Supermarketlərin sizin daha çox alış-veriş etməniz üçün qurduğu
Mətn ölçüsü:
  • 100%

Supermarketlərin sizin daha çox alış-veriş etməniz üçün qurduğu

Süpermarketlərin və qida şirkətlərinin tək bir məqsədi var: Daha çox məhsul almanız və daha çox pul xərcləməniz

Ölkə.Az onların buna necə nail olduqlarını araşdırıb.

Beləliklə, supermarketlərin alıcıların daha çox alış-veriş etməsi üçün yaratdığı 22 hiyləni təqdim edirik:

1. Alış-veriş arabaları və səbətlər daha çox doldurabilməmiz üçün geniş düzəldilir

Məhz bu səbəbdən marketlərdə alış-verişin yüzdə on doqquz dəfə artdığı ortaya çıxıb. Araba və səbətlərinizin boş qalmasına fikir verməyin əksinə sevinin ki, arabanı idarə etmək daha asan olacaq.


2. Alınacaq məhsulların yalnız dördünün qiymətini ağlımızda tuta bilərik

Çok zorlamayın en fazla 4 ürünün fiyatını aklınızda tutabilirsiniz

Gündəlik aldığımız məhsulların qiymətini bilsək də, nadir hallarda aldığımız məhsulların qiymətində yanılmamız qaçılmazdır. Məhsulları alarkən mütləq qiymətinə baxın və cibinizdəki pulla qarşılaşdırın.


 3. Alıcıların bir qismi kassada olarkən məhsulu satın almaqdan imtina edir

Müşterilerin yarısı kasa sırasında satın almaktan vazgeçer

Bu səbəbdən marketlərdə kassa sıraları mümkün olduğu qədər dar düzəldilir və səbətinizdəkiləri çıxarıb qoymağa boş yer qoymazlar. Aldıqlarınızla kassaya gedərkən son dəfə baxın və almağa əmin olmadıqlarınızı gec olmadan yerinə qoyun.


4. Alış-veriş edərkən musiqiyə qulaq asın

Alışveriş yaparken kendiniz bir şeyler dinlemeyi tercih edin

Supermarketlərdəki musiqilər daha çox alıcıların sürətlərini azaltmaq üçün nəzərdə tutulub. Yavaş hərəkət etdikdə isə daha çox məhsul alırsınız. Bu səbədən daha ritmik musiqiyə qulaq asın və sürətli hərəkət edin.


5. "Aaa, bizim məhəllədəki satıcı kimi danışır lap!"

"Aa bizim bakkala ne kadar benziyor!"
 
Psixoloji cəhətdən də sizə təsir etmək istəyən marketoloqlar əsasən ət, meyvə-tərəvəz bölməsində məhlənizdəki dükan satıcısı tipində məsləhətlər verəcək insanlar yerləşdirirlər.

6. Meyvələrin üzərində su damcıları var, 100% "təzədir"...

Təzə görsənməsi üçün spreylərdən istifadə edilən su damcıları, əksinə olaraq, meyvə-tərəvəzin daha tez xarab olmasına səbəb olur. Xüsusilə, yarpaqlı meyvə-tərəvəzi çəkdirmədən əvvəl silkələyib durulasanız, suyun ağırlığına da boş yerə pul vermiş olmazsınız.


7. "Aaa, 10 dənəsi 10 manat? Super!"

80 qəpiklik bir məhsulun etiketini qaldırıb "10 dənəsi 10 manat" yazıldığında bu bizə daha sərfəli gəlir. Qiymətini dəqiq bilmədiyiniz bir məhsulu kampaniyada gördükdə tez bir zamanda ora qaçmayın və qiymətini araşdırın.


8. Sürüdən ayrılın!

Mümkünsə market alış-verişlərinizi həftə sonları etməyin. Ətrafda hər şeyə təlaş içində qaçanlar sizin də fikrinizi yayındıracaq. Şüurlu şəkildə alış-veriş üçün ən uyğun günlər birinci və ikinci günlərdir.


9. Xoş gəldiniz, buyurun!

Hoşgeldiniz, buyurun

Qapıda müştəriləri qarşılayan və mağazaya dəvət edənlərin ən böyük faydası içəridəki oğurluq hallarını azaltmaqdır. Çünki dəvətlə girilən və xoş sifətlə qarşılanan yerlərdə oğurluq halları az olur.


10. Yeni məhsulumuzu sınamaq istəyirsinizmi?

Yeni çıkan ürünümüzü denemek ister misiniz?

Marketə ilk girişdə hədəf alıcının ağlını qarışdırmaqdır. Bu səbəbdən giriş hissələrində daha çox yeni məhsulu tanıtmaq və nümunə yerləri quraşdırılır.


11. Bu axşam kinoya baxaq?

Bu akşam film izlesek mi?

Sonra qarşınıza çıxan hissə "sakitləşmə hissəsi" adlanır. Bu hissədə kitab, jurnal, DVD kimi dayanıb baxacağınız və daha sakit şəkildə alınacaq məhsullar olur. Burada sakitləşdikdən sonra daha şüurlu şəkildə alış-veriş edilir.


12. Aaa, sağlam qidalar

Aa sağlıklı beslenme

Daha sonra meyvə-tərəvəz hissəsi qarşınıza çıxacaq. Bu hissədə olmalarının səbəbi insanın ən təməl ehtiyacı olan "qarın doyurma" məsələsidir. İnsan alış-verişə bu məntiqli nöqtədən başladıqda davamında lazımsız şeyləri alarkən özündə "vicdan əzabı" hiss etmir.


13. Yumurta hansı tərəfdədir axı?!

Yumurta nerede ya!?

Süd, yumurta kimi günlük alınan məhsullar marketlərdə ən arxa hissədə yer alır. Çünki onlar hər şərtdə alınacaq məhsullardır.


14. Sürət fəlakətdir! Amma marketlər üçün...

Gözümüzün gördüğü en iyisidir

MIT Universitetinin araşdırması zamanı marketə girən müştərilərin mobil telefonundan aldığı siqnallar üzərindən insanların sürəti ölçülür. Araşdırmaların nəticəsi bu oldu ki, insanların sürətinin yüzdə 1 azaldığı zamanı satışlar da yüzdə 1.3 artır. Yəni marketlər üçün də sürət fəlakət sayılır.


15. "İyi çox gözəl gəlir"

Koku insanoğlunun en temel ve etki yaratan duyularından biri

Market içində çörək, tort bişirən və satanların əsas məqsədi xoş iyi ətrafa yaymaq və alıcılarda aclıq hissini oyatmaqdır. Artıq bu hissdən sonra yeni bişmiş və ya bərkimiş çörəyin fərqini anlamadan gedib alırıq.


16. Qoxu insan övladının ən təməl və təsir yaradan duyğularından biridir

Çörək və tort qoxusundan əlavə marketlərdə yuyucu tozlar satılan yerlərdə yeni yuyulmuş paltar qoxusu yayılır. Bu da alıcıların alış-verişinə təsir edən amillərdəndir.


17. Gözümüzün gördüyü ən yaxşısıdır

Market rəflərində ən qiymətli yer göz cərgəsidir. Marketlərdə bu cərgəyə yerləşdirilən məhsullar üçün istehsalçılar əlavə pul alır. Çünki insan normalda yuxarı və aşağıdakı məhsullara baxmaz. Ən dəyərli məhsullar gözlə görünən yerlərə, ortaya qoyulur.


18. Uşaqlar üçün məhsullar hansı hissədədir?

Çocuklara özel ürünler nerede?

Bəzi məhsullar da xüsusən strateji olaraq daha altdakı rəflərə yerləşdirilir, uşaqların göz hissəsinə uyğun olaraq.


19. Biri bizi izləyir

Biri bizi gözetliyor

Marketlərdəki təhlükəsizlik kameraları təhlükəsizlik işindən əlavə işlərə də yarayır. Məsələn, bir çox marketlərdə optik tanıma qeydləri sayəsində alıcıların mahsulları rəfdə gözü ilə seçərkən etdikləri mimikaları və hərəkətləri qeyd edir və nəticələr çıxarmağa çalışılır.


20. Pivəmi alıb evə gedim

Araşdırmalara görə market içində ən az seçim edilən yer içki hissəsidir. İnsanlar nə istədiyini və alacağını əvvəlcədən bilərək rəfə gedir və taparaq alır.


21. Bunun başqa ölçüləri var?

Bunun şu boyu yok mu?

Az alternativin olması normalda işə yarayır. İnsanlar daha çox variantı olan bir yerdə qərar verə bilmədiyi üçüb heçnə almayaraq o hissəni tərk edir.


22. Döşəmə plitələri belə müştəriyə xüsusi olaraq hazırlanır

Yer karoları bile size özel

Bəzi supermarketlərdə, xüsusən bahalı məhsulların satıldığı hissələrdə daha kiçik döşəmə pliltələri istifadə edilir. Bunun əsas məqsədi sizin sürətlə getdiyinizi hiss etməyinizdir. Əslində isə fərqində olmadan belə yavaş hərəkət edirsiniz.


23. Supermarket endirim kartları

Süpermarket indirim kartları

Marketlər alıcılarına özəl olaraq verdiyi kartlar sadəcə sizə endirim etmək üçün deyil. Bu kartlar sizi həmin marketə daha çox bağlayan səbəblərdəndir.


24. Labirint marketlər

Son olarak labirent marketler

Marketlərin demək olar ki, hamısı labirint formasındadır. Almaq istədiyiniz məhsulu axtarana qədər gözünüz bir çox məhsula sataşır və planlamadığınız məhsulları da alırsınız.


25. Lotereya oyunları

Marketlərdə keçirilən lotereya oyunları alıcıları həmişə cəlb edib. Bəzi supermarketlərdə lotereya oyunlarına qoşulmaq üçün müəyyən qədər məhsul almaq lazımdır. Alıcılar isə hər dəfə öz şanslarını sınamaq üçün düşünülməmiş şəkildə lazımsız məhsullar alır və artıq pul xərcləyirlər.


Taleh Rəcəb
Ölkə.Az