Yorğunluq altında yatan ciddi xəstəliklər — Hansı analizdən keçməli?

Yorğunluq altında yatan ciddi xəstəliklər
00:38
24.05.2019
2019
Maraqlı
A
Bəzən yanlış olaraq yorğunluğu, halsızlığı xəstəlik, diaqnoz kimi yox, sadəcə iş-güc və stresin çoxluğuna yozurlar. Yorulmuşam keçib gedəcək, deyənlər, əgər yorğunlğunuz 3-6 ay ərzində getmirsə, günlərlə yatsanız da, tətil götürüb istirahət etsəniz də azalmırsa, əksinə hər gün sizi həyatın ritmindən geriyə çəkirsə, o zaman altda yatan ciddi səbəbləri, xəstəlikləri, riskləri araşdırıb, müayinə olunmaq lazımdır. Adi yorğunluqdur düşünüb, vaxtında həkimə getməməklə, müalicədə gecikən xəstələr minlərlədir. Sizi qorxutmaq istəməsək də, yorğunluq altında yatan, gizlənən xəstəlikləri sadalayırıq.

"Ölkə.Az" medicina.az-a istinadən bu xəstəliklərin daha çox hallarda yorğunluq, halsızlıq, gücsüzlük simptomları verdiyini bildirir.

1.Qan azlığı, anemiyanın müxtəlif növləri

Anemiya təkcə bir qanazlığı demək deyil. Onun altında müxtəlif çoxlu hemotoloji sindromlar var.

Anemiya zamanı dəri ağ, qansız, göyərmiş olur, xüsusən ağız-burun ətrafı göyərir, ürək döyünmə artır, tənəffüs çətinləşir. Qanazlığı adi hemoqlobin analizi ilə bilinir. Amma anemiyanın hansı növünün olmadı üçün müxtəlif analiz və müayinələr lazımdır ki, onu da terapevt təyin edir. Qanazlığı təkcə yeməklə düzəlmir, mütləq dərman qəbul olunmalıdır.

2.Ürəyin işemik xəstəlikləri

Əgər ürəkdə ağrı, sancl yoxdursa, deməli sağlamdır düşünənlər yanılır. Adi işdən yorulma, çox gəzəndə yorğunluq, səhər-axşam əzginlik elə ürək xəstəliklərinin ilkin simptomu ola bilər.

Ürək damarları normal işləmədikdə orqanizm qan və oksigenlə yaxşı təmin olunmur, ona görə insan lazımi enerjini almır və daim yorğun olur.
Hazırda ürəyin diaqnostikasında ən yaxşı metod kardioqramma yox, angioqrafiya hesab olunur.

3. Şəkərli diabet

Müasir dövrün bəlası, gəncləşən xəstəlik.
Qlükoza orqanizm üçün enerji mənbəyidir. İnsulin dayanıqlıq olanda o hüceyrələrə lazımi miqdarda getmir və insan güc azlığı, yorğunluq hiss edir.
Diabetdən öncə preddiabet mərhələsi olur, o zaman da insan əzgin, yorğun ola bilər.

Ona görə istənilən uzun müddətli yorğunluq halında venadan şəkər analizi verilir. Aclıq və toxluq şəkəri fərqləndirilir. Şübhə varsa, endokrinoloqa gedib, dəqiq müayinə olunur.

Ümumdünya Səhiyyə Təşkilatı dəfələrlə bildirir ki, şəkərli diabet nəsildən, irsi keçir. Ona görə ailəsində, yaxınlarında bu xəstəlik olanlar ildə 1 dəfə yoxlanmalıdır.

4.Onkoloji şişlər

Hamının qorxduğu, istəmədiyi, gözləmədiyi diaqnoz. Çox orqanların onkologiyası uzun müddət simptomsuz gizli gedir. Amma həkimlər bildirir ki, ilkin mərhələdə iş qabiliyyətinin azalması, yorğunluq, halsızlıq, başgicəllənmə elə simptomdur. Sadəcə buna önəm verilmir.
Risk qrupunda siqaret çəkənlər, zərərli peşədə çalışanlar, kimyəvi maddələrlə təmasda olanlar, doğmalarında genetik onkoloji xəstəliklər olanlardır.

5.Xroniki yorğunluq sindromu

Bu artıq yorğunluğun xəstəliyidir. Həkimlər ciddi səbəb tapmadıqda, əzgin, bitkin insanlara bu diaqnozu qoyur. Səbəbi dəqiq bilinmir. Diaqnoz üçün xəstə qan analizi verməli, USM olunmalı, terapevt, kardioloq, endokrinoloq, kardioloqdan keçməlidir. Çünki bu xəstəlik asan diaqnoz olunmur, altından 100 səbəb çıxır.

Daha çox nevroloq nəzarətində xüsusi rejim, qidalanma, sakitləşdirici dərmanlarla, istirahətlə, psixoloqla müalicə edilir.

6.Vitamin çatışmamazlığı

İndi kimin yetəri qədər vitamini var ki? Orqanizm tükənir, qidalar isə zərərli. Hətta bir vitaminin çatışmaması orqanizmin işində pozulma yaradır.
Yorğunluqda adətən D vitamini, B6, B12, kalsium, maqnezium, E vitamini yoxlanılır.Çatışmazlıq varsa, dərmanlar və dieta yazılır.

7. İnfeksiya xəstəlikləri

İnfeksiyaya yoluxduqda, orqanizm onun məhv edilməsi üçün xeyli enerji, güc ehtiyatı sərf edir, immunitet zəifləyir. Sağaldıqdan sonra ümumi yorğunluq, gücsüzlük hiss olunur. Amma istər uşaq, istər böyük insan il ərzində tez-tez infeksiya, virusa yoluxan insanlarda orqanizm bərpa olmur. Xüsusən xəstə olanda işə çıxan, yataq rejimində olmayan insanlar daim yorğun olur.

Ölkə.Az

ŞƏRH YAZ
0

İntervallı aclıq: immunitet sistemi necə — Yaxşılaşa bilər?

İntervallı aclıq: immunitet sistemi necə
07:35
Bu gün
2121
Maraqlı
A
Qrats Universitetinin (Avstriya) bir qrup alimi intervallı aclığın orqanizm üçün bir çox faydalarını üzə çıxarıb.

"Ölkə.Az" xəbər verir ki, alimlər 60 könüllü iştirakçı üzərində dörd həftə ərzində xüsusi bir pəhrizi sınaqdan keçirib. Təcrübə üçün bir az dolu bədənli, eyni zamanda sağlam orta yaşlı kişilər və qadınlar seçilib. Onlar arasında veqan və vegetarianlar olmayıb.

Onların yarısı (nəzarət qrupu) əvvəlki yemək vərdişlərini qorumalı, digər yarısı müəyyən intervallı aclıq üsuluna əməl ediblər.

Dörd həftəlik təcrübədən sonra onların hər biri orta hesabla 3,5 kq arıqlayıb, nəzarət qrupundakı iştirakçılar isə təxminən 200 qram arıqlayıb.

Araşdırmanın digər müsbət təsirlər arasında aşağıdakılar qeyd edilib:

Yüksək qan təzyiqinin aşağı salınması;

Metabolik proseslərin yaxşılaşdırılması;

Qanda doymamış yağ turşularının konsentrasiyasında artım - bir sıra müşahidələrə görə infarkt və digər ürək-damar xəstəlikləri riskini azaldır.

Cənubi Kaliforniya Universitetinin alimləri orucun immuniteti gücləndirdiyini aşkar edib.

Məlum olub ki, aclıq qanda ağ qan hüceyrələrinin sayının kəskin azalmasına səbəb olur və qidalanma normallaşdırıldıqda immun hüceyrələrin səviyyəsi nəinki bərpa olunur, həm də əvvəlki ilə müqayisədə artır.

Viskonsin Universitetinin tədqiqatçıları aclığın bədən üçün cavabdeh olan bəzi genləri aktivləşdirməsinə əsaslanan başqa bir fərziyyə irəli sürüb.

16 saat gündəlik oruca daxildir

Buna bəzən "8 saatlıq yemək pəncərəsi" deyilir. 8 saat yeyirsiniz, qalan 16 saat ərzində oruc tutursunuz. Bir qayda olaraq bu, gündəlik və ya demək olar ki, hər gün edilir.

İntervallı aclıq üçün ən yaxşı seçim budur: 8 saatı 2-3 nahara bölün. Bir çoxları intervallı aclığın çəki atmaq əvəzinə maddələr mübadiləsini yavaşlatdığını və əks effekt verdiyinə əmindir. Ancaq bu, belə deyil.

16/8 yemək yeyərkən daha az qida qəbul edir və tamamilə mexaniki olaraq azaldılmış kalorili rasiona sahib olursunuz. Eyni zamanda, enerjiniz kifayət qədərdir, çünki bədən həzm prosesinə daha az enerji sərf edir.

Bununla birlikdə uzun aclıq və aşağı kalorili pəhriz (1000 kkaldan az, iki həftədən çox) tiroid vəzinə, cinsiyyət hormonlarına, böyümə hormonlarına mənfi təsir göstərir.

Hər hansı oruc mədə-bağırsaq problemləri, qastrit, xoralar, pankreatiti olan insanlar üçün uyğun deyil. Hamilə qadınlar və ya uşaqların oruc tutması xüsusilə ziyandır. (publika.az)

ŞƏRH YAZ
0

Ağrıları müalicə edən möcüzəvi ÇİN TƏLİMİ — FOTO

Ağrıları müalicə edən möcüzəvi ÇİN TƏLİMİ
07:04
Bu gün
1548
Maraqlı
A
Çin təbabəti öyrədir ki, ağrıya dözmək səhvdir, çünki ağrı ilə müşayiət olunan hər hansı bir vəziyyət sinir sonlarını və beyin hüceyrələrini məhv edir. Şiddətli ağrı hiss edirsinizsə, onu aradan qaldırmaq üçün bütün mümkün tədbirləri görməlisiniz. Bu, həqiqətən bütün bədənə zərərlidir.

"Ölkə.Az" bu yazıda osteoxondroz ağrılarından qurtulmağın 9 yolu ilə tanış edir.

1. Uşaq pozası

Bel və çanaq-bud oynağında ağrılar zamanı tətbiq olunur, sinir sistemini zəiflətməyə xidmət edir. Şəkildəki vəziyyəti alın, qolları mümkün qədər irəliyə uzadın, ovuc içləri yerə dəyməlidir. Dərindən nəfəs alın və bu vəziyyətdə 1 dəqiqə qalın. Ağrı xeyli zəifləyir.

2. Divar pozası

Baş ağrısı, çiyinlərdə və boyundakı gərginliyi aradan qaldırır. Baş hərlənməsi olanlara tövsiyə olunur. Divarın qarşısında oturub ayaqları divar boyunca yerləşdirin, əllərinizi mədənizdə saxlayın. Gözlərinizi yumun, bərabər nəfəs alın və bütün lazımsız düşüncələri özünüzdən uzaqlaşdırmağa çalışın. Bu vəziyyətdə sadəcə 5 dəqiqə dayanmaq boyun və çiyin gərginliyini aradan qaldıracaq, baş ağrısı dərhal yox olacaq!

3. Pişik

Onurğa sütunu və kürək ağrılarında istifadə olunur, əzələlərdə ağrını azaldır. Dördayaqlıların vəziyyətini alıb, əlləri çiyin bərabərliyində yerə qoyun. Diqqət edin ki, onurğa sütunu döşəməyə paralel olsun, boynunuzu isə yuxarı doğru qaldırın. Dərin nəfəs alıb bədəni aşağı əyin, başınızı isə yuxarı qaldırın. Sonra nəfəs verin və bədəni yuxarı qaldırın, başı isə aşağı salın. Yavaş-yavaş hərəkət edin, dərindən nəfəs alın. Bu hərəkəti 10 dəfə təkrar edin. Əgər dizlər yüklənibsə, onların altına yumşaq altlıq qoya bilərsiniz.

4. Bükülmə və uzanma

Mədəniz ağrıyırsa və həzm problemləri varsa, bu hərəkət kömək edir. Yerdə oturun, kürəyinizi və ayaqlarınızı düz saxlayın. Sol ayağı bükün və sağ ayağın arxasına qoyun. Balans üçün sol əlinizlə yerə söykənərək sola dönün. Dərindən nəfəs alın, bu vəziyyətdə 30 saniyə qalın. Eyni hərəkəti sağ ayaqla təkrarlayın.

5. Kəpənək pozası

Çanaq-bud oynaq ağrılarında effektivdir, ayaq və dizlərdə gərginliyi azaldır. Döşəməyə oturun, belini düz tutun. Bardaş qurub dizləri mümkün qədər aşağı əyin. 2 dəqiqə bu vəziyyətdə dayanın.

 

6. Çiçək pozası

Belin aşağı hissəsində yaranmış ağrı və qulunclardan xilas olmağa kömək edir. T hərfi mövqeyində döşəməyə yatın, qollarınızı hər iki tərəfə düz açın. Əyilmiş dizlərinizi sinənizə tərəf çəkin. Çiyinləri yerdən qaldırmadan dizlərinizi yüngülcə yan tərəfə endirin. 2 dəqiqə belə pozada qalın və digər tərəfi ilə təkrarlayın.

7. Uçuş pozası

Bel, böyrək və mədə ağrılarına qarşı xeyirdir. Yerə uzanıb dizləri bükün, qolları isə aşağı doğru uzadın. Mümkün qədər belinizi rahatlaşdıraraq çanaq sümüyünü yavaşca qaldırın və yerə endirin. Məşqi 10 dəfə təkrarlayın.

8. İrəli doğru hərəkət

Menstruasiya və oynaq ağrılarını aradan qaldırır. Yerdə oturun, sağ ayağınızı düz saxlayın. Sol ayağı dizdən bükün və onunla sağ ayağı itələyin. Tədricən mümkün qədər irəliləyin. Bu vəziyyətdə 30 saniyə dayanın. Sağ ayaqla təkrarlayın.

9. Rahatlaşma pozası

Ayaqlarda yorğunluğu aradan qaldırır, budları rahatlaşdırır. Hündürdaban geyindikdən sonra etmək çox faydalıdır. Ayaqları bir-birinə keçirib təzim edin. Çox rəvan irəliləyin, əlləri yerə qoyun. Sol dizinizi bükün və sağ ayağınızı düz saxlayın. Bu vəziyyətdə 30 saniyə dayanın, sonra digər ayağı ilə eyni şəkildə təkrarlayın.

ŞƏRH YAZ
0
BAĞLA