Aviaşirkət rəhbəri qəzəbli sərnişinləri sakitləşdirmək üçün qarşılarında diz çöküb
Mətn ölçüsü:
  • 100%

Aviaşirkət rəhbəri qəzəbli sərnişinləri sakitləşdirmək üçün qarşılarında diz çöküb

Yaponiyanın Osaka şəhərindən Tayvana uçan Çin Hava Yollarına məxsus təyyarə Qaemi tayfunu səbəbindən gecikib. Uçuş iyulun 26-da günorta enməli olsa da, gecə saat 2-də gəlib. Bundan əlavə, yorulmuş sərnişinlər baqajlarını almaq üçün təxminən üç saat daha gözləməli olublar.

Sfera.az bildirir ki, əsəbləşən səyahətçilər baqaj bölməsindəki xaosu göstərmək üçün sosial şəbəkələrdə foto və videolar yerləşdirməyə başlayıblar.
Aviaşirkətin rəhbəri səhər saat 5-də növbəyə başlayanda turistlərə hava limanında gözləmələri tapşırılıb. Qəzəbli izdihamla qarşılaşan qorxmuş qadın müştəriləri sakitləşdirmək və onlardan üzr istəmək üçün diz çöküb.

Narazı kişilərdən biri : “Diz çökmə, biz üç saatdır burada gözlədiyimiz üçün təzminat istəyirik” - deyə qışqırmağa başlayıb.

"Təyyarə nəhayət gəldi, amma saat 2:00-dan səhər 04:30-a kimi çamadanlarımızı gözlədik, içəri bərbad idi. Orada nə baş verdiyini soruşduqda, bizə dedilər ki, hava limanı heyət artıq işlərini bitirib”– başqa bir uçuş sərnişini əlavə edin.

Qeyd edək ki, aviaşirkətin rəhbəri səhər saat 5-də növbəyə başladığı üçün turistlərə hava limanında gözləmələri bildirilib.

Şikayətlərə cavab olaraq Taoyuan Beynəlxalq Hava Limanının nümayəndəsi gecikmənin Qaemi tayfunu ilə bağlı olduğunu izah edib. İddialara görə, təxminən 22 reysin eyni vaxtda saat 1:00-dan 3:00-a qədər gəlməsi onsuz da tükənmiş heyət üzərində əlavə təzyiq yaradıb. O, yaranmış narahatlığa görə üzr istəyib və əlverişsiz hava şəraiti ilə əlaqədar gecikmələr olarsa, prosedura yenidən baxacağına söz verib.

“China Airlines” isə öz növbəsində, öz işçilərinə fors-major vəziyyətlərdə göstərdikləri fədakarlığa görə təşəkkür edib.