Supermarketlərin sizin daha çox alış-veriş etməniz üçün qurduğu
Süpermarketlərin və qida şirkətlərinin tək bir məqsədi var: Daha çox məhsul almanız və daha çox pul xərcləməniz
Ölkə.Az onların buna necə nail olduqlarını araşdırıb.
Beləliklə, supermarketlərin alıcıların daha çox alış-veriş etməsi üçün yaratdığı 22 hiyləni təqdim edirik:
1. Alış-veriş arabaları və səbətlər daha çox doldurabilməmiz üçün geniş düzəldilir
Məhz bu səbəbdən marketlərdə alış-verişin yüzdə on doqquz dəfə artdığı ortaya çıxıb. Araba və səbətlərinizin boş qalmasına fikir verməyin əksinə sevinin ki, arabanı idarə etmək daha asan olacaq.
2. Alınacaq məhsulların yalnız dördünün qiymətini ağlımızda tuta bilərik
Gündəlik aldığımız məhsulların qiymətini bilsək də, nadir hallarda aldığımız məhsulların qiymətində yanılmamız qaçılmazdır. Məhsulları alarkən mütləq qiymətinə baxın və cibinizdəki pulla qarşılaşdırın.
3. Alıcıların bir qismi kassada olarkən məhsulu satın almaqdan imtina edir
Bu səbəbdən marketlərdə kassa sıraları mümkün olduğu qədər dar düzəldilir və səbətinizdəkiləri çıxarıb qoymağa boş yer qoymazlar. Aldıqlarınızla kassaya gedərkən son dəfə baxın və almağa əmin olmadıqlarınızı gec olmadan yerinə qoyun.
4. Alış-veriş edərkən musiqiyə qulaq asın
Supermarketlərdəki musiqilər daha çox alıcıların sürətlərini azaltmaq üçün nəzərdə tutulub. Yavaş hərəkət etdikdə isə daha çox məhsul alırsınız. Bu səbədən daha ritmik musiqiyə qulaq asın və sürətli hərəkət edin.
5. "Aaa, bizim məhəllədəki satıcı kimi danışır lap!"
6. Meyvələrin üzərində su damcıları var, 100% "təzədir"...
Təzə görsənməsi üçün spreylərdən istifadə edilən su damcıları, əksinə olaraq, meyvə-tərəvəzin daha tez xarab olmasına səbəb olur. Xüsusilə, yarpaqlı meyvə-tərəvəzi çəkdirmədən əvvəl silkələyib durulasanız, suyun ağırlığına da boş yerə pul vermiş olmazsınız.
7. "Aaa, 10 dənəsi 10 manat? Super!"
80 qəpiklik bir məhsulun etiketini qaldırıb "10 dənəsi 10 manat" yazıldığında bu bizə daha sərfəli gəlir. Qiymətini dəqiq bilmədiyiniz bir məhsulu kampaniyada gördükdə tez bir zamanda ora qaçmayın və qiymətini araşdırın.
8. Sürüdən ayrılın!
Mümkünsə market alış-verişlərinizi həftə sonları etməyin. Ətrafda hər şeyə təlaş içində qaçanlar sizin də fikrinizi yayındıracaq. Şüurlu şəkildə alış-veriş üçün ən uyğun günlər birinci və ikinci günlərdir.
9. Xoş gəldiniz, buyurun!
Qapıda müştəriləri qarşılayan və mağazaya dəvət edənlərin ən böyük faydası içəridəki oğurluq hallarını azaltmaqdır. Çünki dəvətlə girilən və xoş sifətlə qarşılanan yerlərdə oğurluq halları az olur.
10. Yeni məhsulumuzu sınamaq istəyirsinizmi?
Marketə ilk girişdə hədəf alıcının ağlını qarışdırmaqdır. Bu səbəbdən giriş hissələrində daha çox yeni məhsulu tanıtmaq və nümunə yerləri quraşdırılır.
11. Bu axşam kinoya baxaq?
Sonra qarşınıza çıxan hissə "sakitləşmə hissəsi" adlanır. Bu hissədə kitab, jurnal, DVD kimi dayanıb baxacağınız və daha sakit şəkildə alınacaq məhsullar olur. Burada sakitləşdikdən sonra daha şüurlu şəkildə alış-veriş edilir.
12. Aaa, sağlam qidalar
Daha sonra meyvə-tərəvəz hissəsi qarşınıza çıxacaq. Bu hissədə olmalarının səbəbi insanın ən təməl ehtiyacı olan "qarın doyurma" məsələsidir. İnsan alış-verişə bu məntiqli nöqtədən başladıqda davamında lazımsız şeyləri alarkən özündə "vicdan əzabı" hiss etmir.
13. Yumurta hansı tərəfdədir axı?!
Süd, yumurta kimi günlük alınan məhsullar marketlərdə ən arxa hissədə yer alır. Çünki onlar hər şərtdə alınacaq məhsullardır.
14. Sürət fəlakətdir! Amma marketlər üçün...
MIT Universitetinin araşdırması zamanı marketə girən müştərilərin mobil telefonundan aldığı siqnallar üzərindən insanların sürəti ölçülür. Araşdırmaların nəticəsi bu oldu ki, insanların sürətinin yüzdə 1 azaldığı zamanı satışlar da yüzdə 1.3 artır. Yəni marketlər üçün də sürət fəlakət sayılır.
15. "İyi çox gözəl gəlir"
Market içində çörək, tort bişirən və satanların əsas məqsədi xoş iyi ətrafa yaymaq və alıcılarda aclıq hissini oyatmaqdır. Artıq bu hissdən sonra yeni bişmiş və ya bərkimiş çörəyin fərqini anlamadan gedib alırıq.
16. Qoxu insan övladının ən təməl və təsir yaradan duyğularından biridir
Çörək və tort qoxusundan əlavə marketlərdə yuyucu tozlar satılan yerlərdə yeni yuyulmuş paltar qoxusu yayılır. Bu da alıcıların alış-verişinə təsir edən amillərdəndir.
17. Gözümüzün gördüyü ən yaxşısıdır
Market rəflərində ən qiymətli yer göz cərgəsidir. Marketlərdə bu cərgəyə yerləşdirilən məhsullar üçün istehsalçılar əlavə pul alır. Çünki insan normalda yuxarı və aşağıdakı məhsullara baxmaz. Ən dəyərli məhsullar gözlə görünən yerlərə, ortaya qoyulur.
18. Uşaqlar üçün məhsullar hansı hissədədir?
Bəzi məhsullar da xüsusən strateji olaraq daha altdakı rəflərə yerləşdirilir, uşaqların göz hissəsinə uyğun olaraq.
19. Biri bizi izləyir
Marketlərdəki təhlükəsizlik kameraları təhlükəsizlik işindən əlavə işlərə də yarayır. Məsələn, bir çox marketlərdə optik tanıma qeydləri sayəsində alıcıların mahsulları rəfdə gözü ilə seçərkən etdikləri mimikaları və hərəkətləri qeyd edir və nəticələr çıxarmağa çalışılır.
20. Pivəmi alıb evə gedim
Araşdırmalara görə market içində ən az seçim edilən yer içki hissəsidir. İnsanlar nə istədiyini və alacağını əvvəlcədən bilərək rəfə gedir və taparaq alır.
21. Bunun başqa ölçüləri var?
Az alternativin olması normalda işə yarayır. İnsanlar daha çox variantı olan bir yerdə qərar verə bilmədiyi üçüb heçnə almayaraq o hissəni tərk edir.
22. Döşəmə plitələri belə müştəriyə xüsusi olaraq hazırlanır
Bəzi supermarketlərdə, xüsusən bahalı məhsulların satıldığı hissələrdə daha kiçik döşəmə pliltələri istifadə edilir. Bunun əsas məqsədi sizin sürətlə getdiyinizi hiss etməyinizdir. Əslində isə fərqində olmadan belə yavaş hərəkət edirsiniz.
23. Supermarket endirim kartları
Marketlər alıcılarına özəl olaraq verdiyi kartlar sadəcə sizə endirim etmək üçün deyil. Bu kartlar sizi həmin marketə daha çox bağlayan səbəblərdəndir.
24. Labirint marketlər
Marketlərin demək olar ki, hamısı labirint formasındadır. Almaq istədiyiniz məhsulu axtarana qədər gözünüz bir çox məhsula sataşır və planlamadığınız məhsulları da alırsınız.
25. Lotereya oyunları
Marketlərdə keçirilən lotereya oyunları alıcıları həmişə cəlb edib. Bəzi supermarketlərdə lotereya oyunlarına qoşulmaq üçün müəyyən qədər məhsul almaq lazımdır. Alıcılar isə hər dəfə öz şanslarını sınamaq üçün düşünülməmiş şəkildə lazımsız məhsullar alır və artıq pul xərcləyirlər.
Taleh Rəcəb
Ölkə.Az