KORONAVİRUSA YOLUXANLARIN SAYI - CANLI STATİSTİKA

Bu gün Yerə maksimal məsafədə asteroid YAXINLAŞACAQ

05.08.2020
Ölçüləri 84-190 metr qiymətləndirilən 2009 PQ1 asteroidi bu gün axşam saatlarında planetimizə yaxınlaşacaq.

“Ölkə.Az” xəbər verir ki, bu barədə NASA məlumat yayıb.

Mütəxəssilər qeyd edirlər ki, asteroid Yer sakinləri üçün heç bir təhlükə törətməyəcək, çünki o, çox uzaq məsafədə uçacaq.

2009 PQ1 asteroidi saat 20:35-də planetimizdən 4 milyon kilometr məsafədə uçacaq. Bu, Yerlə Ay arasındakı məsafədən yeddi dəfə uzaqdır. Səma cismi gələn dəfə Yer kürəsinə bir də 2137 ildə yaxınlaşacaq.

Qeyd edək ki, bu asteroid 2009-cu ilin 14 avqustunda kəşf edilib. O, uçuşu Yer kürəsinin orbitindən keçən "Apollon" asteroidlər qrupuna aiddir.

Göyərtinin sağlamlıq üçün 3 əsas faydası. Hər gün yeyin!

Göyərti sağlam qidalanmanın ayrılmaz hissəsidir. Müasir diyetoloqlar hər gün mümkün qədər çox göyərti yeməyi tövsiyə edir.

Görəsən, həkim və diyetoloqların göyərtiyə olan sevgisinin səbəbi nədədir?
Mütəxəssislər göyərtinin əsas 3 faydalı xüsusiyyətini qeyd edir.
1. Göyərti maqneziumla zəngindir. Bu maddə sakitləşdirir, kalsiumla birlikdə sümükləri möhkəmləndirir, əzələ spazmlarını və ağrıları azaldır.
Həmçinin maqnezium ürəyin normal fəaliyyəti və damarların sağlamlığı üçün çox vacibdir. Sübut olunub ki, qida ilə kifayət qədər maqnezium alan insanlarda ürək-damar xəstəliklərinin riski 22% daha azdır.
2. Göyərti əla prebiotikdir. Prebiotiklər bağırsaqlarda yaşayan faydalı mikrobların çoxalmasını təmin edir. Sadə dildə desək, prebiotiklər bu mikrobların qidasıdır.
Bağırsaqlarımızda 2 kq qədər mikrob yaşayır. Bu mikrobların insanın həyatında və sağlamlığında rolu o dərəcədə böyükdür ki, alimlər bağırsaqların mikrobiotanı hətta ayrı orqan kimi hesab etməyi təklif edir.
Bağırsaq mikroblorasının pozulması dəri problemlərdən tutmuş immunitetin zəifləməsi və depressiyaya qədər müxtəlif problemlərə səbəb olur.
3. Həll olunmayan qidalı liflərlə zəngin olan göyərti bağırsaqları yaxşı təmizləyir, qəbizliyin qarşısını alır.
Nəzərə almaq lazımdır ki, bəzi xəstəliklər zamanı təzə göyərti yemək olmaz.
Saglamolun.Az

Xərçəngin birinci, əsas səbəbi: NİYƏ ONU GİZLƏDİRLƏR!

Hər il xərçəng xəstəliyinə tutulanların sayının getdikcə artdığı bir dövrdə alimlər onun müalicəsi ilə yanaşı, yaranma səbəbinin müəyyən edilməsi üzərində də araşdırma aparırlar.

“Science Translational Medicine” adlı elmi jurnalda yayımlanan bir araşdırma xərçəng hüceyrələrinin aqressiv şəkildə böyüyərək yayılmasını oksigen çatışmazlığı ilə əlaqələndirilib.
Şimal-şərq Boston Universiteti alimlərinin gəldiyi nəticəyə görə, xərçəng xəstəliyinin yüzlərlə səbəbi var. Lakin xərçəngin yayılma səbəbi olaraq sayılan amillər içərisində ən əhəmiyyətlisinin oksigen, başqa sözlə, ətrafımızda meşə çatışmazlığı göstərilir. Statistik məlumatlara görə, meşəlik bölgələrdə yaşayan insanların xərçəngə tutulma riski daş binalar arasında yaşayanlara nisbətən daha aşağıdır.

Meşələrin anti-xərçəng təsiri elmi cəhətdən sübut edilib. Məqalədə qeyd olunur ki, laboratoriyalarda xərçəngə tutlan siçanlara oksigen verdikdə ömürlərinin uzandığı müşahidə edilib.publika.az