Rəşad Məmmədov: “Gələcəkdə məzunları yerli və xarici bazardan məlumatlı marketoloqlarla görüşdürəcəyik” — MÜSAHİBƏ

Rəşad Məmmədov: “Gələcəkdə məzunları yerli və xarici bazardan məlumatlı marketoloqlarla görüşdürəcəyik”
11:20
14.11.2017
761
İqtisadiyyat
A

"Ölkə.Az" BBF-in layihələr üzrə meneceri Rəşad Məmmədovun Finans.Az-a müsahibəsini təqdim edir.

- Rəşad bəy, "Baku Business Factory”nin gənc sahibkarlar üçün bu ilin sentyabrında elan etdiyi "BBF-lə Startup” mentorluq layihəsinin ikinci mərhələsi başa çatıb. Bu mərhələni və alınan nəticələri necə dəyərləndirirsiniz?

- Qeyd etdiyimiz kimi, layihənin məqsədi gənclərdə sahibkarlıq düşüncə tərzinin təşviq olunmasına kömək edərək ölkədəki biznes mühitinin inkişafına dəstək verməkdir. Layihədə olan mövzular ilkin sahibkarlıq üçün çox faydalı mövzulardır və dəvət olunan mentorlar da öz sahələrinin peşəkarlarıdır. İnanıram ki, bu layihədən gənclər çox faydalı məlumatlar əldə ediblər və onların arasında bölgələrdən olan və sahibkarlığa başlamaq istəyən gənclər də olub. Ümid edirəm ki, onlar bu yaxınlarda öz kiçik bizneslərinə başlayacaqlar. BBF olaraq biz həmin gənclərlə əlaqəni daim saxlayacağıq və mentorlarımıza daim kömək göstərəcək, onlara lazımi dəstəyin verilməsinə çalışacağıq.

- Gənc sahibkarlar əsasən hansı istiqamətlərə üstünlük verirlər?

- Ölkədə qeyri-neft sektorunun inkişafına dövlətin böyük dəstəyini nəzərə alaraq gənc sahibkarlar Azərbaycan bazarına uyğun biznes sahələrinə üstünlük verirlər. Növbəti mərhələlərdə məzunlarımızı əməkdaşlıq etdiyimiz yerli və xarici bazardan çox məlumatlı marketoloqlarla görüşdürməyi planlaşdırırıq. Bu görüş onlar üçün faydalı olacaq.
 
- İkinci mərhələdən gözləntiləriniz nədir?

- Layihədə iştirak edən gənclər qısa vaxtda əldə etdikləri biliklərlə yaxın zamanda kiçik də olsa sahibkarlıq fəaliyyətlərinə başlayacaq, həmçinin ətraflarında olan tanıdıqları sahibkarlara dəstək olacaqlar.

- Ümumiyyətlə, BBF özlüyündə startaplara dəstək üçün yaradılan təşkilatdır. İndiyə qədər dəstək proqramınız nə qədər layihəni əhatə edib? Bu layihələrdən ən uğurlusu hansıdır?

- BBF fəaliyyətə başladığı gündən bu yana 30-dan çox müxtəlif sahəni əhatə edən layihələrin icrasında məhz bizim xidmətlərdən istifadə edilib. Bunlardan çox az sayda olanı fəaliyyətini ya dayandırıb, ya da başqa sahələrə yönəldilib. Uğurlu saydığımız layihələr sırasında ObaNatur, Mr.Bee, Keepface, TicketSetup kimi layihələr var. 

ObaNatur - bir ildən çox müddətdə Azərbaycan bazarında fəaliyyət göstərir və məqsədi öz sinfində ən yaxşı olan fermer təsərrüfatlar şəbəkəsində istehsal olunan yüksək səviyyəli məhsulların və xidmətin brendləşdirilməsi, müştərilərə çatdırılması yolu ilə sağlam qida sistemini formalaşdırmaqdır. 

Mr.Bee - bal və arıçılıq məhsullarının satışı və istehsalı üzrə ixtisaslaşmış, "Kercom" MMC-ə məxsus brenddir. Bu, daxili bazarda 70-dən çox satış nöqtəsinə malik və ixracat istiqamətində aktiv olan Azərbaycan markasıdır. Bununla da "Kercom" MMC dəyər zəncirinin istehsal, qablaşdırma və satış komponentlərini birləşdirən şirkətdir. Hazırda 120 fermeri özündə birləşdirən yeni böyük layihə üzərində hazırlıq işləri gedir.

Ticketsetup - Elektron Bilet Sistemi olmaqla biletin yaradılması, satışı və yoxlanılması kimi bütün mərhələləri özündə birləşdirən universal həlldir. Ticketsetup Inc. bu ilin oktyabr ayından etibarən ABŞ-da rəsmən qeydiyyatdan keçib. Hazırda şirkət Almaniya bazarına inteqrasiya olunur və bununla bağlı alman şirkətləri ilə əməkdaşlıq edir.

Keepface onlayn influencer marketinq platformasıdır. Brendlərlə onları sevən influencerləri birləşdirib, maraqlı kontent yaradaraq öz sosial media hesablarından əlavə gəlir əldə edirlər. Keepface qlobalda da fəaliyyət göstərir. DMCC-də (Dubai Multi Commodities Centre) qeydiyyatdan keçən Keepface yaxın zamanda Mərkəzi Asia, Qafqaz və MENA (Yaxın Şərq və Şimali Afrika) bölgələrini hədəfləyir. Eyni zamanda Keepface Google şirkətinin MENA regionunda yeganə texnologiya şəbəkəsinin üzvü olan AstroLabs-a qəbul olunub.

ŞƏRH YAZ
0

Türkdilli ölkələrin vahid gömrük zonası yaradıla bilər

Türkdilli ölkələrin vahid gömrük zonası yaradıla bilər
20:27
Bu gün
143
İqtisadiyyat
A
Gələcəkdə türkdilli ölkələr üçün vahid gömrük zonasının yaradılması məsələsinə baxıla bilər.

"Ölkә.Az" xәbәr verir ki, bu barədə Trend-ə Azərbaycanın Özbəkistandakı fövqəladə və səlahiyyətli səfiri Hüseyn Quliyev deyib.

Səfir bildirib ki, Özbəkistanın Türkdilli Ölkələrin Əməkdaşlıq Şurasına üzv olmasından sonra təkcə iqtisadiyyat deyil, təhsil, gənclər, idman və turizm sahələrində də bütün mümkün layihələrin reallaşdırılmasına imkan yaranacaq:

"Türkiyə Prezientinin Özbəkistana səfərindən sonra ölkə rəhbərliyi tərəfindən rəsmi Daşkəndin Türk Şurasının işində iştirakı barədə qərar qəbul olundu. Özbəkistanın Türk Şurasına üzv olması çox vacib hadisədir. Özbəkistan inkişaf dinamikası və əhalisinin sayına görə Şuranın işinə mühüm töhfə verəcək".

H.Quliyev qeyd edib ki, idxal rüsumu və kvota kimi ticarət maneələrinin azaldılması və tam aradan qaldırılması nəticəsində Mərkəzi Asiya ölkələri, Azərbaycan və Türkiyə arasında beynəlxalq ticarətin həcmi arta bilər:

"Tariflərin azaldılması, öz növbəsində, Türk Şurasının təşəbbüsü ilə gömrük ittifaqının və ya azad ticarət zonasının yaradılması sayəsində, həmçinin praktikada geniş yayılmış beynəlxalq danışıqlar nəticəsində həyata keçirilə bilər".

Xatırladaq ki, Özbəkistan Prezidenti Şavkat Mirziyoyev 2018-ci il aprelin 30-da Türkiyə Prezidenti Rəcəb Tayyib Ərdoğanla danışıqların yekunları ilə bağlı bəyanatında ölkəsinin mənzil-qərargahı İstanbulda yerləşən Türkdilli Ölkələrin Əməkdaşlıq Şurasının işində iştirak etməyə başlayacağını bildirmişdi. Dövlət başçısı demişdi ki, Özbəkistan Bişkekdə Türk Şurasının növbəti iclasına qatılacaq.

Qeyd edək ki, müasir türk dövlətlərini birləşdirən Türk Şurası beynəlxalq təşkilatının əsas məqsədi üzv dövlətlər arasında hərtərəfli əməkdaşlığın inkişaf etdirilməsidir. Şura 2009-cu il oktyabrın 3-də Azərbaycanın Naxçıvan şəhərində yaradılıb.

Hazırda Şuranın üzvləri Azərbaycan, Qazaxıstan, Qırğızıstan, Türkiyə və Özbəkistandır.

Ölkә.Az

ŞƏRH YAZ
0

Azərbaycanlılar ərzağa nə qədər pul xərcləyir? — Rəsmi rəqəmlər

Azərbaycanlılar ərzağa nə qədər pul xərcləyir?
20:00
Bu gün
185
İqtisadiyyat
A
Yanvar-may aylarında pərakəndə ticarət şəbəkəsində satılmış məhsulların dəyəri əvvəlki ilin eyni dövrünün səviyyəsini müqayisəli qiymətlərlə 2,4 faiz üstələyərək 13,7 milyard manata bərabər olub.

Dövlət Statistika Komitəsindən "Ölkə.Az"a verilən məlumata görə, ticarət dövriyyəsinin 6,9 milyard manatını ərzaq məhsulları, içkilər və tütün məmulatları, 6,8 milyard manatını qeyri-ərzaq məhsulları təşkil edib və satılmış məhsulların dəyəri 2017-ci ilin yanvar-may aylarının göstəricilərini real ifadədə müvafiq olaraq 1,8 faiz və 3,0 faiz üstələyib.

Hesabat dövründə alıcıların son istehlak məqsədilə aldıqları mallara xərclədiyi vəsaitin 45,2 faizi ərzaq məhsullarının, 4,9 faizi içkilər və tütün məmulatlarının, 18,0 faizi toxuculuq məhsulları, geyim və ayaqqabıların, 6,2 faizi elektrik malları və mebellərin, 5,8 faizi avtomobil yanacağının, 1,3 faizi əczaçılıq və tibbi malların, 0,7 faizi kompüterlər, telekommunikasiya avadanlıqları və çap məhsullarının, 17,9 faizi isə digər qeyri-ərzaq məhsullarının alınmasına sərf olunub.

Hesabat dövründə yanvar-may aylarında istehlak məhsullarının 13,9 faizi ticarət müəssisələri, 52,3 faizi fərdi sahibkarlar tərəfindən, 33,8 faizi isə bazar və yarmarkalarda satılıb. 2017-ci ilin eyni dövrü ilə müqayisədə pərakəndə ticarət dövriyyəsi real ifadədə müəssisələr üzrə 23,3 faiz artıb, fərdi sahibkarlar üzrə 0,1 faiz, bazar və yarmarkalarda 0,5 faiz azalıb.

Əhalinin bir nəfərinə düşən orta aylıq pərakəndə ticarət dövriyyəsi 279,7 manat və ya ötən ilin yanvar-may aylarının göstəricisindən nominal ifadədə 13,5 manat çox olub. Ticarət şəbəkəsində bir ölkə sakini orta hesabla hər ay 140,1 manatlıq ərzaq məhsulları, içkilər və tütün məmulatları, 139,6 manatlıq qeyri-ərzaq məhsulları alıb.

ŞƏRH YAZ
0
BAĞLA