Yadplanetli gəmi yoxsa səma cismi? — Oumuamua asteroidinin sirri

Yadplanetli gəmi yoxsa səma cismi?
10.07.2019
Oumuamua ulduzlararası səma cisminin yeni tədqiqatı onun yadplanetli gəmi olması barədə teoriyanı yenidən alovlandırıb.

“Ölkə.Az” xəbər verir ki, asteroid 2017-ci ildə kəşf edilib. Asteroid qeyri-adi parametrləri ilə alimləri və cəmiyyəti heyrətləndirib. Oumuamua Günəş sisteminə ilk dəfə daxil olub.

Səma cisminin UNO olduğu barədə hipotezi təkcə ufoloqlar iddia etmir. Ötən ilin noyabr ayında Harvard astronomu Avi Lyöb də bu səma cisminin yerdənkənar sivilizasiyanın zondu olduğunu, günəş işığı ilə işlədiyini bəyan edib. Onun teoriyası elm dünyası tərəfindən qəbul edilmədi.
Bu yaxınlarda isə “Nature Astronomy” jurnalında Oumuamua asteroidi barədə yeni məqalə dərc edilib. Alimlərin fikrinə əsasən, bu versiyanın kifayət qədər sübutu yoxdur. Arqumentlər isə elmə əsaslanmır.

Qəssab Nüsrət evlənir — FOTO FAKT

Qəssab Nüsrət evlənir
Məşhur qəssab Nüsrət ətin içinə qoyduğu təkqaşlı üzüklə sosial şəbəkədə böyük marağa səbəb olub.

“Ölkə.Az” xəbər verir ki, Nüsrət fotonun altına “She said yes”, yəni “o, hə dedi” cümləsini yazıb. Bu isə izləyicilər arasında “Nüsrət evlənirmi?” sualının yaranmasına səbəb olub.

Həmin fotonu təqdim edirik:

Ay tutulması başlayıb

Bu ilin ikinci Ay tutulması (qismən) başlayıb.

“Ölkə.Az”Azərbaycan Milli Elmlər Akademiyası (AMEA) Şamaxı Astrofizika Rəsədxanasına istinadən xəbər verir ki, tutulma saat 00:03-də başlayıb, saat 01:31-də maksimumda olacaq və saat 02:59-da başa çatacaq.

Ay tutulması Azərbaycanda müşahidə olunmayacaq. Proses Cənubi Amerika, Avropa, Afrika və Avstraliyada müşahidə ediləcək.

Qeyd edək ki, 2019-cu ildə ilk Ay tutulması (tam) 21 yanvarda baş verib.