Dünyanın ən bahalı qida brendlərinin reytinqində dəyişiklik oldu
Mətn ölçüsü:
  • 100%

Dünyanın ən bahalı qida brendlərinin reytinqində dəyişiklik oldu

"Nestle" son bir ildə dəyərinin 7% - 20,8 milyard dollara qədər azalmasına baxmayaraq, artıq yeddinci ildir ki, qida brendlərinin qlobal reytinqində liderdir.

Qaynarinfo xəbər verir ki, bu barədə "Brand Finance" məlumat yayıb. 

"Lay's" brendi ötən ilki üçüncü yerdən 9% (12 milyard dollara qədər) artıma görə reytinqdə ikinci yerə yüksəlib. O, dəyəri 6% (11,6 milyard dollar) ucuzlaşan Çin brendi Yili-ni üçüncü yerə yüksəldib.

Amerika brendi "Tyson" (-5,2%, 8,27 milyard dollara qədər) Fransanın "Danone" brendini keçərək (-10,2%, 8,03 milyard dollara qədər) beşinci yerdən dördüncü yerə yüksəlib. Bu il reytinqdə müvafiq olaraq altıncı və yeddinci yerləri tutan "American Quaker" (+6,5%, 7,5 milyard dollara qədər) və "Kellogg’s" (-16,3%, 6,1 milyard dollara qədər) yerlərini dəyişib.

"Wrigley" brendi onuncu yerdən səkkizinci yerə yüksəlib (+7,5%, 6 milyard dollar), Çinin "Mengniu" brendi doqquzuncu yerdə qalıb (-11,1%, 5,4 milyard dollara), Amerika brendi "Doritos" isə 13-cü yerdən onuncu yerə yüksəlib (+ 12%, 4,6 milyard dollara qədər).

Brend dəyərində ən əhəmiyyətli artımı Kanada brendi "Viterra" göstərib - 37% (1,1 milyard dollara qədər), bu da ona 81-ci yeri tutmağa imkan verib (keçən il o, reytinqə daxil deyildi). Bundan əlavə, Meksika brendi "Mission" (+36%) və Finlandiyanın "Valio" (+31%) qiymətləri əhəmiyyətli dərəcədə artıb.

Hesabatda deyilir ki, 100 ən yaxşı qida brendinin dəyəri son bir ildə 4% azalaraq 268 milyard dollar təşkil edib. Bu, qismən istehlakçıların böyük məhsullara deyil, unikal və fərdiləşdirilmiş məhsullar təklif edən kiçik özəl brendlərə daha çox üstünlük verməsi ilə bağlıdır.

"Brand Finance"in qiymətləndirmə direktoru Savio D'Souza deyir: "Qida və içki sənayesi istehlakçı seçimlərinin dəyişməsi ilə sürətli transformasiyadan keçir. Brendin dəyərinin aşağı düşməsi problem olsa da, bu, həm də innovasiyalar üçün imkanlar təqdim edir”.

Reytinqdə yer alan 100 brenddən 43-ü Amerika, 12-si Çin, 6-sı Yapon markasıdır. İsveçrə, İtaliya, Hindistan və Almaniyanın hərəyə dörd, Kanada və Böyük Britaniyanın üç təmsilçisi var.