Qoyun əti bu insanlara olmaz — Diqqət

Qoyun əti bu insanlara olmaz
01:39
14.08.2019
5839
Maraqlı
A
Müqəddəs Qurban bayramıdır. Bu günlərdə hətta qoyun ətindən nadir hallarda istifadə edən ailələrin süfrəsini də bir neçə gün bu ətdən hazırlanmış xörəklər bəzəyəcək. Ancaq son dövrlər qoyun ətinin sağlamlıq üçün faydalı və ya ziyan olması ilə bağlı müxtlif fikirlər səsləndirildiyinə görə çoxları bu qidadan imtina edir. Maraqlıdır, həqiqiətən qoyun əti sağlamlıq üçün ziyandır? Bu ət kimlər üçün təhlükəli hesab edilir?

"Ölkə.Az" Axar.az-a istinadən xəbər verir ki, mütəxəssislərin fikrincə, qoyun əti müəyyən sağlamlıq prolemləri olanlara ziyandır.

Belə ki, qoyun əti mədə-bağırsaqda turşuluq dərəcəsini artırır, gec həzm olduğu üçün mədə xorası, qastrit, reflüks, yüksək turşuluqla bağlı mədə problemləri, xolesistiti olan insanlara qoyun əti yemək olmaz.

Qurbanlıq ət 2 yaşa kimi uşaqlara və yaşı 70-i keçmiş ahıllara da olmaz. Çünki 2 yaşa kimi uşaqların mədə-bağırsağı və turşuluğu bu ətin həzminə uyğun inkişaf etməyib.

Həmçinin əhali arasında geniş yayılmış bəzi xəstəliklərdə də qoyun ətindən uzaq durulmalıdır. Belə ki, ateroskleroz - damarlarında tutulması olanlara, qan təzyiqi yüksək olanlara, şəkərli diabet xəstələrinə qoyun əti ziyandır.

Ürək -damar problemləri olanlar, insult, infarkt keçirənlər, ürəyində stend yerləşdirilənlər qoyun ətindən çox az miqdarda qəbul etməlidir. Çünki qoyun ətində yüksək miqdarda lipid olur və bu da qanda olan lipidi daha da artırır.

Böyrəklərində və öd kisəsində daş olanlar, qaraciyər xəstələri yaşayanlar, podaqrası olanlar da qoyun ətini az qəbul etməlidir.

Xüsusən qurban kəsiləndən sonra içalatını qovurma edib yeyənlər də ehtiyatlı olmalıdır. Qoyunun qaraciyərində sidik turşusu çox olduğundan, podaqra, daş və oynaq problemi olanlar ikiqat zərər görə bilər.

Mütəxəssislər həmçinin bildirib ki, qoyun ətindən xörək hazırlayarkən çalışmaq lazımdır ki, ətin yağlı-piyli hissəsindən istifadə olunmasın. Belə olan halda qoyun ətindən istifadə etməklə "pis" xolesterinin miqdarını aşağı salmaq da mümkündür. ABŞ-ın Pensilvaniya Universitetinin əməkdaşları müəyyən ediblər ki, gündəlik rasionda yağsız qoyun ətinin olması xolesterinin ümumi miqdarının aşağı düşməsinə gətirib çıxarır.

Qoyun ətindən istifadə zamanı daha bir məsələni də diqqətdə saxlamaq lazımdır. Qoyun əti ilə birlikdə turş ədviyyatlardan, şüyüddən, nanədən, kəklikotundan, nar turşusundan, limondan istifadə etmək lazımdır ki, ətin tərkibindəki yağın maddələr mübadiləsində normal nizamlanmasına şərait yaratsın.

Ölkə.Az 

ŞƏRH YAZ
0

Instagram-da influencer-marketinq ilə bağlı vacib — ARAŞDIRMA

Instagram-da influencer-marketinq ilə bağlı vacib
23:36
Bu gün
23
Maraqlı
A
Intagram-da influencerlərin aktivliyi 48% artıb. 2019-cu ildə platformada #ad həştəqi altında 3 milyondan çox post paylaşılıb. İl ərzində Instagramda#ad həştəqi altında sponsor postların sayı 48% artım göstərib. Əgər 2018-ci ildə belə nəşrlərin sayı 2,1 milyon idisə, 2019-cu ildə isə onların sayı 3 milyona çatıb.

"Ölkə.Az" facemark.az-a istinadən bildirir ki, Klear-ın araşdırmasına görə, belə reklam postlarının 84%-i qadın-influencerlər tərəfindən yerləşdirilib. Ümumiyyətlə Instagram-ın qlobal istifadəçilərinin 52%-ni elə qadınlar təşkil edir.

 

Ən aktiv influencerlər milleniallardır-54%. Sponsor kontentin yaradıcılarının isə 25-34 yaşı var. Belə kontentin 34%-i isə Z nəslinin (12-24 yaş) payına düşür. 11%-i isə daha yetkin qrup olan 35-49 yaşdır. Instagram-ın auditoriyasında millenial əhəmiyyətli yer tutur. Amma dominat paya sahib deyil. Cəmi 34%.

Markaların ən tələb etdikləri isə mikro influencerlərdir. Onların abunəçilərinin sayı 5-30 000 arasındadır. Onlar aktiv və cəlb edilən istifadəçiləri üçün daha niş məzmunda kontent yaradırlar. Həmçinin onların qiymətləri də daha sərfəli olur.

Klear-dan qeyd edirlər ki, #ad həştəqi ilə paylaşılan postların 89%-i, yəni əsas hissəsi minə qədər layk alır. Bu isə onu göstərir ki, müəyyən səviyyəli bloggerlərə tələbat var.

 

Influencer-marketinq sahəsində ən aktiv bazarlar ABŞ (42%), Cənubi Koreya, Böyük Britaniya (11%). İlk onluğa daha təvazökar göstəricilərinə baxmayaraq Kanada, İtaliya, Braziliya, Almaniya, Avstraliya, BƏƏ daxildir. Fəaliyyətdə ən nəzərəçarpan artım isə -təxminən 6 dəfədən çox-Cənubi Koreyada, BƏƏ (+430%), Kanada (+370%), İsveç (+360%) olub. Influencerlər ilə əməkdaşlıq edənlərin əsas kateqoriyasını isə moda, səyahət, fitnes təşkil edir. Tədqiqatda deyilir ki, bunlar inluencer-marketinq bazarın 16%-ni təşkil edir.

İnkişaf strategiyasının əsas hissəsini stories formatı təşkil edir. 2018-ci ildə influencerlər orta hesabla gündə 3 stories yerləşdiriblər. 2019-cu ildə 3,6. Storieslərin çoxunun kosmetik vasitələrin (25%-i), geyim/aksessuarların (24%), yeməklərin (19%) reklamı təşkil edir.

2019-cu ildə kreativə yanaşmada dəyişiklik ili oldu. Məsələn, Dove-ın #ArmsUp kampaniyası qadınlar ilə bağlı streotipləri aradan qaldırmaqda köməkçi oldu.

ŞƏRH YAZ
0

Həkimlərin yemədiyi 12 qida — İmtina səbəbləri

Həkimlərin yemədiyi 12 qida
22:06
Bu gün
1233
Maraqlı
A
1921-ci ildə ilk dəfə Kanzasda dünyanın birinci hamburger təqdim edən fast-food restoranı açıldıqda, müştəriləri inandırmaq və cəlb etmək üçün sahibkar Billi İnqram bir neçə aktyoru pulla tutaraq, onlara həkim rolu oynamağı tapşırmışdı. Aktyorlar ağ xalat geyinərək, gün ərzində bu restorana guya nahara gəlib gedirdilər. Beləcə müştərilər əmin olurdu ki, hamburger ziyanlı deyil, belə olmasaydı həkimlər yeməzdi.

Bu gün də müshaib olduğumuz, tanıdığımız, eləcə də dünyada məşhur həkimlər sağlam qidalanma barədə danışır,bilir və özləri də əməl edirlər. Bizə elə gəlir ki, onlar da elə satışda olan hər ərzağı qidanı yeyir. Əslində isə həkimlərin özlərinə və ailələrinə qadağa qoyduğu bəzi qidalar var. Sadəcə fast-food, zərərli qidalar o qədər reklam olunur və ya çoxdur ki, həkimlərin çağırışı eşidilmir.

Aparılan araşdırmalara görə dünyada həkimlərin imtina etdiyi əsas ərzaqların siyahısı hazırlanıb:

ŞƏRH YAZ
0
BAĞLA