağrıları başlayır.

Ona görə günün əsas saatlarını idman üslubunda və dabanı kiçik ayaqqabı seçin. Qeyd edək ki, çox  hamar, dabansız və baletka deyilən ayaqqabılar da onurğa üçün ideal deyil. Ən yaxşısı 3 sm-lik hündülükdə ayaqqabı, krossovkalardır. Ayaqqabını heç vaxt yalın ayağa geyinməyin, mütləq corab olmalıdır.

3. Yuxusuzluq, sutkalıq ritmin pozulması

Britaniya alimləri bildirir ki, onurğa disklərinin hüceyrələrinin canlılığı insanın stabil sutkalıq ritmindən çox asılıdır. Gecə növbəsi, gecə həyatı, yuxusuzluq, gecələr rahat yatmaq əvəzində oturmaq diskləri yeyir, amartizator funksiyasını azaldır, xroniki iltihab yaradır, yırtıq və ağrıları artırır.

Ümumiyyətlə, onurğa uzanılı vəziyyəti sevir.  O, günün 10 saatını bu vəziyyətdə olmalıdır.Hər gün eyni vaxtda yatağa girmək, yatmaq, dincəlmək, yaxşı yuxu gənclikdən vərdişiniz olmalıdır. Yata bilməmək birinci düşməninizdir. Yuxu pozğunluğu varsa mütləq nevroloqla bunu həll edin.

4. Hərəkətsizlik iltihab yaradır

ABŞ mütəxəssisləri bildirir ki, gənclər nə qədər fiziki aktivliyini azaldır, bir o qədər əzələləri zəif olur. Bu da onurğada iltihabı prosesi artırır. İdman, qaçış, adi məşqlər, hərəkətlər onurğa kanalı boyu qan dövranını artırır, əzələləri möhkəmlədir.

Onurğanı saxlayan həm də ətraf əzələlərdir. Oturub qalxmaq, müəyyən qədər ağırlıq qaldırma, press hərəkətlər 15 yaşından həftəlik normanız olmalıdır. Yox əgər artıq onurğada ağrı, problem varsa, özbaşına idman, üzgüçülük olmaz, mütləq həkim və məşqçi lazımdır.

5. Qeyri-sağlam qidalanma

D vitamini, maqnezium, sink, kalsium çatışmazlığı onurğanı sıradan çıxarır. Çünki fəqərələr bu vitaminlərlə qidalanır. Bunların defisiti osteoporoz yaradır, sümüklərin möhkəmliyi itir, fəqərələrin sıxlığını azaldır.

Siz kalsiumu süd məhsulları, sümük, küncüt, qoz, hind quşu əti, tərəvəz-meyvələrdən qəbul edin. Trans yağ və palma yağ tərkibli qidalardan uzaq durun.

Eləcə də siqaret, içki, beyin gərginliyi, zehni iş, stress onurğada gərginliyi artırır, onun işini pozur.

Ölkə.Az

ŞƏRH YAZ
0

Bu cür qidalanma çox zərərlidir — Dietoloqlar xəbərdarlıq edir

Bu cür qidalanma çox zərərlidir
13:37
Bu gün
1279
Maraqlı
A
Dietoloqlar gün ərzində 1-2 dəfə qidalanmanın zərərli olduğunu açıqlayıblar. Buna "oruc pəhrizi" də deyilir.

“Ölkə.Az” xəbər verir ki, mütəxəssislər şəhərdə yaşayan insanların belə bir pəhriz səbəbiylə orqanizmində yeni mənfi təsirlərin ortaya çıxmasını bildirirlər. Beləki, bu metod maddələr mübadiləsini zəiflədir və piylənməyə yol açır.

Həkimlər bu nəticəyə heyvanlar üzərində aparılan təcrübələrdən gəliblər.

Onlar əmindir ki, balanslaşdırılmamış qidalanma ciddi xəstəliklərin inkişafına səbəb olur və orqanizmin enerjiyə olan ehtiyacını azaldır. 

Dietoloqlar qida saatlarını buraxmamağa, gün ərzində 3-5 dəfə, az-az yeməyi tövsiyyə edirlər.

Bundan əlavə, yatmadan 1-2 saat əvvəl kefir və ya hər hansı bir turş süd məhsulu (pəhriz kəsmik, yağsız qatıq) qəbul edə bilərsiniz.

Ölkə.Az

ŞƏRH YAZ
0

Bu qidaları yeyənlər gec ölür — Yapon həkimlərindən İDDİA

Bu qidaları yeyənlər gec ölür
09:15
Bu gün
3090
Maraqlı
A
Yaponiya alimləri erkən ölümdən qaçmaq və uzun ömür yaşamaq istəyənlərə bitki zülalları çox qəbul etməyi tövsiyyə edir.

"Ölkə.Az" medicina.az-a istinadən xəbər verir ki, onlar 20 il ərzində 7000 insan üzərində müşahidə aparıblar.

Məlum olub ki, rasionunda bol miqdarda lobya, paxla, tofu olan yaponlar nadir halda tez ölüb.

Bitki mənşəli zülal  artıq çəkidən də azad edir, iştahı kəsir, toxluq yaradır. Əgər insan zülalı yalnız heyvan mənşəli alırsa, yəni ət, piy, yağı çox yeyirsə, o həm piylənir, həm də onkoloji xəstəliklərə asan tutulur.

Ürək-damar xəstələri də zülalı qırmızı ətdən yox, paxlalardan alsalar, daha çox yaşayarlar.

Ölkə.Az

ŞƏRH YAZ
0
BAĞLA