KORONAVİRUSA YOLUXANLARIN SAYI - CANLI STATİSTİKA

Prezident fərman imzaladı

Prezident fərman imzaladı
16:42
16.10.2019
1803
Siyasət
A
Prezident İlham Əliyev Azərbaycan Respublikası Maliyyə Nazirliyinin fəaliyyətinin təkmilləşdirilməsi ilə bağlı tədbirlər haqqında fərman imzalayıb.

Fərmanda qeyd edilir ki, Azərbaycan Respublikasının Maliyyə Nazirliyi yanında Dövlət Borcunun və Maliyyə Öhdəliklərinin İdarə Edilməsi Agentliyi yaradılsın.

“Azərbaycan Respublikasının Maliyyə Nazirliyi yanında Dövlət Borcunun və Maliyyə Öhdəliklərinin İdarə Edilməsi Agentliyi haqqında Əsasnamə” təsdiq edilir.

“Azərbaycan Respublikasında bir sıra dövlət orqanlarının strukturunun optimallaşdırılması və idarə edilməsinin təkmilləşdirilməsi ilə bağlı əlavə tədbirlər haqqında” Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 2019-cu il 17 yanvar tarixli 479 nömrəli Fərmanının 1-ci hissəsi ilə Azərbaycan Respublikası Maliyyə Nazirliyinin Aparatına verilmiş funksiyalar Azərbaycan Respublikasının Maliyyə Nazirliyi yanında Dövlət Borcunun və Maliyyə Öhdəliklərinin İdarə Edilməsi Agentliyi vasitəsilə həyata keçiriləcək.

“Azərbaycan Respublikası Maliyyə Nazirliyinin fəaliyyətinin təkmilləşdirilməsi tədbirləri haqqında” Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 2009-cu il 9 fevral tarixli 48 nömrəli Fərmanında (Azərbaycan Respublikasının Qanunvericilik Toplusu, 2009, № 2, maddə 61, № 7, maddə 533, № 10, maddə 780, № 12, maddə 983; 2010, № 2, maddələr 77, 80; 2011, № 2, maddə 85; 2015, № 2, maddə 108, № 9, maddə 988; 2016, № 9, maddə 1479; 2017, № 5, maddə 771, № 6, maddə 1081; 2018, № 1, maddə 47, № 3, maddə 450, № 5, maddə 912, № 12 (I kitab), maddələr 2556, 2572; 2019, № 3, maddə 409, № 5, maddə 834) aşağıdakı dəyişikliklər edilir:

- 7-ci hissə ləğv edilsin;

- həmin Fərmanla təsdiq edilmiş Əlavə I – “Azərbaycan Respublikası Maliyyə Nazirliyinin strukturu”nun 3-cü hissəsində “Azərbaycan Respublikası Maliyyə Nazirliyinin Dövlət Borcunun İdarə Edilməsi Agentliyi” sözləri “Azərbaycan Respublikasının Maliyyə Nazirliyi yanında Dövlət Borcunun və Maliyyə Öhdəliklərinin İdarə Edilməsi Agentliyi” sözləri ilə əvəz edilsin;

- həmin Fərmanla təsdiq edilmiş Əlavə II – “Azərbaycan Respublikasının Maliyyə Nazirliyi haqqında Əsasnamə” üzrə:

4.3.1. 1-ci hissəyə, 7.6-cı, 7.11-ci, 8.2-ci, 8.53-cü, 8.67-ci və 18.5-ci bəndlərə “borcunun” sözündən sonra “və maliyyə öhdəliklərinin” sözləri əlavə edilsin;

4.3.2. 8.30-cu bənd aşağıdakı redaksiyada verilsin:

“8.30. “Dövlət borcu haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununa uyğun olaraq, dövlət borcalmalarının həyata keçirilməsini, dövlət zəmanətlərinin verilməsini təmin etmək və dövlət borclarının ödənilməsi sahəsində müvafiq tədbirlər həyata keçirmək, habelə Nazirlik yanında Dövlət Borcunun və Maliyyə Öhdəliklərinin İdarə Edilməsi Agentliyi vasitəsilə dövlət borcunu və maliyyə öhdəliklərini idarə etmək;”;

4.3.3. aşağıdakı məzmunda 8.31-2-ci və 8.31-3-cü bəndlər əlavə edilsin:

“8.31-2. Nazirlik yanında Dövlət Borcunun və Maliyyə Öhdəliklərinin İdarə Edilməsi Agentliyi vasitəsilə dövlət borcuna və dövlət zəmanəti üzrə yaranmış borca xidmət göstərmək;

8.31-3. ölkə iqtisadiyyatında maliyyə və iqtisadi tarazlığın pozulması təhlükəsi yarandıqda dövlət vəsaiti hesabına ölkənin maliyyə-bank və ödəniş sistemində mühüm rolu olan maliyyə və bank təşkilatlarına, habelə strateji əhəmiyyətli qeyri-maliyyə təsərrüfat subyektlərinə, Azərbaycan Respublikasının Prezidenti ilə razılaşdırmaqla Nazirlik yanında Dövlət Borcunun və Maliyyə Öhdəliklərinin İdarə Edilməsi Agentliyi vasitəsilə müddətli likvidlik (onlarda müddətli depozitlər yerləşdirmək və ya buraxdığı müddətli borc kağızları almaq) təqdim etmək;”;

- 8.33-cü bəndə “aparılmasını,” sözündən sonra “Dövlət borcu və zəmanəti üzrə öhdəliklərin Təminat Fondu”nun vəsaitinin və” sözləri əlavə edilsin, habelə həmin bənddə “Nazirliyin Dövlət Borcunun İdarə Edilməsi Agentliyi” sözləri “Nazirlik yanında Dövlət Borcunun və Maliyyə Öhdəliklərinin İdarə Edilməsi Agentliyi” sözləri ilə əvəz edilsin;

- aşağıdakı məzmunda 8.34-1-ci bənd əlavə edilsin:

“8.34-1. Nazirlik yanında Dövlət Borcunun və Maliyyə Öhdəliklərinin İdarə Edilməsi Agentliyi vasitəsilə xüsusi maliyyələşmə prinsipləri, o cümlədən dövlət-özəl tərəfdaşlığı əsasında həyata keçirilməsi təklif edilən layihələr və təşəbbüslər üzrə dövlətin maliyyə öhdəliklərini hesablamaq, riskləri və onların bölgüsünü qiymətləndirmək, maliyyə təminatına dair rəy vermək və rəylə razılaşmayan tərəflərə onların yuxarı icra hakimiyyəti orqanına müraciət etmə imkanı barədə hüquqlarını izah etmək;”;

- 10-cu hissə aşağıdakı redaksiyada verilsin:

“10. Nazirliyin Aparatı, onun strukturuna daxil olan qurumlar və strukturuna daxil olmayan tabeliyindəki qurumlar (hüquqi şəxslər, təşkilatlar və sair), habelə Naxçıvan Muxtar Respublikasının Maliyyə Nazirliyi Nazirliyin vahid sistemini təşkil edir. Nazirlik öz fəaliyyətini bilavasitə və həmin qurumlar vasitəsilə həyata keçirir;

- 11-ci və 26-cı hissələr ləğv edilsin;

- 18.2-ci bənd aşağıdakı redaksiyada verilsin:

- müəyyən edilmiş struktur, əməkhaqqı fondu və işçilərin say həddi daxilində Nazirliyin Aparatının, yerli və digər qurumlarının strukturunu, ştat cədvəlini və ayrılmış büdcə təxsisatı daxilində onların xərclər smetasını təsdiq edir;”;

- 18.7-ci bəndə “tabeliyində olan digər qurumların” sözlərindən sonra “(Azərbaycan Respublikası Prezidentinin vəzifəyə təyin və vəzifədən azad etdiyi şəxslər istisna olmaqla)” sözləri əlavə edilsin.

Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 2017-ci il 3 may tarixli 1361 nömrəli Fərmanı (Azərbaycan Respublikasının Qanunvericilik Toplusu, 2017, № 5, maddə 765, № 9, maddə 1650, № 10, maddə 1789, № 12 (I kitab), maddələr 2314, 2321; 2018, № 1, maddə 54, № 2, maddələr 200, 219, № 3, maddələr 416, 430, 448, № 5, maddələr 916, 919, № 6, maddə 1243, № 9, maddələr 1828, 1840, № 11, maddələr 2274, 2289, № 12 (I kitab), maddələr 2540, 2587, 2601; 2019, № 1, maddə 82, № 2, maddə 216, № 3, maddə 431, № 4, maddə 620, № 5, maddələr 819, 824, 835, 866, № 7, maddə 1221, № 8, maddə 1388) ilə təsdiq edilmiş “Rayon (şəhər) məhkəmələrinin baxdığı inzibati xətalar haqqında işlər üzrə protokol tərtib etmək səlahiyyəti olan vəzifəli şəxslərin Siyahısı”nın 39-1-ci hissəsində “Nazirliyin Dövlət Borcunun İdarə Edilməsi Agentliyinin” sözləri “Nazirlik yanında Dövlət Borcunun və Maliyyə Öhdəliklərinin İdarə Edilməsi Agentliyinin” sözləri ilə əvəz edilir.

ŞƏRH YAZ
0

Deputat: “Azərbaycanın pandemiya dövründəki uğurları azərbaycanafobiya qüvvələri narahat edir”

Deputat: “Azərbaycanın  pandemiya dövründəki uğurları azərbaycanafobiya qüvvələri narahat edir”
15:08
Bu gün
184
Siyasət
A
Azərbaycan Prezidenti və Ali Baş komandan İlham Əliyev Tərtər Olimpiya İdman Kompleksinin açılışı zamanı növbəti dəfə dünyaya Ermənistanın tarixi Azərbaycan torpaqlarında dövlət qurduqlarını bəyan edərək, Ermənitanın Azərbaycan qarşı işğalçı siyasəti ilə heç cür barışmayaraq, işğal altında olan torpaqlaırn işğaldan azad ediləcəyini mesajını verdi.

 Bunu “Ölkə.Az”a açıqlamasında millət vəkili İlham Məmmədov deyib.

Onun sözlərinə görə, cənab Prezident çıxışında  onu da bəyan etdi ki,  ermənilərə tarixi torpaqlaırmızıda  özlərinə dövlət quraraq oradakı yer adlarını, toponimləri dəyişdirib, saxta tarix yaratmaq istəyirlər. “Ermənistan indi bu saxtakarlığı Azərbaycanın işğal etdiyi Dağlıq Qarabağ bölgəsində və ətraf rayonlarda da həyata keçirməkdədir. Ancaq buna imkan verilməyəcək. Azərbaycan Ali Baş komandanın bu məsələdə mövqeyi birmənalı, qəti və dəyişməzdir. Bir qarşı torpaqlaırmızın da işğal altında qalmasına imkan verilməyəcək.

Münaqişənin danışıqlar yolu ilə həlli isə ermənilər tərəfindən uzadılır. Ermənilər hər vəchlə danışılar prosesini pozub, işğalçılıq siyasətini davam etdirmək istəyirlər. Bu məqsədlə müxtəlif təxribatlara əl atırlar. Növbəti təxribatlardan biri də  martıq 31-də işğal altında olan Dağlıq Qarabağdakı xunta rejiminin keçirdiyi “seçkilərdir”. Əslində qondarma Dağlıq Qarabağda xunta rejiminin keçirdiyi saxta prezident və parlament seçkiləri bir şou və təlxəklər tamaşasından başqa bir şey deyil və dünyanın heç bir dövləti illərdir keçirilən “məzhəkə oyununun” nəticələrini tanımayıb. Hətta Dağlıq Qarabağ münaqişəsinin həlli üçün vasitəçilik missiyası ilə çıxış edən ATƏT-in Minsk qrupu həmsədrləri – Amerika, Fransa, Rusiya qondarma xunta rejimində keçirilən seçkiləri və nəticələrini tanımadıqlarını bildiriblər. Avropa İttifaqı da eynilə seçkiləri tanımadığını bəyan edib. Avropa Parlamenti, İslam Əməkdaşlıq Təşkilatı, Qoşulmama Hərəkatı, digər təşkilatlar - bütün aparıcı beynəlxalq təşkilatlar bu seçkiləri qınadı. Məsələyə təkcə Avropa Şurası münasibət bildirmədi və yuxarıda adları keçən dövlətlərin və beynəlxalq təşkilatların sırasına qoşulmadı. Avropa Şurasının susmağının səbəbi bəllidir. Çünki AŞPA-nın əsas hədəflərindən biri Azərbaycanı ləkələmək, ölkəmizi gözdən salmaq, ölkəmiz haqqında uydurmalar yaymaq, saxta məruzələr qəbul etdirmək, Azərbaycanda “beşinci kolonu”, satqınları və münaqişə ilə bağlı Ermənistan tərəfini dəstəkləməkdir. Ona görə Avropa Şurası bu saxta seçkilərlə bağlı səsini belə çıxarmadı.   Bununla da  Avropa Şurası qitədə yüz illərdir formalaşam bəşəri və insani dəyərləri diqqətə almadan, o cümlədən özünün bəyan etdiyi prinsiplərin əleyinə çıxaraq xunta rejiminin, işğalçının, Xocalıda Azərbaycanın mülki əhalisinə qarşı soyqırım edən, narkotik və silah qaçaqmalçılığı mərkəzi olan qondarma qurumun demokratik dəyərləri kobud şəkildə pozmasına səssiz qaldı”- deputat bildirib.

O əlavə edib ki, dünya COVİD-19 oandemiyası ilə mübarizə aparıb, bütün gücünü bu istiqamətə səfərbər etdiyi bir zamanda, Ermənistan  işğal edilmiş Azərbaycan torpaqlarında beynəlxalq hüquqa hayqırı nümayiş etdirərək belə bir “seçki” şousu təşkil etdi. Ermənistanın beynəlxalq hüququ ayaqlar altına atmasına ilk növbədə, fəaliyyətlərində beynəlxalq hüququn aliliyini, demokratiyanı, insan hüquqlarını dəstəklərini, işğalçılıq siyasətinə və terrora  qarşı amansız mübarizə apardıqlarını bəyan edən Avropa və Qərb ölkələri tərəfindən səssiz  qarşılandı.  Həta özlərini demokratiyanın müdafiəçisi elna edən beynəlxalq təşkilatlar   beynəlxalq hüququn pozulmasına  seyrçi mövqe sərgilədilər. Xüsusən də AŞPA. AŞPA ikili standartların ən geniş vüsət aldığı regional platformadır və təəssüf ki, Azərbaycan bu yanaşmanın əsas hədəflərindən biri olmaqda hələ də davam edir.

Təxminən 20 ildir ki, siyasi sifariş icra edən bir sıra şəxslər AŞPA tribunasından ölkəmizə qarşı əsassız tənqidlər və böhtan səsləndirmək üçün istifadə etməyə cəhd edirlər.  Bu illər ərzində  AŞPA və ATƏT-in müvafiq strukturları heç cür azərbaycanafobiya halını almış Azərbaycana qarşı antipatiyasını gizlədə bilmir. Əgər bu belə olmasaydı, o zaman  AŞPA Ermənistan tərəfindən girovluqda saxlanılan azərbaycanlı mülki şəxslər Dilqəm Əsgərov və Şahbaz Quliyevin pozulmuş hüquqlarının bərpası ilə bağlı kiçik də olsa bir fikir səsləndirmiş olardılar. Hansı ki, bu insanlar öz vətənlərində işğal edilmiş ərazilərində  erməni hərbçiləri tərəfindən girov götürülüblər.  Axı onlar da insandırlar və işgəncə altında da saxlanıldığı heç kimi sirr deyil. Bu təşkilatların  Azərbaycana olan münasibətin səbəbi də aydındır. Ərazisinin kiçik olmasına baxmayaraq, Azərbaycan apardığı uğurlu xarici siyasətlə, bəşəriyyətə sülh və davamlı inkişaf bəxş edən dəyərləri təbliğ etməklə beynəlxalq sistemin təhlükəsizliyi və sabitliyinə mühüm töhfə verir. Eyni zamanda, uğurlu regional enerji və infrastruktur layihələri ilə Azərbaycan regionun və Avropanın enerji təhlükəsizliyinə və davamlı inkişafına töhfə verir. Azərbaycan dəfələrlə Rusiya və NATO arasında dialoqun aparılmasında dəfələrlə vasitəçi kimi çıxış etmişdir. Bütün bunlar ölkəmizin nüfuzundan xəbər verir ki, bu da öz növbəsində azərbaycanafobiya qüvvələri narahat etməyə bilməz. Ancaq bu cəhdlər nəticə verməyəcək və Azərbaycan Prezidentinin uzaqgörən, müdirk siyasəti nəticəsində bunlar da geridə alcaq. Münasib bir məqam yetişən kimi torpaqlarımız da işğaldan azad olunacaq. Azərbaycan ordusu  söznün deyəcək!”.

Mürtəza
Ölkə.Az

ŞƏRH YAZ
0

Deputat: “AŞPA qeyri-obyektiv fəaliyyəti ilə öz gələcəyini şübhə altına alır”

Deputat: “AŞPA qeyri-obyektiv fəaliyyəti ilə öz gələcəyini şübhə altına alır”
13:28
Bu gün
419
Siyasət
A


“Bəzi beynəlxalq təşkilatlar və dövlətlər tərəfindən Azərbaycan qarşı ikili standartlarının və qərəzli siyasəti bu gün də davam etməkdədir. Belə bir beynəlxalq təşkilatlardan biri də Avropa Şurası Parlament Assambleyasıdır (AŞPA). Biz zaman –zaman AŞPA-nın ölkəmizə qarşı qərəzlı mövqe sərgiləyib Baxmayaraq ki, Azərbaycan və Ermənistan 2001-ci ildə Avropa Şurasına üzv olarkən, təşkilat iki ölkə arasında davam edən Qarabağ münaqişəsinin sülh yolu ilə həllinə töhfəsini verməklə, münaqişənin qısa zamanda həllinə nail olacaq. Ancaq 20 ilə yaxın bir müddət keçsə də, AŞ tərəfindən Qarabağ münaqişəsinin həlli istiqamətində hər hansı ciddi addımlar atılmayıb”.

 Bunu “Ölkə.Az”a  açıqlamasında  millət vəkili Sabir Hacıyev deyib.

Millət vəkilinin sözlərinə görə, düzdür AŞPA Qarabağ münaqişəsi ilə bağlı bir sıra qətnamələr qəbul edib və fəaliyyəti bundan uzağa getməyib. “AŞPA-da Dağlıq Qarabağ münaqişəsi ilə bağlı alt komitə yardılsa da, bu komitənin fəaliyyəti uzun çəkmədi. Ermənistan tərəfinin destruktiv fəaliyyəti nəticəsində Dağlıq Qarabağla yardılan alt komitə fəaliyyət göstərmir. AŞPA isə Ermənistanın  beynəlxalq  hüquq prinsip və normalarını kobud surətdə pozaraq, işğalçılıq siyasətini davam etdirməsinə qarşı ciddi addımlar atmır. Əksinə dolayısı ilə AŞPA  bəyan etdiyi fəliyyət prinsiplərinə zidd olaraq Ermənistanın işğalçılıq siyasətinə göz yummaqla , ona dolayı yolla dəstək verir. Biz bunu cari ilin martında  işğal olunmuş Dağlıq Qarabağ bölgəsində  separatçı rejim tərəfindən keçiirlən “seçkilər” zamanı bir daha gördük.  Belə ki, AŞPA Dağlı Qarabağ separatçı rejimində beynəlxalq hüququn prinsiplərinin tam ziddinə olaraq keçirilən “seçkilərə”, beynəlxalq hüquq normalaırnın kobud surətdə pozulmasına münasibət bildirmədi. Bununla da əslində AŞPA öz bəyan etdiyi dəyərlərin əksinə çıxmış oldu. Bu da  təbii ki, təşkilatın üzvü kimi Azərbaycanı narahat etməyə bilməz. Beynəlxalq bir təşkilatın üzərinə götürdüyü missiyanı həyata keçirı bilməzsə və ya bəyan etdiyi prinsiplərə  uyğun fəaliyyət göstərməzsə, bundan  nəticədə  ziyan çəkən tərəf  özü olacaq”- deputat bildirib.

S. Hacıyev hesab edir ki, AŞPA vaxt itirmədən fəaliyyətində ciddi dönüş yaratmalı və bəyant etdiyi prinsiplərə əsaslanaraq bütün üzv ölkələrə eyni münasibəti sərgiləməli, ikili siyasət, qərəzdən uzaq durmalıdır: “Çünki biz zaman-zaman AŞPA üzv ölkələrdə  baş verən proseslərə fərqli  münasibət bəslədiyinə şahidlik etmişik və bu güdə şahidlik etməkdəyik.  AŞPA üzv ölkələrəd baş verən eyni proseslərə fərqli yanaşma tərzi sərgiləyir. 

Elə götürək son günlərdə ABŞ-da baş verən   kütləvi etiraz aksiyalarını…  Polis aksiya iştirakçılarana qarşı zor tətbiq edir,  hüquqlarını kobud surətdə pozur,  hətta media nümayəndələrinə qarşı  fiziki zor tətbiq etməkdən çəkinmir. Lakin AŞPA bu hadisələrə seyrçi qalaraq , orada insanların pozulan  hüquqlarına  reaksiya vermir. Təbii ki, AŞPA-nın belə bir münasibəti quruma digər üzv ölkələr tərəfindən ikrah hissi ilə qarşılanır və təşkilatın ədalətli, obyektiv fəaliyyətinı şubhə  altına alır. AŞPA-nın bu cür davranışı təşkilatın nüfuzunə zərbə vurur. Odur ki, AŞPA bir an öncə fəaliyətindəki bu qeyri-obyektiv  fəaliyyəti aradan qaldırıb, ciddi dəyişiklik etməlidir. 

Artıq təşkilata üzv ölkələr AŞPA-da ciddi islahatların aparılaraq, fəaliyyətini yenidən qurmasını təklif edirlər. Bu məslə zaman-zaman AŞPA-nın sessiyalaırnda gündəmə gəlir. Əks təqdirdə bundan itirən ilk növbədə AŞPA olacaq”.

Mürtəza
Ölkə.Az

ŞƏRH YAZ
0
BAĞLA