“Jurnalist partladan xəbər tapmaq istəyirsə...
Mətn ölçüsü:
  • 100%

“Jurnalist partladan xəbər tapmaq istəyirsə..."

“Müasir media əməkdaşları sosial şəbəkələrə uduzmaması üçün əməlli-başlı qollarını çirmələməlidir, gözdə-qulaqda olmalıdır".

Bunu Yenisabah.az-a açıqlamasında tanınmış jurnalist, Ölkə.az saytının baş redaktoru Samir Mirzə deyib. Oxucular hazırda mətbuatda hansı növ xəbərlərə üstünlük verməsi barədə danışan baş redaktor qeyd edib ki, müasir mətbuatda xəbərin daha fərqli və maraqlı təqdimatı olduqca önəmlidir:

"Hər bir cümlə və ya sadəcə fotonu xəbərə çevirməyi bacarmalıyıq. Hamının görmədiyi detalları irəli sürməliyik. 

Məsələn, bir mövzu üzrə sosial medianın müzakirə etdiyindən kənar detal tapmalıyıq ki, oxucunun diqqətini çəkə bilək. Əslində, bu gün informasiya əlçatanlığı var, sıravi vətəndaşdan tutmuş məşhurlara qədər jurnalist üçün informasiya ötürür. Amma burada az öncə dediyim kimi, fərqlənmək üçün məhz fərqli şəkildə həmin məlumatları təqdim etməlisən. İndi hətta ciddi, siyasi yüklü mətnlər belə, şok, sensasiyalı formada oxuculara çatdırılır. Burada oxucunu aldatmaq nəzərdə tutulmamalıdır. 

Jurnalist məhsulunu oxucusuna satmaq üçün vuruşmalıdır. Əlbəttə, müəyyən hədlərə riayət etmək şərti ilə. Bəzən diqqət çəkməyən rəsmi xəbərlərin 5 saat sonra maraqlı başlıqla və ən əsası insanları maraqladıran şəkildə aktuallaşdığını görmüşük”.

O, xəbərin hazırlanması, başlığın seçilməsi və oxuculara təqdim olunması zamanı redaktorla müxbir arasında fikir mübadiləsinin olmasının vacibliyini qeyd edib. Samir Mirzə redaksiya əməkdaşlarının fərdi bacarıqlarının da iş fəaliyyətinə fərqli rəng qatdığını bildirib:

“Jurnalist, redaksiya əgər maraqlı, necə deyərlər, partladan xəbər tapmaq istəyirsə, burada mütləq komanda şəklində işləmək önə çəkilməlidir. Məsələn, mən bir çox hallarda başlıq təklif edəndə, mətndə dəyişikliklər edəndə qarşımdakının da fikrini dinləyirəm. Fikir mübadiləsi aparırıq və sonda bir nəticəyə gəlirik. Bu isə xəbərin yaxşı oxunmasında özünü göstərir. 

Ümumiyyətlə, hər bir redaksiya, müəssisənin əməkdaşları vəhdət şəklində çalışarsa, mövzu da olacaq, həmin mövzu gündəm də olacaq, aktual da. Çünki komandada kiminsə xarici dil bilgisi nəyəsə kömək edir - söhbət tərcümə xəbərlərindən getmir, kimsə sosial şəbəkəni yaxşı bilir, oradan əldə etdiyi informasiyanı komandaya ötürür, kimisi birinin işlədiyi mövzudan daha halidir və onun əlindən tutur və s. Buna görə də komandanın əhvalı həmişə yüksək səviyyədə olmalıdır və az öncə dediyim kimi, bu də əlbəttə ki, həddində, o cümlədən çərçivəsində”.