KORONAVİRUSA YOLUXANLARIN SAYI - CANLI STATİSTİKA

Heydər Əliyev Beynəlxalq Hava Limanı əcnəbi şirkətlər üçün bağlanıb?

Heydər Əliyev Beynəlxalq Hava Limanı əcnəbi şirkətlər üçün bağlanıb?
20:18
17.10.2019
5023
Ölkə
A
Hava nəqliyyatı bu gün Azərbaycanın da layiqli oyunçu olduğu, artan potensiala sahib bir rəqabət bazarıdır.

"Ölkә.Az" bildirir ki, ölkənin əlverişli coğrafi mövqeyinə görə əsas hava limanı ərnişin və yük yolunda lazımi yerdə və lazımi vaxtdadır. Azərbaycanın ilk və aparıcı habı olan Heydər Əliyev Beynəlxalq Hava Limanı Avropa ilə Asiya arasındakı bağlayıcı adlandırılır. 

Son onilliklərdə Azərbaycanın sərnişin və yük daşınması seqmenti artmaqdadır, hava limanında nəinki sərnişin axını, eyni zamanda, bədxahların sayını artırır. Paradoksal haldır ki, narazı aviasərnişinlərin əsas hədəfi məhz hava limanıdır.

O, tez-tez tənqidlərə məruz qalır və bu da Azərbaycanda əcnəbi aviaşirkətlərin və ucuz biletlərin olmaması ilə bağlıdır.  

Narazılıqlar onunla bağlıdır ki, “Azərbaycan Hava Yolları” milli aviadaşıyıcısı Azərbaycan bazarına daxil olan yeni şirkətlərə “mane” törədir və rəqiblərini ölkə aeroportuna buraxmamağa çalışır. Bu da yüksək qiymətlərin və əhalinin avianəqliyyatdan az istifadə etməsinə səbəb olur. 

Bu, belədirmi? İctimai fikirləri və güclənən narazılıqları artıran şayiələri müzakirə edək. 

Heydər Əliyev Beynəlxalq Aeroportu – “Skytrax” tərəfindən beş ulduzlu nüfuza malik olan hava limanının rəhbərliyi həmişə yeni sərnişinlərin və hava daşıyıcılarının cəlb edilməsində maraqlıdır.

“Azərbaycan Hava Yolları” milli aviaşirkətinin xarici aviadaşıyıcıların Azərbaycan hava limanlarına uçuşlarını qadağan etməsi üçün əsası yoxdur. Əks təqdirdə, hava limanlarında beynəlxalq və daxili reyslər həyata keçirən yalnız azərbaycanlı daşıyıcılar olardı.

Hər hansı bir modifikasiyada olan sərnişin təyyarələrini qəbul edən, o cümlədən, sərnişin və yük terminalı, priori, uçuş-enmə zolaqları olan böyük bir hava mərkəzi xarici hava yolları olmadan mümkün deyil”, - Heydər Əliyev Beynəlxalq Hava Limanının direktoru Teymur Həsənov deyib. 

Onun sözlərinə görə, artıq üçüncü ildir ki, Bakı aeroportu postsovet məkanında bütün hava limanları arasında ən yaxşısı nominasiyasında lider olaraq qalır (Skytrax World Airport Awards). Hər il beş milyona qədər sərnişinə xidmət göstərən dünya hava limanları siyahısında üçüncüdür (Bu gün paytaxt hava limanında sərnişin daşımalarının həcmi dörd milyonu keçib). Keçən il sərnişin axınının daha da artması ilə əlaqədar olaraq, Bakı hava limanından 16 yeni istiqamət açılıb.

Hava limanı gəlirləri sərnişinlərin xərci deməkdir. Nəticə etibarilə Azərbaycan hava limanına nə qədər çox təyyarə gələrsə, maliyyə dövriyyəsi və əhalinin hərəkətliliyi bir o qədər yüksək olar.

Fərqli alternativlər çox sayda fərqli və geniş istiqamət seçimi, bu isə aşağı bilet qiymətləridir. Əgər Bakının hava limanı alternativ aviaşirkətlərə qapalıdırsa, bazarda rəqabət yoxdur deməkdir.

Ancaq, paytaxt hava limanının direktorunun sözlərinə görə, xarici aviaşirkətlər heç bir məhdudiyyət olmadan Azərbaycana uçuşlar təşkil edə, o cümlədən, Azərbaycan hava limanından digər şəhərlərə uçuşlar həyata keçirə bilər (“azadlığın beşinci dərəcəsi” kimi adlandırılır).

2018-ci ildə bizim aeroporta 36 xarici aviaşirkət, Turkish Airlines, FlyDubai, Aeroflot, UIA, Air Arabia, S7 Airlines, Qatar Airways, Utair, Lufthansa, SCAT və başqa hava limanları da daxil olmaqla, müntəzəm uçuşlar həyata keçirib. Beynəlxalq reyslərin əksəriyyəti Bakı hava limanından, xarici aviaşirkətlər tərəfindən yerinə yetirilir.

Heydər Əliyev adına Beynəlxalq Hava Limanından bildirilir ki, şirkət uzunmüddətli əməkdaşlığa maraqlı olduğundan bütün yeni xarici hava yolları və hava limanlarına xüsusi endirim dərəcələri təklif edir.

Ancaq qeyd etmək lazımdır ki, hər bir aviaşirkət mümkün riskləri nəzərə alaraq müəyyən bir ölkəyə yeni reys açıb-açmayacağına özü qərar verir. Qeyd etmək lazımdır ki, aviaşirkət, əvvəla, beynəlxalq turizmdən yüksək gəlir əldə edəcəyi ölkəyə uçuşlar təşkil edəcək. Buna görə də Azərbaycan turizm sektorunu inkişaf etdirərək ölkəyə çox sayda turist cəlb edir:

“Rəqabət cəlbedici və faydalıdır. Belə ki, sərnişin ucuz qiymətlərlə səyahət etmək üçün geniş seçim imkanlarına malik olur. Mərkəzin məqsədi müxtəlif xarici aviaşirkətlər tərəfindən hava limanına maksimum sayda uçuş təklif etməkdir.

Buna görə xarici aviadaşıyıcıların cəlb edilməsi və yeni uçuşların açılması istiqamətində fəal işlər davam etdirilir ki, bu da turizmin inkişafı, iqtisadi artımın təmin edilməsi, ölkədə yeni iş yerlərinin yaradılması üçün əlavə stimul rolunu oynayır”.

Beləliklə, azərbaycanlıların yaxın illərdə yeni istiqamətlərin açılmasına və geniş hava yolu seçiminə ümid etmək üçün əsaslı səbəbləri var. Səyahət çantalarını hazırlamağın vaxtıdır! (Oxu.az)

Ölkә.Az

ŞƏRH YAZ
0

Sərnişinlərin regionlara gediş-gəlişi necə təşkil olunacaq? — RƏSMİ AÇIQLAMA

Sərnişinlərin regionlara  gediş-gəlişi necə təşkil olunacaq?
13:07
Bu gün
50
Ölkə
A
Azərbaycandakı epidemioloji vəziyyətdən asılı olaraq gələn həftədən etibarən respublikanın regionlaırna sərəbəst gediş-gəlişin təmin olunacağı gözlənilir. Bununla bağlı artıq Nazirlər Kabineti yanındaki Operativ Qərargahın üzvləri də bu günlərdə keçirdiyi brifinqlərdə müəyyən mesajlar veriblər. Prezidentin Administrasiyasının İqtisadi məsələlər və innovativ inkişaf siyasəti şöbəsinin müdiri Şahmar Mövsümov bir neçə gün öncə Nazirlər Kabineti yanında Operativ Qərargahın brifinqində bildirib ki, Azərbaycanda növbəti həftələrdə rayonlara gediş-gəlişin bərpa edilməsi müzakirə olunur: “Bu addımların atılması epidimioloji vəziyyətdən asılı olacaq”.

Əgər bölgələrə gediş-gəliş yaxın vaxtlarda açılacaqsa, o zaman  ilk günlərdə sərnişinlərin daşınmasında müəyyən sıxlıq yarana bilər. Sərnişinlərin daşınmasının təşkili və necə həyata keçiriləcəyi ilə bağlı “Ölkə.Az”a açıqlama verən Nəqliyyat, Rabitə və Yüksək Texnologiyalar Nazirliyinin Dövlət Avtomobil Nəqliyyatı Xidmətinin mətbuat xidmətinin rəhbəri Nuridə Allahyarova bildirib ki, bu barədə indidən nəsə demək tezdir: “Sərnişinlərin daşınması barədə həyata keçiriləcək Tədbrilər Planı haqqında ancaq Nazirlər Kabineti yanında Operativ Qərargahın  verəcəsi qərardan sonra mövqeyimizi açıqlaya bilərik. İndiki halda verəcəyimiz açıqlama cəmiyyətdə müəyyən çaşqınlıq yarada bilər.  Görüləcək işlərə gəldikdə isə onu deyə bilərik ki, hər bir dövlət qurumu kimi Dövlət Avtomobil Nəqliyyatı Xidməti də Operativ Qərargahın verdiyi qərarları   layiqincə icra etməkdədir.  Biz də  fəaliyyətimizi Operativ Qərargahın verdiyi qərarlara uyğun həyata keçiririk”.

N.Allahyarova əlavə edib ki, Dövlət Avtomobil Nəqliyyatı Xidməti Operativ Qərargahın verəcəyi istənilən  qərarları  yerinə yetirməyə  tam hazır vəziyyətdədir: “Ö cümlədən regionlara gediş-gəlişin açıqlacağı zamanı sərnişinlərin  qısa zamanda mənzilə başına çatdırılmasına da hazırıq. Sadəcə bir daha qeyd edirəm ki, bu Operativ Qərargahın qərarından sonra olacaq. Şəhərlərarası və rayonlararası  daşınmalarla bağlı qərar verilən kimi  görüləcək  Tədbirlər planı dərhal işə düşəcək  və təxirəsalınmadan icra olunacaq”.

Mürtəza
Ölkə.Az

ŞƏRH YAZ
0

BNA-nın qabaqdangəlmişliyi və ya bu gün "Dakar"da — BAŞ VERƏNLƏRİN ƏSL SƏBƏBLƏRİ

BNA-nın qabaqdangəlmişliyi və ya bu gün
12:53
Bu gün
114
Ölkə
A
Avqustun 10-dan etibarən Bakıda karantin rejiminin nisbətən yumşaldılması ilə paytaxt küçələrində nəqliyyat sıxlığı və tıxaclar müşahidə olunmaqdadır.

Hələ karantin rejimi tam aradan qaldırılmayıb, amma Bakıda uzunməsafəli tıxaclar yaranmaqdadır. Müvafiq dövlət qurumlarının, xüsusən də Bakı Nəqliyyat Agentliyinin işini düzgün qura bilməməsi, haqlı olaraq vətəndaşların ciddi narazılığına səbəb olur. Uzağa getmədən bu gün “8-ci km” adlanan ərazidə “Neftçilər”metrostansiyasının üstündəki "Dakar" meydanında, o cümlədən digər küçə və prospektlərdə yaranın tıxac bunun bariz numunəsidir. Aidiyyatı qurumlar və BNA işini düzgün təşkil edə bilməməsindən ciddi tıxac yaranıb. İctimai nəqliyyat vasitələrinin hərəkət qrafikində uzunmüddətli gecikmələr baş verib. İşlərini düzgün qura bilməyən müvafiq qurumların fəaliyyəti nəticəsində tıxacda qalan insanlar sosial şəbəkələr vəsitəsi ilə hökuməti tənqid edərək, öz narazılıqlarını, şikayət və etirazlarını bildiriblər. İnsanlar uzun müddət tıxacda qalmaqla işlərinə gecikib.

Tıxacın qaldırılması istiqamətində isə addımlar atılmayıb. Nəticədə insanların çoxu ictimai nəqliyyat vasitələrini tərk edərək piyada uzun məsafə qət etməklə işə getməli olublar. Onların işə piyada getməsi bir yana, işə gecikdiyi üçün çalışdığı müəssisə rəhbərliyi tərəfindən alacağı töhmət daha dəhşətli olacaq. Bəlkə də bir çoxu gecikdiyinə görə, işini də itirməli olacaq və buna görə kimsə məsuliyyət daşımayacaq. Çünki, vətəndaşın işə gecikməsinin onun hər hansı səhlənkarlığı nəticəsində olmayıb, əksinə müvafiq dövlət qurumlarının işlərini düzgün qura bilməməsi nəticəsində üzrlü səbəbdən işə gecikib. Nəticə isə acınacaqlı olacaq. Vətəndaş işini itiricək və ya ən yaxşı halda töhmət alacaq, yaxud da həmin günün əməkhaqqından məhrum ediləcək. Hansısa qurumun işini düzgün qura bilməməsi nəticəsində vətəndan hökumətdən narazı olacaq. Bir çox hallarda isə aidiyyatı qurumlar fəaliyyətlərindəki çatışmazlıqlara görə məsuliyyəti hansısa formada öz üzərlərindən atmağa çalışırılar, yaxud da buna cəhd edirlər. Bu isə “üzrü cinayətindən betər” misalına bənzəyir.

Elə bu gün "Dakar" meydanında yaranan tıxaca görə, BNA mətbuat xidmətinin rəhbəri Mais Ağayevin məsələ ilə bağlı verdiyi açıqlama da buna oxşayır. Mais Ağayevin məhz bu açıqlaması sosial şəbəkələrdə xeyli sayda vətəndaşın ciddi narazılığına səbəb olub. Necə deyərlər BNA “qaş düzəltmək əvəzinə, vurub gözü də çıxarıb”. Belə ki, M. Ağayev açıqlamasında deyib ki, hazırda “Dakar” meydanında nəqliyyatın hərəkəti dayanıb: “Səbəb: nəqliyyat vasitələrinin çoxluğu və sürücülərin dairədə bir-birilərinə yol verməmələridir. Bu vəziyyətdən ən çox əziyyət çəkən isə ictimai nəqliyyat istifadəçiləridir.

Avtobuslar sıxlıqda qaldığından insanlar piyada gedir”. Bu yolla BNA sözçüsü günahı vətəndaşın üzərinə atmaqla vəziyyətdən çıxmağa cəhd edib. M. Ağayev orada tıxacın aradan qaldırılması istiqamətində həm BNA-nı, həm də digər qurumları ittiham etmək əvəzinə, nəqliyyat vasitəsini idarə edən vətəndaşları hədəf seçərək vəziyyətdən çıxmağa və bununla da günahı üzərlərindən atmağa çalışıb. Onun bu açıqlaması vətəndaşlar tərəfindən hiddətlə qarşılanıb və sosial mediada onun bu açıqlaması insanları aşağılama kimi qəyərləndirilib. Əslində BNA sözçüsü yaranmış tıxaca görə, paytaxt sakinlərindən üzr istəməli və tıxacın aradan qaldırılması istiqamətində əməli addım atmayan qurumlara ən azından iradını bildirməliydi.

Ölkə.Az

ŞƏRH YAZ
0
BAĞLA